Trondster Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Men for å gjøre en lang historie kort - jeg endte opp med å kjøpe en ny 15-85mm i ettermiddag; det var det magefølelsen sa ... Tror du blir happy med den - livet er for kort til å kjøpe optikk du egentlig ikke vil ha.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Tror du blir happy med den - livet er for kort til å kjøpe optikk du egentlig ikke vil ha.. Jeg tror også jeg blir happy. Er ellers helt enig. Det blir nok litt salg utover vinteren slik at det blir litt penger til en 60D ... Endret 14. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) DSLR Magazine om en pre-production Olympus E-5. (Linker til Google Translate, da oversatt fra Spansk til Engelsk) Siden ble bedt av Olympus å ta vekk to bilder med eksempler på høy ISO (3200 og 6400), men jeg fikk gått inn på bildene før de gjorde det. ISO 3200 (Hvis jeg så riktig): Link 1. ISO 6400: Link 2. Noe mer på ISO-støy fra E-5: Link 3. Viktig å understreke at jeg vet ingenting om dette er fra JPEG eller RAW, så sluttresultatet kan bli litt annerledes, men dette gir hvertfall en pekepinn. Endret 14. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som husker at jeg spurte om et objektiv for noen sider siden"Sigma 24mm f/2.8 AF Macro" ? Vel jeg tok sjansen og kjøpte det,det fungerer faktisk smertefritt i alle innstillinger og fokus ser ut til å sitte. Selger har en 1000D og jeg en 7D,kan det være at Canon har forskjellige program-nivåer av hvordan objektiver som fungerer til hvilken kamera Og for dere som lurer på prisen så var det akkurat det jeg ville gitt for et objektiv som hadde en såpass stor uvisshet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det blir nok litt salg utover vinteren slik at det blir litt penger til en 60D ... Hvis prisen ikke faller ville jeg vurdert 7D . Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vellykka fotografering idag. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kan noen datagenier her svare på hvorfor den eksterne disken ikke vil poppe opp skikkelig? Den gjør det på en annen maskin. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Får den strøm nok i kabelen? Filsystem? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet om, eller til og med har, et studio i Trondheim som det er mulig å bruke i ny og ne? Evt. for en billig penge. Fotoklubb er kanskje en løsning? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 www.dafoto.no har studio. der jeg brukte å leie da jeg bodde i trondheim. det er samme studio som bl.a devisor bruker. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Får den strøm nok i kabelen? Filsystem? Stasjonære burde gi nok strøm, men det skjedde egentlig i sted da jeg ved uhell nappet ut strømkabel rett fra PSU. Filsystemet er NTFS om jeg ikke husker feil. (store HD filmer i min hverdag) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet om, eller til og med har, et studio i Trondheim som det er mulig å bruke i ny og ne? Evt. for en billig penge. Fotoklubb er kanskje en løsning? Send meg en mail Øyvind så skal jeg ta det direkte til eieren av det studioet. Lenke til kommentar
johome Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet hvordan blekkforbruket er til Multifunksjonsskriveren Epson Stylus Photo PX710W ? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tror du blir happy med den - livet er for kort til å kjøpe optikk du egentlig ikke vil ha.. Jeg tror også jeg blir happy. Er ellers helt enig. Det blir nok litt salg utover vinteren slik at det blir litt penger til en 60D ... Ble det noe µ-kjøp i dag da? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Marius har seriouse connections altså. Mye enklere det enn å bare fylle ut skjemaet for studioutleie som er på websiden som sikkert er kobla på samme mail adresse ;=D http://www.dafoto.no/studioutleie.html 1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet om Norwegian tillater én enkel liten ryggsekk, samt en kameraveske som håndbagasje? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som husker at jeg spurte om et objektiv for noen sider siden"Sigma 24mm f/2.8 AF Macro" ? Vel jeg tok sjansen og kjøpte det,det fungerer faktisk smertefritt i alle innstillinger og fokus ser ut til å sitte. Selger har en 1000D og jeg en 7D,kan det være at Canon har forskjellige program-nivåer av hvordan objektiver som fungerer til hvilken kamera Og for dere som lurer på prisen så var det akkurat det jeg ville gitt for et objektiv som hadde en såpass stor uvisshet Fantastisk - jeg prøvde ut 2-3 stk på EOS 350D og ingen av de fokuserte ret. Og det var synd, for jeg tror det er et trivelig objektiv. Hvis prisen ikke faller ville jeg vurdert 7D . Den faller - jeg er optimist. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ble det noe µ-kjøp i dag da? Nei ... En av konklusjonene etter tenkeboksen, er at det blir en 45mm på meg, og det må da skje på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Marius har seriouse connections altså. Mye enklere det enn å bare fylle ut skjemaet for studioutleie som er på websiden som sikkert er kobla på samme mail adresse ;=D http://www.dafoto.no/studioutleie.html haha! Marius har kanskje litt suction? ^^ Fortsatt samme msn Marius? I så fall, gi lyd fra deg neste gang du er på. Lenge siden sist. Forøvrig, hva skjer med foto-meetups i Trondheim for tiden? Har vært lite aktiv her i det siste, og nå som jeg bor i Trondheim blir det hele en del enklere. I tillegg har kameraet ligget på hylla for lenge nå. EDIT: Glem dette, er jo en egen tråd for dette. Jeg er lat... Endret 14. september 2010 av Aak1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ble det noe µ-kjøp i dag da? Nei ... En av konklusjonene etter tenkeboksen, er at det blir en 45mm på meg, og det må da skje på et senere tidspunkt. Hah -- en av oss prøvde ikke RandiAs 45mm på AKAM-treffet, og en av oss prøvde den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå