fo2re Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://i.imgur.com/Gdq61.jpg hehe, fant denne nettopp dont get a mac! ^^ Mac Pro er Apples Leica M9; priset for de som gir komplett blanke i pris. Og når man først skal selge til et slikt publikum ville det jo ikke være særlig rasjonelt å la moroa gå billig. Nå er det vel ikke rasjonelt billig å håndlage ett kamera med custom bygget sensor osv. Hadde dette vært en enkel jobb hadde vel andre gjort det samme siden dette generer så mye kroner i kassa. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg fikk D300en min tilbake fra reparasjon i dag, og etter noen kjappe tester hvor jeg sammenliknet med D700en som jeg har på lån, ser det ikke ut som D300en er noe bedre enn det var når jeg sendte det inn . Francis Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Kult! Da har Phase One lansert nytt bakstykke som kun tar S/H bilder. Endret 8. september 2010 av gorpium Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Den HP-skjermen hos Netshop så kurant ut, ja. Er S-IPS-panel som gelder for fotoredigering. Er du ikke veldig følsom på oppdatering av bildet, så kan du fint bruke den til spill også, dersom du driver med det. 6ms og 12 ms høres ganske mye ut, men jeg spiller fint Trackmania Nations Forever med en S-IPS-skjerm som "bare" har 6ms. Endret 8. september 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 nn Francis Ai, så surt! Inn igjen da? Hva var problemet igjen? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Heftig bakfokus. Får ringe butikken i morgen og høre hva de sier. Francis Endret 8. september 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sendte du det inn sammen med optikken? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nå som jeg endelig begynner å bli sånn passelig fornøyd med det jeg har av hardware så går tankene i retning av at jeg bør skaffe meg en skjerm med litt kvalitet. Så langt har jeg bare hatt billigskjermer. Da blir spørsmålet hva man bør invistere i. Tenker på å satse på en skjerm i prisklassen opptil 3K. Hovedfokus på redigering. Hva er å anbefale? Her er et par modeller som det er kampanje på nå hos Dustinhome. Jeg har en DELL U2311H ULTRASHARP 23" og vurderer å kjøpe en til. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Nå som jeg endelig begynner å bli sånn passelig fornøyd med det jeg har av hardware så går tankene i retning av at jeg bør skaffe meg en skjerm med litt kvalitet. Så langt har jeg bare hatt billigskjermer. Da blir spørsmålet hva man bør invistere i. Tenker på å satse på en skjerm i prisklassen opptil 3K. Hovedfokus på redigering. Hva er å anbefale? Her er et par modeller som det er kampanje på nå hos Dustinhome. Jeg har en DELL U2311H ULTRASHARP 23" og vurderer å kjøpe en til. Nais,har selv U2411H og vurderer en litt mindre,er fornøyd med den jeg har så blir nok til å kjøpe en til Edit:skal være U2410H. Endret 8. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nais,har selv U2411H og vurderer en litt mindre,er fornøyd med den jeg har så blir nok til å kjøpe en til Hvor har du fått tak i 2411? Finner bare info om 2410... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sendte du det inn sammen med optikken? Nei, jeg fikk beskjed om at de kun trengte huset. Har utført flere tester på stativ og D700 fokuserer perfekt hver gang, mens D300 konsekvent fokuserer nærmere kameraet enn der jeg har plassert fokuspunktet. Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nais,har selv U2411H og vurderer en litt mindre,er fornøyd med den jeg har så blir nok til å kjøpe en til Hvor har du fått tak i 2411? Finner bare info om 2410... Du har så rett,er 2410 det skal være Ser den har blitt ca 100.- dyrere siden ferien. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) http://i.imgur.com/Gdq61.jpg hehe, fant denne nettopp dont get a mac! ^^ Mac Pro er Apples Leica M9; priset for de som gir komplett blanke i pris. Og når man først skal selge til et slikt publikum ville det jo ikke være særlig rasjonelt å la moroa gå billig. Nå er det vel ikke rasjonelt billig å håndlage ett kamera med custom bygget sensor osv. Hadde dette vært en enkel jobb hadde vel andre gjort det samme siden dette generer så mye kroner i kassa. Hva er poenget med mac pro contra annet? Endret 8. september 2010 av Inc Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kjøp samtidig en skikkelig holder å ha de i. Jeg vurderte en sånn "Canon 7D" til de andre minnekortene mine. Dama syns også det var en god idé med en beholder, sånn at de ikke lå og slang. Hun syns dog ikke holderen var den beste idéen, så hun fant heller en liten plasteske til meg. Litt misfornøyd, merker jeg. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Kva er eigentleg forskjellen på HP LP2475W og HP ZR24W <http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Skjermer/24--LCD/HP/HP-24-ZR24w-Performance-LCD-skjerm-1920x1200,-16-10-Wide,-xDVI-D-1xVGA-1xDP-43303.aspx> Veit ikkje om eg får til linken..... Endret 8. september 2010 av ok67 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kva er eigentleg forskjellen på HP LP2475W og HP ZR24W <http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Skjermer/24--LCD/HP/HP-24-ZR24w-Performance-LCD-skjerm-1920x1200,-16-10-Wide,-xDVI-D-1xVGA-1xDP-43303.aspx> Veit ikkje om eg får til linken..... Prøv å lage linken sånn: [url=http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Skjermer/24--LCD/HP/HP-24-ZR24w-Performance- LCD-skjerm-1920x1200,-16-10-Wide,-xDVI-D-1xVGA-1xDP-43303.aspx]Linktekst her[/url].. ..Og så blir det sånn: Linktekst her.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Eg fann ein "test" av dei to her: http://techreport.com/discussions.x/18996 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Gikk opp på Snota i dag med full Lowepro Vertex 300 og sko jeg ikke passet. Har gnagsår 5 plasser på begge bena med blemmer (hadde allerede på toppen, jævla kult å gå ned igjen) på taska og mellom lårene. Er stiv som en planke fra brystkassa ned til tåneglene, og har sykt vondt i skuldrene. At jeg aldri lærer å si nei til slike toppturer uten trening og riktig bekledning! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det hørtes ikke godt ut, Mr. Olsen. God bedring. For de av dere som kan MP3 spillere. Det er på tide å erstatte min gamle Cowon X5; formålet med spilleren er å ha god plass til musikk; 16-32GB, lang batterilevetid (minimum 18 timer), og god lyd. Skal primært brukes på langtur, og hvis den kan spille mens den lader; så er det bonus. Noen gode forslag? Kun spillere uten halvspist frukt som logo er interessant. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 MP3-spillere uten halvspist eple som logo er stortsett crap tbh. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå