Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Sansa Clip+ når jeg skal reise lett. Men de SanDisk modellene jeg har prøvd, har for dårlig batteri-levetid. Men lyden er det ikke noe i veien med.

 

Sony har også greie spillere, ok lyd men snålt brukergrensesnitt + noen rare valg innimellom.

 

Ser litt på Zen X-Fi serien til Creative. De har vel stort sett fått grei kritikk? Ser de holder ca 25 timer - det ligner noe.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Creative er også ett veldig bra valg, havnet dessverre i skyggen av iPod de også, men også her finner man bedre lyd enn iPod og noen av modellene har en "Crystalizer" funksjon som skal åpne opp lyden på mp3 filer som jeg bruker litt av på 2 av PCene med X-FI lydkort og det fungerer bra i PC verden iallefall.

Lenke til kommentar

Kan jo nesten ikke denye at nye iPod Nano er najs:

Det kan man vel, bare man er vrang nok ;)

 

Neida, den er litt kul den. Men IPod betyr penger i lomma på Mr Paranoid himself, og enda verre, jeg må installere iTunes. Jada jeg vet det finnes alternativer, men det er kronglete og bare en annen like teit måte å jobbe på.

 

Mine spillere skal se ut som hvilekn som helst disk jeg kobler til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Creative er også ett veldig bra valg, havnet dessverre i skyggen av iPod de også, men også her finner man bedre lyd enn iPod og noen av modellene har en "Crystalizer" funksjon som skal åpne opp lyden på mp3 filer som jeg bruker litt av på 2 av PCene med X-FI lydkort og det fungerer bra i PC verden iallefall.

Med gode ørefoner skrur jeg av den funksjonen - synes det låter bedre uten..

Lenke til kommentar

Drar til Stavanger på landskapsfotogarfering i natt og skal ligge på Rica Forum frem til Søndag, noe jeg bare må få med meg? Tar fly, så har ikke mulighet til annet enn buss og taxi til transport, så kan ikke dra så jævlig langt.

 

Skal fokusere på lang eksponering mot sjø så solastranda skal sjekkes ut, andre steder som kan være verdt et besøk?

 

Edit: Spørsmål, har fått ny laptop, men kun med èn partison, er noen enkel måte å dele opp denne til to så jeg kan ha bilder på den ene og alle program på den andre, uten å gå via bios å fucke opp ting og tang?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Edit: Spørsmål, har fått ny laptop, men kun med èn partison, er noen enkel måte å dele opp denne til to så jeg kan ha bilder på den ene og alle program på den andre, uten å gå via bios å fucke opp ting og tang?

Det finnes programmer som kan dele opp disken for deg. Mener å ha hørt noe om at Windows 7 lar deg gjøre det også. Men det har jeg ikke prøvd enda.

 

edit: Joda, det er mulig å gjøre det fra Windows 7. Gå inn på diskbehandleren og høyreklikk på partisjonen og velg "Shrink partition" (vet ikke hva det er på norsk ...) Så kan du etterpå høyreklikke på dne ledige plassen og lage ny partisjon. Pro-tips: Høyreklikk på CD og bytt enhetsbokstav til noe annet (f.eks. F:) før du lager ny paritsjon, for da blir den D: istedet for CD-rommen.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...