abraxa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Typisk Scott Kelby den tørre humoren der, kan bli litt voldsomt til tider Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 UltraMon - http://realtimesoft.com/ultramon/ Hjertelig ! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja,nei, tørr humor vil vi ha. Da kan man kose seg med kald pils fra bryggerier ....P Eller kaffe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Typisk Scott Kelby den tørre humoren der, kan bli litt voldsomt til tider Det en en typisk amerikansk greie det der; med at forfatteren skal være morsom samtidig som man skal prøe å lære en noe. Scott Kelby balanserer det noenlunde greit. Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. Tosk. Står eit par nyttige ting i den boka, men mykje er berre ræl. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. Tosk. Åh, har du fått et stativ i hodet når du har vært ute å tatt landskapsbilder? Jeg synes det står mye brukbart i de bøkene, jeg. De er tross alt beregnet på nybegynnere og ikke proff-fotografer. Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, eg har IS. For ein nybegynnar står det ein del lærerikt om det heilt grunnleggjande der. Har sjølv anbefalt boka til eit par kompisar, men ein del av det som står der vil eg påstå grensar til vranglære. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har den 7-point system boka hans. Det står mye nyttig der, men jeg liker ikke hvordan den er lagt opp, den hadde nok passet bedre i et fotokurs. Jeg bruker den som oppslagsverk for ulike teknikker etterhvert som jeg trenger dem. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei alle sammen... Har søkt litt rundt på forumet, men finner ikke noe konktret svar.. Er det internasjonal garanti på proff-optikken til nikon hvis den kjøpes i USA? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Synes å ha hørt at Nikon har internasjonal Garanti Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja. Kun objektiver med gullring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Noen som har kule forslag til motiver jeg kan bryne meg på med min nye 85mm f/1.4 1.8 ? Ting som man vanligvis ikke bruker 85mm på ? Tom edit: 1.4 eller 1.8; details ;schmetails. Skriver ihvertfall ikke 1.2L ... Endret 20. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) En overvåkende Marius ønsker å kommentere at du har en 85 f/1.8, ikke f/1.4. Canon har vel strengt talt ingen 85mm f/1.4. Jeg har kommentert det før, men Marius ville gi et tegn fra oven om at han fortsatt lever. EDIT: I can see you... Endret 20. juni 2008 av IceFox Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) f/1.8* Tja, hva definerer du som vanlig 85mm bruk? *Riktig, Canon har kun f/1.8 og den deilige f/1.2 Endret 20. juni 2008 av gorpium Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En overvåkende Marius ønsker å kommentere at du har en 85 f/1.8, ikke f/1.4. Canon har vel strengt talt ingen 85mm f/1.4. Jeg har kommentert det før, men Marius ville gi et tegn fra oven om at han fortsatt lever. Det er min indre stemme som sier at det er det jeg egentlig skulle ha hatt Hils Marius. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Han leser at du hilser han. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når vi først er inne på utartede diskusjoner så er det vel på sin plass for meg å beklage overfor Pjolter78. Flytende pjoltere og sommeryr følelse i kroppen er farlig på fora, så den legemlige pjolteren fikk gjennomgå mer enn han fortjente. Sorry Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 f/1.8* Tja, hva definerer du som vanlig 85mm bruk? Det er jo en kort tele samtidig som det er et protrett objektiv. Noe landskap kanskje ? Tøff kjerre - det hadde vært noe å reist rundt i Europa med - en lang sommer. *Riktig, Canon har kun f/1.8 og den deilige f/1.2 Nettopp. Har den ene, sikler litt på den andre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når vi først er inne på utartede diskusjoner så er det vel på sin plass for meg å beklage overfor Pjolter78. Flytende pjoltere og sommeryr følelse i kroppen er farlig på fora, så den legemlige pjolteren fikk gjennomgå mer enn han fortjente. Sorry Synd at noen følte seg truffet. Synes hele tråden var bare morsom... Men moderatorene må vel reagere, ettersom det har vært tildels utrivelig tidligere i våres. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når vi først er inne på utartede diskusjoner så er det vel på sin plass for meg å beklage overfor Pjolter78. Flytende pjoltere og sommeryr følelse i kroppen er farlig på fora, så den legemlige pjolteren fikk gjennomgå mer enn han fortjente. Sorry Trøst deg med at du gav meg en pangstart på sommerferien! HAHAHA! Fikk du advarselsnivå skrudd opp forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå