Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. :p

Tosk.

Åh, har du fått et stativ i hodet når du har vært ute å tatt landskapsbilder? :tease:

 

Jeg synes det står mye brukbart i de bøkene, jeg. De er tross alt beregnet på nybegynnere og ikke proff-fotografer.

 

Tom

Lenke til kommentar

En overvåkende Marius ønsker å kommentere at du har en 85 f/1.8, ikke f/1.4. Canon har vel strengt talt ingen 85mm f/1.4.

 

Jeg har kommentert det før, men Marius ville gi et tegn fra oven om at han fortsatt lever. :p

 

EDIT:

I can see you...
Endret av IceFox
Lenke til kommentar
En overvåkende Marius ønsker å kommentere at du har en 85 f/1.8, ikke f/1.4. Canon har vel strengt talt ingen 85mm f/1.4.

 

Jeg har kommentert det før, men Marius ville gi et tegn fra oven om at han fortsatt lever. :p

Det er min indre stemme som sier at det er det jeg egentlig skulle ha hatt :)

 

Hils Marius.

 

Tom

Lenke til kommentar
f/1.8* ;)

 

Tja, hva definerer du som vanlig 85mm bruk?

Det er jo en kort tele samtidig som det er et protrett objektiv. Noe landskap kanskje ?

 

Tøff kjerre - det hadde vært noe å reist rundt i Europa med - en lang sommer.

 

*Riktig, Canon har kun f/1.8 og den deilige f/1.2

Nettopp. Har den ene, sikler litt på den andre?

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på utartede diskusjoner så er det vel på sin plass for meg å beklage overfor Pjolter78. Flytende pjoltere og sommeryr følelse i kroppen er farlig på fora, så den legemlige pjolteren fikk gjennomgå mer enn han fortjente. Sorry :blush:

Synd at noen følte seg truffet. Synes hele tråden var bare morsom... Men moderatorene må vel reagere, ettersom det har vært tildels utrivelig tidligere i våres.

 

Tom

Lenke til kommentar
Når vi først er inne på utartede diskusjoner så er det vel på sin plass for meg å beklage overfor Pjolter78. Flytende pjoltere og sommeryr følelse i kroppen er farlig på fora, så den legemlige pjolteren fikk gjennomgå mer enn han fortjente. Sorry :blush:

Trøst deg med at du gav meg en pangstart på sommerferien! HAHAHA! :p

 

Fikk du advarselsnivå skrudd opp forresten? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...