Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Fantastisk. Som borger av Norge, så får jeg ikke lov til å kjøpe Autoroute 2010 av Microsoft ... Jeg må være EU-borger for å få lov til å kjøpe den.

 

Hurra!

Autorute fra MSbjelle snøvler bjelle.Brukte det på en garmin og lappis for en stund siden og mere proprietært skal man lete lenge etter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Som borger av Norge, så får jeg ikke lov til å kjøpe Autoroute 2010 av Microsoft ... Jeg må være EU-borger for å få lov til å kjøpe den.

 

Hurra!

 

Du får gjøre det som de fleste gjør :)

 

skal ikke sladre men det finnes enkelte på forumet som gir deg en advarsel på 10% får det der :p

 

Dette forumet f.eks, så jeg ville fjernet linken...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Autorute fra MSbjelle snøvler bjelle.Brukte det på en garmin og lappis for en stund siden og mere proprietært skal man lete lenge etter..

Que? Hva var det som var knotete der. Å samkjøre program og GPS? Det er ikke noe jeg trenger.

 

Men det jeg trenger, er et standalone program som jeg kan bruke som ruteplanlegger. Det må nemlig fungere offline.

Lenke til kommentar

Mulig det er bare meg, men blir alltid fasinert av folk som har klart å skrape sammen 5000, 10000, 15000, 50000, 100000 på fotoutstyr, også klarer de å spare 150 kroner på ett svada batteri...

Når en sparer 50% i forhold til originalen, så er det mer 150 kroner. Vi snakker fort en tusenlapp eller mer i besparelser for 2-3 batterier. Og min erfaring er at de batteriene fungerer like godt som originalen, så er det penger som kan gå i kassen for neste objektiv.

Lenke til kommentar

Autorute fra MSbjelle snøvler bjelle.Brukte det på en garmin og lappis for en stund siden og mere proprietært skal man lete lenge etter..

Que? Hva var det som var knotete der. Å samkjøre program og GPS? Det er ikke noe jeg trenger.

 

Men det jeg trenger, er et standalone program som jeg kan bruke som ruteplanlegger. Det må nemlig fungere offline.

 

Jeg har et på den gamle pc'en,husker ikke hva det heter,kan starte den opp i løpe av helgen for og finne ut av det.

 

Man kan søke,legge ruter og få avstander,programmet har både vei,sjø og topografiske kart world wide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...