Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bell's er en ganske grei mandagswhisky. Den er ikke for dyr, den er ikke for dårlig. Den er akkurat ett hundre prosent OK. Den er sosialdemokrati i ei flaske.

Pussig. Det er akkurat det jeg mener om Famous Grouse ...

Tom

Det samme mener jeg. Det er jo standard-blenden på britiske puber, så da er det ikke så rart at den er det her også. Ellers pleier de stedene jeg går for å drikke sterkt og brunt mer velassortert enn som så.

Du fant ikke ut hvilken single malt som utløste pjolter-skandalen, Tom. Merkelig.

Det må forresten nevnes at etter en god natts søvn er jeg litt stolt over å ikke være medlem i puddingklubben lenger. Eller hva sier du, Simon A?

Var det egentlig så ille, lurer jeg på i dag. Og hvilken del av det var det som tippet saken over kanten?

Ja ja, jeg er i alle fall ikke plettfri lenger. Og det passer meg greit. Snart forsvinner de 10% likevel, men da har jeg i alle fall minnene å se tilbake på. De søte minnene om da jeg var ung og rebelsk.

Lenke til kommentar

Fasongen min i går var helt utenfor; jeg så at du nevnte Whiskeymerket - men teflon-hjernen var velsmurt i går og forsvant like fort som det kom inn i skallen. Så jeg gikk å la meg til "fornuftig" tid istedet for å forske videre ;)

10% er ingenting - nærmest som en prikk på førerkortet.

Det var vel egentlig ikke så ille - bare så sinnsykt OT.

Tom

Lenke til kommentar
Bell's er en ganske grei mandagswhisky. Den er ikke for dyr, den er ikke for dårlig. Den er akkurat ett hundre prosent OK. Den er sosialdemokrati i ei flaske.

Tom

Tja. Jeg syns den er litt for røff i kantene. Ikke som i for kraftig for meg, jeg liker kraftig whisky. Men for urafinnert.

Tom

Det samme mener jeg. Det er jo standard-blenden på britiske puber, så da er det ikke så rart at den er det her også. Ellers pleier de stedene jeg går for å drikke sterkt og brunt mer velassortert enn som så.

Tjo, det er et godt argument. Her hjemme har vi dessverre ikke mange valg. En ting er at man kan dra på den lokale puben, men å gjøre det alene som tyveåring blant lokalsamfunnets mest etablerte, det blir litt pretensiøst for meg. Sammen med andre kan jeg gjerne gjøre det.

Ja ja, jeg er i alle fall ikke plettfri lenger. Og det passer meg greit. Snart forsvinner de 10% likevel, men da har jeg i alle fall minnene å se tilbake på. De søte minnene om da jeg var ung og rebelsk.

:lol:

For å få klarhet i det, mine 30% er for lengst forsvunnet. Rebel YELL!

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Da har jeg fått tafsa litt på mitt nye "jeg", og det er bare fantastisk.

85mm er dog utrolig treig :/

DU FORTJENER BIGMA I KNOLLEN når du klager på DET utstyret :p

Jeg synes kanskje heller det kvalifiserer til å få min trofaste "Store-K" i knollen.

(Endelig fikk jeg brukt kjelenavnet på K 500/4,5. Jeg har venta lenge på en anledning til å bruke det. Mye mer maskulin schvoing over navnet Store-K enn Bigma)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Mjo. Bigma høres ut som mora til en rapper.
Jeg smakte litt på Big-K også før jeg endte opp med Store-K, nettopp fordi Big-K ble for mye rap klishe.

Jaja. Sånn går nu dagan. Godt å ha no å tenk på, mens æ sett her å ser på fjærsteinan :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Mjo. Bigma høres ut som mora til en rapper.
Jeg smakte litt på Big-K også før jeg endte opp med Store-K, nettopp fordi Big-K ble for mye rap klishe.

Jaja. Sånn går nu dagan. Godt å ha no å tenk på, mens æ sett her å ser på fjærsteinan :)

Hva med et bilde av og med Store-K ? For å opplyse oss som bruker mindreverdige merker, mener jeg ;)

Her er det rap-fri sone. I dag skal jeg bare spille muskk fra 70-tallet.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...