Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble det noe µ-kjøp i dag da?

Nei ...

 

En av konklusjonene etter tenkeboksen, er at det blir en 45mm på meg, og det må da skje på et senere tidspunkt.

Hah -- en av oss prøvde ikke RandiAs 45mm på AKAM-treffet, og en av oss prøvde den... :w00t:

Det var én til som prøvde den, og som ble imponert over hvor godt portrettobjektiv det er. Jeg kjenner at lommeboka verker etter å stille opp for en 45.... :blush:

Amatører... :!:

Lenke til kommentar

Det var én til som prøvde den, og som ble imponert over hvor godt portrettobjektiv det er. Jeg kjenner at lommeboka verker etter å stille opp for en 45.... :blush:

Amatører... laugh.gif

Sant nok. Det er lenge igjen til jeg har svidd av like mye på fotoutstyr som deg :tease:

Men, hvis ikke jeg snart lærer å takke nei til tilbud om å prøve snadderoptikk, så varer det kanskje ikke så lenge...

Lenke til kommentar

Det var én til som prøvde den, og som ble imponert over hvor godt portrettobjektiv det er. Jeg kjenner at lommeboka verker etter å stille opp for en 45.... :blush:

Amatører... laugh.gif

Sant nok. Det er lenge igjen til jeg har svidd av like mye på fotoutstyr som deg :tease:

Men, hvis ikke jeg snart lærer å takke nei til tilbud om å prøve snadderoptikk, så varer det kanskje ikke så lenge...

45mm-en koster vel omtrent like mye som alle mine µ4/3-objektiver til sammen... :p

Lenke til kommentar

Fotoutstyr av annet merke må da telle på et annet budsjett?

 

:innocent:

Noe a la konseptet om "dessertmage", mener du?

Artig idé, men er ikke heeelt sikker på om privatøkonomien er enig, da.

 

Det er *hark, host* fototing som er brukte som ikke teller i budsjettet. Og sånn sett har jeg kun et hus, en 50mm og en blits. :blush::whistle:

Gode idèer. Men kanskje heller omvendt? Bare det man har kjøpt brukt teller. I så fall har jeg et Panasonic 14-45-objektv til den nette sum av 1500 kr... ;)

Lenke til kommentar

Er det noen Akam-brukere som bor i Mo, og kunne ha tenkt seg å ta en titt på en brukt 5d for meg?????,- er svært sjelden på de kantene av landet.

Er fra Mo, men går folkehøgskole sørpå - kan dog sikkert få en kompis til å se på kameraet om ønskelig? Hvem er selger forresten?

 

 

Det hadde vært griseflott! Sender deg en PM jeg.

Lenke til kommentar

Jeez, for et styr. Kronprinsparet hadde med seg VIP-politi (ja, de kalte seg faktisk det) med innleide tyttebærpoliti-aper som passet på at vi ikke gikk over streken (bokstavelig talt).

 

 

 

Jaja, det er vel akkurat det som trengs for å ivareta sikkerheten.

 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Læreren min hadde en utstilling der (samme stedet), og hadde bedt oss komme ned (det var en del av skolen). Nede blir vi møtt av politifolk og andre viktigper-er som ba oss om å gå på den andre siden av veien. Slå den du!!

 

Etter 20 minutter ute i kulden (vi hadde jo ikke kledd oss for å stå ute) fikk vi vinke til kronprinsen, og så endelig komme oss inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...