cruelphotography Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvilken butikk er fin å kjøpe eksterne disker på i Oslo ? Må ha de ganske asap. Skal ha meg to stk på ca 500gb tenker jeg. Pris er definitivt viktig ^_^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Amentio (tidligere datakjeden) pleier ha fine priser, hvis de har på lager da. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvilken butikk er fin å kjøpe eksterne disker på i Oslo ? Må ha de ganske asap. Skal ha meg to stk på ca 500gb tenker jeg. Pris er definitivt viktig ^_^ Rimelig for 1 TB hos Elkjøp: http://www.elkjop.no/product/data/lagring/harddisk/IOMEGA1TBSEL/iomega-select-1-tb-ekstern-harddisk Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor finner jeg det som var datakjeden ? Må være bare USB btw, og ikke med strømkabel det er alt for lite praktisk. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor finner jeg det som var datakjeden ?Slått sammen med amentio. Du kan kjøpe online på amentio.no og plukke opp fraktfritt i datakjedens butikker. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvilken butikk er fin å kjøpe eksterne disker på i Oslo ? Må ha de ganske asap. Skal ha meg to stk på ca 500gb tenker jeg. Pris er definitivt viktig ^_^ Det er et par gode alternativer rett over gaten for FotoVideo. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 What is this I don't even- http://www.liveleak.com/view?i=d0a_1283794731 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor finner jeg det som var datakjeden ? Må være bare USB btw, og ikke med strømkabel det er alt for lite praktisk. Tja, jeg sjekka "datakjeden.no" og fikk opp en adresse. (http://www.amentio.no/Info/Kundesenter/Butikker-Oslo.aspx) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fretex FTW! Fikk tak i en Nikkor 105mm f/2,5 (pre-AI), Nikon EM og et sett Nikon-mellomringer for 200,- der i dag Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fretex FTW! Fikk tak i en Nikkor 105mm f/2,5 (pre-AI), Nikon EM og et sett Nikon-mellomringer for 200,- der i dag Forstår godt at folk gir de derre Nikon greiene til frelsearmeen,ingen andre som vi ha det så Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fretex FTW! Fikk tak i en Nikkor 105mm f/2,5 (pre-AI), Nikon EM og et sett Nikon-mellomringer for 200,- der i dag Det var ikke akkurat en upris. Praktisk at kameraet ditt kan bruke pre-AI optikk . Francis Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Noen som vet om det finnes foto som valgfag på noen vidregående skoler i Norge? Endret 7. september 2010 av Natrich Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som vet om det finnes foto som valgfag på noen vidregående skoler i Norge? Kunstlinja her på Drammen vgs. har i alle fall noe som kalles "Trykk og foto". Hadde det i fjor. Fullstendig ubrukelig. Veit ikke om hele faget av natur er så dårlig, eller om det bare var spesielt dårlig utført her. Antar at MK-linjene også har noen fotorelaterte programfag? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som vet om det finnes foto som valgfag på noen vidregående skoler i Norge? Kunstlinja her på Drammen vgs. har i alle fall noe som kalles "Trykk og foto". Hadde det i fjor. Fullstendig ubrukelig. Veit ikke om hele faget av natur er så dårlig, eller om det bare var spesielt dårlig utført her. Antar at MK-linjene også har noen fotorelaterte programfag? Okei Tenkte mer på studiespesialiserende linje. (burde spsifisert det) Har nemlig lyst til å prøve å få det som valgfag på skolen min, men om ikke andre studiespess linjer har det så kan det bli en hard kamp Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nytt Leica R-system til Photokina? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Glenmorangies Quinta Ruban er jaggu meg god. Anbefales! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Norge på 50-tallet - et glimrende forord! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sløvaste dagen på lenge. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://i.imgur.com/Gdq61.jpg hehe, fant denne nettopp dont get a mac! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå