Bjørnli Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nautica : vurderer den fortsatt ja men 35mm 2.0 var prioritert da jeg trengte noe videre noe Lenke til kommentar
arela Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er alltid skakkskjørt på slike utfordringer, har kun 150mm, og det er ikke særlig spennende å holde på med. 150mm er perfekt til det meste Mr Olsen - kjør på. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er alltid skakkskjørt på slike utfordringer, har kun 150mm, og det er ikke særlig spennende å holde på med. Kreativitet? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeez, for et styr. Kronprinsparet hadde med seg VIP-politi (ja, de kalte seg faktisk det) med innleide tyttebærpoliti-aper som passet på at vi ikke gikk over streken (bokstavelig talt). Jaja, det er vel akkurat det som trengs for å ivareta sikkerheten. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ble det noe µ-kjøp i dag da? Nei ... En av konklusjonene etter tenkeboksen, er at det blir en 45mm på meg, og det må da skje på et senere tidspunkt. Hah -- en av oss prøvde ikke RandiAs 45mm på AKAM-treffet, og en av oss prøvde den... Det var én til som prøvde den, og som ble imponert over hvor godt portrettobjektiv det er. Jeg kjenner at lommeboka verker etter å stille opp for en 45.... Amatører... :!: Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det var én til som prøvde den, og som ble imponert over hvor godt portrettobjektiv det er. Jeg kjenner at lommeboka verker etter å stille opp for en 45.... Amatører... Sant nok. Det er lenge igjen til jeg har svidd av like mye på fotoutstyr som deg Men, hvis ikke jeg snart lærer å takke nei til tilbud om å prøve snadderoptikk, så varer det kanskje ikke så lenge... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det var én til som prøvde den, og som ble imponert over hvor godt portrettobjektiv det er. Jeg kjenner at lommeboka verker etter å stille opp for en 45.... Amatører... Sant nok. Det er lenge igjen til jeg har svidd av like mye på fotoutstyr som deg Men, hvis ikke jeg snart lærer å takke nei til tilbud om å prøve snadderoptikk, så varer det kanskje ikke så lenge... 45mm-en koster vel omtrent like mye som alle mine µ4/3-objektiver til sammen... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 45mm-en koster vel omtrent like mye som alle mine µ4/3-objektiver til sammen... Hihi, du må gjerne late som om Canon-utstyret ditt ikke teller Lenke til kommentar
Sille Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er det noen Akam-brukere som bor i Mo, og kunne ha tenkt seg å ta en titt på en brukt 5d for meg?????,- er svært sjelden på de kantene av landet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Canon!? Wtf?!? Har et kompaktkamera du kan få for 50 istedet, så får du se på det også... Lenke til kommentar
Sille Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Canon!? Wtf?!? Har et kompaktkamera du kan få for 50 istedet, så får du se på det også... Jepp,- Canon. Blir sikkert canonbra. Har lyst på FF, men desverre får jeg ikke brukt gromlinsene mine på Nikon, for kort registeravstand. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Canon!? Wtf?!? Har et kompaktkamera du kan få for 50 istedet, så får du se på det også... Jepp,- Canon. Blir sikkert canonbra. Har lyst på FF, men desverre får jeg ikke brukt gromlinsene mine på Nikon, for kort registeravstand. Et COOLPIX gjør seg like godt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 45mm-en koster vel omtrent like mye som alle mine µ4/3-objektiver til sammen... Hihi, du må gjerne late som om Canon-utstyret ditt ikke teller Fotoutstyr av annet merke må da telle på et annet budsjett? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Fotoutstyr av annet merke må da telle på et annet budsjett? Noe a la konseptet om "dessertmage", mener du? Artig idé, men er ikke heeelt sikker på om privatøkonomien er enig, da. Det er *hark, host* fototing som er brukte som ikke teller i budsjettet. Og sånn sett har jeg kun et hus, en 50mm og en blits. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Fotoutstyr av annet merke må da telle på et annet budsjett? Noe a la konseptet om "dessertmage", mener du? Artig idé, men er ikke heeelt sikker på om privatøkonomien er enig, da. Det er *hark, host* fototing som er brukte som ikke teller i budsjettet. Og sånn sett har jeg kun et hus, en 50mm og en blits. Gode idèer. Men kanskje heller omvendt? Bare det man har kjøpt brukt teller. I så fall har jeg et Panasonic 14-45-objektv til den nette sum av 1500 kr... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er det noen Akam-brukere som bor i Mo, og kunne ha tenkt seg å ta en titt på en brukt 5d for meg?????,- er svært sjelden på de kantene av landet. Er fra Mo, men går folkehøgskole sørpå - kan dog sikkert få en kompis til å se på kameraet om ønskelig? Hvem er selger forresten? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er det noen Akam-brukere som bor i Mo, og kunne ha tenkt seg å ta en titt på en brukt 5d for meg?????,- er svært sjelden på de kantene av landet. Er fra Mo, men går folkehøgskole sørpå - kan dog sikkert få en kompis til å se på kameraet om ønskelig? Hvem er selger forresten? Det hadde vært griseflott! Sender deg en PM jeg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Oh yes! The Black Angels' nye er på Spotify: Phosphene DreamPhosphene Dream De som syntes Dungen smakte godt bør definitivt ta en lytt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvorfor man ikke skal ta ansiktsportretter med vidvinkel. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeez, for et styr. Kronprinsparet hadde med seg VIP-politi (ja, de kalte seg faktisk det) med innleide tyttebærpoliti-aper som passet på at vi ikke gikk over streken (bokstavelig talt). Jaja, det er vel akkurat det som trengs for å ivareta sikkerheten. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Læreren min hadde en utstilling der (samme stedet), og hadde bedt oss komme ned (det var en del av skolen). Nede blir vi møtt av politifolk og andre viktigper-er som ba oss om å gå på den andre siden av veien. Slå den du!! Etter 20 minutter ute i kulden (vi hadde jo ikke kledd oss for å stå ute) fikk vi vinke til kronprinsen, og så endelig komme oss inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå