Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DSLR Magazine om en pre-production Olympus E-5. (Linker til Google Translate, da oversatt fra Spansk til Engelsk)

 

Siden ble bedt av Olympus å ta vekk to bilder med eksempler på høy ISO (3200 og 6400), men jeg fikk gått inn på bildene før de gjorde det.

 

ISO 3200 (Hvis jeg så riktig): Link 1.

 

ISO 6400: Link 2.

 

Noe mer på ISO-støy fra E-5: Link 3.

 

Viktig å understreke at jeg vet ingenting om dette er fra JPEG eller RAW, så sluttresultatet kan bli litt annerledes, men dette gir hvertfall en pekepinn.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Noen som husker at jeg spurte om et objektiv for noen sider siden"Sigma 24mm f/2.8 AF Macro" ?

 

Vel jeg tok sjansen og kjøpte det,det fungerer faktisk smertefritt i alle innstillinger og fokus ser ut til å sitte.

 

Selger har en 1000D og jeg en 7D,kan det være at Canon har forskjellige program-nivåer av hvordan objektiver som fungerer til hvilken kamera :hmm:

 

Og for dere som lurer på prisen så var det akkurat det jeg ville gitt for et objektiv som hadde en såpass stor uvisshet :)

Lenke til kommentar

Noen som husker at jeg spurte om et objektiv for noen sider siden"Sigma 24mm f/2.8 AF Macro" ?

 

Vel jeg tok sjansen og kjøpte det,det fungerer faktisk smertefritt i alle innstillinger og fokus ser ut til å sitte.

 

Selger har en 1000D og jeg en 7D,kan det være at Canon har forskjellige program-nivåer av hvordan objektiver som fungerer til hvilken kamera :hmm:

 

Og for dere som lurer på prisen så var det akkurat det jeg ville gitt for et objektiv som hadde en såpass stor uvisshet :)

Fantastisk - jeg prøvde ut 2-3 stk på EOS 350D og ingen av de fokuserte ret. Og det var synd, for jeg tror det er et trivelig objektiv.

 

Hvis prisen ikke faller ville jeg vurdert 7D .

Den faller - jeg er optimist.

Lenke til kommentar

Marius har seriouse connections altså. Mye enklere det enn å bare fylle ut skjemaet for studioutleie som er på websiden som sikkert er kobla på samme mail adresse ;=D

http://www.dafoto.no/studioutleie.html

 

haha!

Marius har kanskje litt suction? ^^

 

Fortsatt samme msn Marius? I så fall, gi lyd fra deg neste gang du er på. Lenge siden sist.

 

 

Forøvrig, hva skjer med foto-meetups i Trondheim for tiden? Har vært lite aktiv her i det siste, og nå som jeg bor i Trondheim blir det hele en del enklere. I tillegg har kameraet ligget på hylla for lenge nå.

EDIT: Glem dette, er jo en egen tråd for dette. Jeg er lat...

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...