tomsi42 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 MP3-spillere med halvspist eple som logo er stortsett crap tbh. :/ Slik. Da har jeg fikset det for deg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 MP3-spillere uten halvspist eple som logo er stortsett crap tbh. :/ ikke viss du leter produkter som ikke er moteriktige, men viss du er ute etter noe med kvalitet, god lyd og lang levetid så kjøper du alt annet en apple! er meget fornøyd med min SanDisk Sansa Fuze Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Phase one med digitalt B/W kamera o_O http://www.phaseone.com/en/Testimonials/Acromatic-plus.aspx Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sandisk har vel fortsett noe som kan passe ? Bedre lyd enn iPod har de også... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg har en Sansa Clip+ når jeg skal reise lett. Men de SanDisk modellene jeg har prøvd, har for dårlig batteri-levetid. Men lyden er det ikke noe i veien med. Sony har også greie spillere, ok lyd men snålt brukergrensesnitt + noen rare valg innimellom. Ser litt på Zen X-Fi serien til Creative. De har vel stort sett fått grei kritikk? Ser de holder ca 25 timer - det ligner noe. Endret 8. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Creative er også ett veldig bra valg, havnet dessverre i skyggen av iPod de også, men også her finner man bedre lyd enn iPod og noen av modellene har en "Crystalizer" funksjon som skal åpne opp lyden på mp3 filer som jeg bruker litt av på 2 av PCene med X-FI lydkort og det fungerer bra i PC verden iallefall. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan jo nesten ikke denye at nye iPod Nano er najs: http://www.apple.com/no/ipodnano/specs.html Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Apple sine iPod produkter er flotte de, har en Touch og Shuffle 2 gen, men ironisk nok har de aldri prioritert lyd merkelig nok. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan jo nesten ikke denye at nye iPod Nano er najs: Det kan man vel, bare man er vrang nok Neida, den er litt kul den. Men IPod betyr penger i lomma på Mr Paranoid himself, og enda verre, jeg må installere iTunes. Jada jeg vet det finnes alternativer, men det er kronglete og bare en annen like teit måte å jobbe på. Mine spillere skal se ut som hvilekn som helst disk jeg kobler til. 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hadde fotoshoot med mannlig modell i studio. Noe jeg ikke har gjort på evigheter. Gikk fasinerende bra. Tilbake til lettkledde damer på lørdag og søndag Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hmm, vurderer en Zenitar 16mm 2.8 Fisheye, just for kicks. Vad tycks? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Creative er også ett veldig bra valg, havnet dessverre i skyggen av iPod de også, men også her finner man bedre lyd enn iPod og noen av modellene har en "Crystalizer" funksjon som skal åpne opp lyden på mp3 filer som jeg bruker litt av på 2 av PCene med X-FI lydkort og det fungerer bra i PC verden iallefall. Med gode ørefoner skrur jeg av den funksjonen - synes det låter bedre uten.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Phase one med digitalt B/W kamera o_O http://www.phaseone.com/en/Testimonials/Acromatic-plus.aspx Velkommen etter ;D Jeg har hatt spillere fra både Creative, Sony og Apple. Bruker nå iPhone, iPod Shuffle og Sony X1050. Det er uten tvil Sony'en som er den beste spilleren og kommer hovedsakelig til å kjøpe Sony for musikklytting. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hadde fotoshoot med mannlig modell i studio. Noe jeg ikke har gjort på evigheter. Gikk fasinerende bra. Tilbake til lettkledde damer på lørdag og søndag Hvorfor skal det være noe forskjell? Det er jo bare en jobb, og modell er jo modell. Man er da pro, er man ikke? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Med gode ørefoner skrur jeg av den funksjonen - synes det låter bedre uten.. Det tror jeg så gjerne. Sørg for gode kilder (FLAC eller høy bitrate mp3/aac) og gode lurer; så kan man fint kjøre uten noen som helst lyd-doktorering. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Da var ny PC i hus Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Drar til Stavanger på landskapsfotogarfering i natt og skal ligge på Rica Forum frem til Søndag, noe jeg bare må få med meg? Tar fly, så har ikke mulighet til annet enn buss og taxi til transport, så kan ikke dra så jævlig langt. Skal fokusere på lang eksponering mot sjø så solastranda skal sjekkes ut, andre steder som kan være verdt et besøk? Edit: Spørsmål, har fått ny laptop, men kun med èn partison, er noen enkel måte å dele opp denne til to så jeg kan ha bilder på den ene og alle program på den andre, uten å gå via bios å fucke opp ting og tang? Endret 9. september 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Edit: Spørsmål, har fått ny laptop, men kun med èn partison, er noen enkel måte å dele opp denne til to så jeg kan ha bilder på den ene og alle program på den andre, uten å gå via bios å fucke opp ting og tang? Det finnes programmer som kan dele opp disken for deg. Mener å ha hørt noe om at Windows 7 lar deg gjøre det også. Men det har jeg ikke prøvd enda. edit: Joda, det er mulig å gjøre det fra Windows 7. Gå inn på diskbehandleren og høyreklikk på partisjonen og velg "Shrink partition" (vet ikke hva det er på norsk ...) Så kan du etterpå høyreklikke på dne ledige plassen og lage ny partisjon. Pro-tips: Høyreklikk på CD og bytt enhetsbokstav til noe annet (f.eks. F:) før du lager ny paritsjon, for da blir den D: istedet for CD-rommen. Endret 9. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Diskbehandler eller "min datamaskin"? Hvor er diskbehandler i så fall... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Diskbehandler eller "min datamaskin"? Hvor er diskbehandler i så fall... Høyreklikk på "Min datamskin" og velg "Behandle". Nesten nederst på listen til venstre finner du diskbehandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå