Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra jeg begynte å tømme sekken til alt var pakket ned igjen tok det vel 10min, og da hadde jeg null kø fra jeg starta, kun litt før sekken ble tømt.

 

Uten sekk tar dette 15sek... Ikke det engang...

 

På Roma turen forrige uke måtte jeg kun ta ut Notebooken av kameraveska, resten gikk i maskina med D300 med battergrep, 18-200, 2 objektiver til, 1 SB-900 og div minnekortet og annet dilldall.

Lenke til kommentar

Å gå gjennom tollen på en flyplass med en Vertex 300 full av stash + fulle lommer er jo ikke akkurat en kjapp affære...

Ja, de har begynt å bli mer kresen.

Da jeg gikk i grønt hadde jeg alltid stor sekk stappet med utstyr med på fly. Da var PC-en det eneste jeg tok ut av sekken. Sist jeg fløy til Oslo måtte jeg ta alt av utstyr ut. Gawd.

Lenke til kommentar

Ja, de har begynt å bli mer kresen.

Da jeg gikk i grønt hadde jeg alltid stor sekk stappet med utstyr med på fly. Da var PC-en det eneste jeg tok ut av sekken. Sist jeg fløy til Oslo måtte jeg ta alt av utstyr ut. Gawd.

Hva annet kan dere vente da, når dere går igjennom sikkerhetskontrollen med det som ser ut som en sekk full av Bazookaer ;)

Lenke til kommentar

Ja, de har begynt å bli mer kresen.

Da jeg gikk i grønt hadde jeg alltid stor sekk stappet med utstyr med på fly. Da var PC-en det eneste jeg tok ut av sekken. Sist jeg fløy til Oslo måtte jeg ta alt av utstyr ut. Gawd.

Hva annet kan dere vente da, når dere går igjennom sikkerhetskontrollen med det som ser ut som en sekk full av Bazookaer ;)

Hehe - nå hadde jeg bare en Flipside 300 på meg til Oslo, mens de andre turene har det vært sekk som er noe større enn Vertex 300. :p

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Frankfurt og om det finnes kule motiver rundt i fjorden der ?

Desverre helt blank på Frankfurt.

 

yr.no og pent.no har fått mye pes for at de melder feil vær i hytt og gevær, men de er samkjørte på at det skal regne i Oslo imorgen klokka 13 og utover... argh

Vær sterk i troen nå. De har tatt feil før. Eller så blir det mye inneaktiviteter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...