Bjørnli Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 lang tid brukte du? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Fra jeg begynte å tømme sekken til alt var pakket ned igjen tok det vel 10min, og da hadde jeg null kø fra jeg starta, kun litt før sekken ble tømt. Uten sekk tar dette 15sek... Ikke det engang... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) http://www.japanphoto.no/product/objektiv/canon/canon-ef-70-200mm-f-4.0l-usm noen som kjenner noen som skal selge sin? *vil ha* sjekk foto.no. Har sett den nede i 3 lapper der. Edit - ligger ute en til 3800 akkurat nå Endret 10. september 2010 av ventle Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fra jeg begynte å tømme sekken til alt var pakket ned igjen tok det vel 10min, og da hadde jeg null kø fra jeg starta, kun litt før sekken ble tømt. Uten sekk tar dette 15sek... Ikke det engang... På Roma turen forrige uke måtte jeg kun ta ut Notebooken av kameraveska, resten gikk i maskina med D300 med battergrep, 18-200, 2 objektiver til, 1 SB-900 og div minnekortet og annet dilldall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Å gå gjennom tollen på en flyplass med en Vertex 300 full av stash + fulle lommer er jo ikke akkurat en kjapp affære... Nå var det vel strengt tatt ikke tollen du gikk igjennom, men sikkerhetskontrollen. Tollen går du kun innom når du kommer fra utlandet ... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Samme ulla... Må sitte utenfor madlaleiren på ei Strand i 6timer fordi hotellrommet ikke er klart og de jeg kjenner på Madla er i tjeneste... Kult... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Å gå gjennom tollen på en flyplass med en Vertex 300 full av stash + fulle lommer er jo ikke akkurat en kjapp affære... Ja, de har begynt å bli mer kresen. Da jeg gikk i grønt hadde jeg alltid stor sekk stappet med utstyr med på fly. Da var PC-en det eneste jeg tok ut av sekken. Sist jeg fløy til Oslo måtte jeg ta alt av utstyr ut. Gawd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, de har begynt å bli mer kresen. Da jeg gikk i grønt hadde jeg alltid stor sekk stappet med utstyr med på fly. Da var PC-en det eneste jeg tok ut av sekken. Sist jeg fløy til Oslo måtte jeg ta alt av utstyr ut. Gawd. Hva annet kan dere vente da, når dere går igjennom sikkerhetskontrollen med det som ser ut som en sekk full av Bazookaer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Samme ulla... Må sitte utenfor madlaleiren på ei Strand i 6timer fordi hotellrommet ikke er klart og de jeg kjenner på Madla er i tjeneste... Kult... Tror jeg ville bedt hotellet passe på bagasjen til rommet er klart, tatt med kamera og dratt inn til Stavanger en tur. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som har erfaring med Frankfurt og om det finnes kule motiver rundt i fjorden der ? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har plutsetlig (for et par uker siden) mistet formateringen av innleggene jeg quoter. Nå får jeg bare opp en uoversiktlig saus av HTML-tags. Hvordan kan jeg få tilbake formateringern? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg har plutsetlig (for et par uker siden) mistet formateringen av innleggene jeg quoter. Nå får jeg bare opp en uoversiktlig saus av HTML-tags. Hvordan kan jeg få tilbake formateringern? Slette cookies og cache, og restarte browseren. Står en del om dette problemet i trackeren. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ser ikke ut til at det hjalp... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Prøv å bytte til simpel editor. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det var bedre ja. Takker og bukker Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, de har begynt å bli mer kresen. Da jeg gikk i grønt hadde jeg alltid stor sekk stappet med utstyr med på fly. Da var PC-en det eneste jeg tok ut av sekken. Sist jeg fløy til Oslo måtte jeg ta alt av utstyr ut. Gawd. Hva annet kan dere vente da, når dere går igjennom sikkerhetskontrollen med det som ser ut som en sekk full av Bazookaer Hehe - nå hadde jeg bare en Flipside 300 på meg til Oslo, mens de andre turene har det vært sekk som er noe større enn Vertex 300. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen i kirkenes en gang for noen år siden så måtte jeg enda ta av objektivdekslene både foran og bak så vekteren fikk se inni dem. Men har vært gjennom der mange ganger siden uten at dem engang har bedt om å se inni sekken. Tror det der har med om vekteren kjeder seg og har lyst på noe å gjøre. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 For HDR-fansen der ute: http://www.tu.no/forbruker/article258425.ece (HDR-video med to 5d2) Nå er ikke teknisk ukeblad det første stedet jeg tenker på når jeg leter fotonyheter, menmen.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 yr.no og pent.no har fått mye pes for at de melder feil vær i hytt og gevær, men de er samkjørte på at det skal regne i Oslo imorgen klokka 13 og utover... argh Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen som har erfaring med Frankfurt og om det finnes kule motiver rundt i fjorden der ? Desverre helt blank på Frankfurt. yr.no og pent.no har fått mye pes for at de melder feil vær i hytt og gevær, men de er samkjørte på at det skal regne i Oslo imorgen klokka 13 og utover... argh Vær sterk i troen nå. De har tatt feil før. Eller så blir det mye inneaktiviteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå