Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme ulla...

 

Må sitte utenfor madlaleiren på ei Strand i 6timer fordi hotellrommet ikke er klart og de jeg kjenner på Madla er i tjeneste... Kult...

Tror jeg ville bedt hotellet passe på bagasjen til rommet er klart, tatt med kamera og dratt inn til Stavanger en tur.

Dro heller tilbake til hotellet og sov i resepsjonen, sov ikke noe i natt så dette trengte jeg.

Lenke til kommentar

Så på siden.

Når man er på oppdrag så støter man gjerne på folk som er noe "negativ" til alt deete styret med å ta bilder.

De spørr gjerne, -Er dette nødvendig da?- -Er det så nøye?- Osv osv..

Man hører gjerne fra folk i bakgrunnen som sikker begynner å bli utolmodig, (selv om man bare har holdt på 2-4 minutter)

Hvordan reagerer dere? Sier/gjør dere noe tilbake?

Lenke til kommentar

Bever er planteetere, så det tror jeg fungerer dårlig...

 

Kanskje litt dårlig formulert,er forsåvidt klar over at bever spiser løvtre.

Er kun kattemat og finne hos meg,alt av planteliv tar roundup seg av.

Så lurte litt på om det var grunnen til hyppige besøk av beveren,den er jo veldig tilpasningsdyktig.

 

er roundup lovlig til hage bruk?

Lenke til kommentar

Trodde det bare var pensjonister som hørte på P1 jeg.

Hvis mulig, så hadde jeg pensjonert meg den dag i dag.

 

Fra spøk til revolver, så er det faktisk mye bra på P1. Om morgenen så for vi som bor i Stauburg (Gridlock City - aka Oslo) gode trafikk-meldinger ispedd avslappet muiskk (lokalradio-utgaven), på dagen er det et par bedagelige sludre-programmer (ikke ni-timen), på etternmiddagen er mer om køsituasjon i Stau City, og på kveldden fra 22:00 til midnatt er et tematisk program - Herreavdelingen på tirsdag, kveldsmat på onsdag og live på fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...