Nautica Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 kan noen forklare meg hvorfor denne karen kjøper et D700, tar 10 bilder, for så å selge det 3 uker etterpå? Er mange som er veldig aktive på den fronten,får aldri bestemt seg angående kamera.Eller det kan hende han jobber innen dette. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen som har gode tips for å beskytte kameraet under krevende omgivelser? Skal ut i felt med forsvaret i noen dager som fotograf hvor jeg kan se for meg store temperaturforskjeller samt gode sjangser for møkk og fuktighet. Brødposer skal pakkes rundt kameraet samt teipes i front av objektivet slik at glasset er det eneste som ikke dekkes. Noe mer som kan være smart? Du kan putte kameraet i denne når du ikke bruker det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har en slik en , fungere helt fint. Er det noen butikker i Bergen som selger reflektor til studioblitser med bowensfeste? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du kan putte kameraet i denne når du ikke bruker det. Kjøpte du den bagen Nautica? I såfall.. fungerer den mtp at regn ikke kommer inn? Kan tenke meg en bag som man slipper å sette regntrekk over om det er drittvær. Har sett de ryggsekkene til lowepro men de er jo sykt dyre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen som har gode tips for å beskytte kameraet under krevende omgivelser? Skal ut i felt med forsvaret i noen dager som fotograf hvor jeg kan se for meg store temperaturforskjeller samt gode sjangser for møkk og fuktighet. Brødposer skal pakkes rundt kameraet samt teipes i front av objektivet slik at glasset er det eneste som ikke dekkes. Noe mer som kan være smart? http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=14358 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du kan putte kameraet i denne når du ikke bruker det. Kjøpte du den bagen Nautica? I såfall.. fungerer den mtp at regn ikke kommer inn? Kan tenke meg en bag som man slipper å sette regntrekk over om det er drittvær. Har sett de ryggsekkene til lowepro men de er jo sykt dyre. Står fortsatt på ønskelisten,men den kommer nok i hus i løpe av høsten/vinteren,behovet har beklageligvis ikke vært der i sommer. Den har en beskyttelseklasse IP64 og glidelåsen er av samme type som brukes på dykkerutstyr,ville ikke ta med bagen under vann,men at den faller i vannet eller blir spylt kraftig skulle gå greit. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hadde en shoot i går hvor jeg brukte D3x med den nye 70-200/2.8 - det var artig! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Var på loppemarked i dag fant en Canon AE-1 med objektiv til 500,-. Selger aner ikke om det funka, og jeg hadde strengt talt ikke 500 å bruke på utstyr heller. Freistande! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det første som slo meg var denne typen bilder: Syringes by :Francis:, on Flickr Utrolig nice bilde. Kudos. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hjelp jeg har sånn sug etter lyssterk fastoptikk, Og jeg vil ikke engang se på zoomer.Er det noe galt med meg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hjelp jeg har sånn sug etter lyssterk fastoptikk, Og jeg vil ikke engang se på zoomer.Er det noe galt med meg? Nope, du er blitt fastopptikkhore Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hjelp jeg har sånn sug etter lyssterk fastoptikk, Og jeg vil ikke engang se på zoomer.Er det noe galt med meg? Nope, du er blitt fastopptikkhore Veldig vanlig syndrom. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har bare lyst på samyang sin nye 35mm jeg. Håper prisen ikke blir avskrekkende. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du har akutt upgradeitis - kan føre til store skader på bankkontoen og en hang til store blenderåpninger - kam ende med at du blir en erklært DOF-junkie.. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 DOF junkie høres skummelt ut som meg ja. Må man på avenning, eller kan man leve med dette. Skjønner jeg må gi ifra meg visakortet til samboeren, slik at det blir vanskelig å smug-DOFè Er vi mange der ute :-) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jaggu godt jeg bare ser på et f/2.8-objektiv. Slikt kan man vel ikke bli DOF-junkie for. Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Har bare lyst på samyang sin nye 35mm jeg. Håper prisen ikke blir avskrekkende. Det var en vanvittig størrelse på samyangen. Nå er det i alle fall ikke utvaøget det står på, men jeg avventer litt til hylekoret er ferdig hylt og en kan se skikkelige review på disse ny 35mm'erne - Zeiss sin kommer vistnok ikke før på nyåret så jeg nettopp. Ser også at Schneider Kreuznach kommer med 3 godsaker for Nikon, 50, 90 og 120 tilt skift objektiv. Tipper prisen er nærmere Coastal Optics enn Nikon Rettelse - den 120mm kommer ikke med Nikonfatning. Endret 18. september 2010 av arela Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jaggu godt jeg bare ser på et f/2.8-objektiv. Slikt kan man vel ikke bli DOF-junkie for. Fra og med 200mm, så jo. Har mer med absolutt blenderåpning å gjøre enn blendertall. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 ikke noe galt å være DOF-junkie! 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er vel nok av folk her som lider av GAS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå