Inc Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fantastisk. Som borger av Norge, så får jeg ikke lov til å kjøpe Autoroute 2010 av Microsoft ... Jeg må være EU-borger for å få lov til å kjøpe den. Hurra! Autorute fra MSbjelle snøvler bjelle.Brukte det på en garmin og lappis for en stund siden og mere proprietært skal man lete lenge etter.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fantastisk. Som borger av Norge, så får jeg ikke lov til å kjøpe Autoroute 2010 av Microsoft ... Jeg må være EU-borger for å få lov til å kjøpe den. Hurra! Du får gjøre det som de fleste gjør skal ikke sladre men det finnes enkelte på forumet som gir deg en advarsel på 10% får det der Dette forumet f.eks, så jeg ville fjernet linken... Endret 9. september 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Noen som ANER hva som er feil med kameraet mitt ? www.cruelphotography.com/helpsme Begge de to siste shootene mine i studio har endt opp slik. Men ANER ikke hva det er. Har rensa ting osv, og det er ikke uskarphet pga bevegelse siden blitzene fryser bevegelsen (og jeg er ikke så ustødig at jeg fucker opp 1000ish bilder på rad med 1/125 på 70mm) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Diffraksjon, fokusfeil (frontfokusert)... Ta utsnitt av hånda... Edit: Problem solved, du bruker Canon! Edit 2: Hvilket objektiv bruker du? Ser nesten ut som en gradient soft fra skarp nederst til blurry øverst... Er ikke malibuen som har sneket seg over sensoren? Endret 9. september 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ser ut som uskarpheten sitter bare i hoderegionen. Hvis du snur kamera 180 grader, blir da hodet skarpt og underkroppen uskarp? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hum, det kan kanskje være litt fokusfeil, men det er ikke konsekvent på alle bildene, selv om de er fra ca samme avstand. Er ikke det litt rart ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kan det være et skjevt element? Har objektivet fått en smell i det siste? Prøv som venlte foreslår - ta også bilde av en plan overflate.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Eller bytt til Sony, det bringer skarphet, bokeh og yin/yanghet i sinnet... Knips i fred og utløser være med deg. Blender! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Når vi først er i det kriminelle hjørnet Nå får man uoriginale batterier til 5DII og 7D,som faktisk lar seg lade med originalladeren. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Autorute fra MSbjelle snøvler bjelle.Brukte det på en garmin og lappis for en stund siden og mere proprietært skal man lete lenge etter.. Que? Hva var det som var knotete der. Å samkjøre program og GPS? Det er ikke noe jeg trenger. Men det jeg trenger, er et standalone program som jeg kan bruke som ruteplanlegger. Det må nemlig fungere offline. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Stavanger neste, Taxien kommer om 6 timer, natta! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Når vi først er i det kriminelle hjørnet Nå får man uoriginale batterier til 5DII og 7D,som faktisk lar seg lade med originalladeren. Da får du nok de hos Altitec snart. Jeg har kjøpt lignende for Panasonic GF1 der. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Mulig det er bare meg, men blir alltid fasinert av folk som har klart å skrape sammen 5000, 10000, 15000, 50000, 100000 på fotoutstyr, også klarer de å spare 150 kroner på ett svada batteri... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Mulig det er bare meg, men blir alltid fasinert av folk som har klart å skrape sammen 5000, 10000, 15000, 50000, 100000 på fotoutstyr, også klarer de å spare 150 kroner på ett svada batteri... Når en sparer 50% i forhold til originalen, så er det mer 150 kroner. Vi snakker fort en tusenlapp eller mer i besparelser for 2-3 batterier. Og min erfaring er at de batteriene fungerer like godt som originalen, så er det penger som kan gå i kassen for neste objektiv. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Autorute fra MSbjelle snøvler bjelle.Brukte det på en garmin og lappis for en stund siden og mere proprietært skal man lete lenge etter.. Que? Hva var det som var knotete der. Å samkjøre program og GPS? Det er ikke noe jeg trenger. Men det jeg trenger, er et standalone program som jeg kan bruke som ruteplanlegger. Det må nemlig fungere offline. Jeg har et på den gamle pc'en,husker ikke hva det heter,kan starte den opp i løpe av helgen for og finne ut av det. Man kan søke,legge ruter og få avstander,programmet har både vei,sjø og topografiske kart world wide. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.japanphoto.no/product/objektiv/canon/canon-ef-70-200mm-f-4.0l-usm noen som kjenner noen som skal selge sin? *vil ha* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg har et på den gamle pc'en,husker ikke hva det heter,kan starte den opp i løpe av helgen for og finne ut av det. Man kan søke,legge ruter og få avstander,programmet har både vei,sjø og topografiske kart world wide. Høres spennende ut, setter pris om du tar deg tiden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) http://www.dealextre...ls.dx/sku.41966 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45404 se hva jeg fant, mye billigere en den andre siden med slike kopper :O Endret 9. september 2010 av yavel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er noen av oss som ønsker å få i gang fotokonkurransen igjen og diskusjon er igang. Bidra du også. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Å gå gjennom tollen på en flyplass med en Vertex 300 full av stash + fulle lommer er jo ikke akkurat en kjapp affære... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå