Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har egentlig ikke fremkalt nok til å kunne sammenligne noen kjeder, men sist forstørring fra Foto Knudsen ble levert med grønnlig fargestikk i stedet for en mer brunlig farge - har dog ikke giddet å reklamere på det.

Jeg opplevde det samme også, på Fotoknudsen. Alle bildene kom med et kraftig fargestikk (grønt ja). Jeg bestilte også en del av de samme bildene fra Lefdal, og der ser det ut som om utstyret er (vesentlig) bedre kalibrert enn på Fotoknudsen. Bildene fra Lefdal ble altså merkbart bedre (og likere min skjerm) enn bildene fra Fotoknudsen.

 

I tillegg er også Lefdal vesentlig billigere enn Fotoknudsen. En 20x30 koster 15,- på Lefdal og 40,- på Fotoknudsen.

Lenke til kommentar

Vært på jobb i dag igjen.

Fikk kjøpt boken om digital fotografering bind 1 og 2 (special price, just for me :p )

Litt spennende lesestoff fremover (Det som solgte meg var at det står "Tenk deg at du er ute og fotograferer blablabla... da ville jeg ikke stå der og holde en forelesning for deg blablabla.. i det virkelige liv ville jeg bare si endre lukkertiden til 1/60 av ett sekund")

 

Bøker som diskuterer veldig dypt det tekniske trenger jeg ikke, for jeg vet godt hva lukker og blender er osv.

 

Er forresten skrevet av Scott Kelby (og oversatt da "selvfølgelig")

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Vært på jobb i dag igjen.

Fikk kjøpt boken om digital fotografering bind 1 og 2 (special price, just for me :p )

Litt spennende lesestoff fremover (Det som solgte meg var at det står "Tenk deg at du er ute og fotograferer blablabla... da ville jeg ikke stå der og holde en forelesning for deg blablabla.. i det virkelige liv ville jeg bare si endre lukkertiden til 1/60 av ett sekund")

 

Bøker som diskuterer veldig dypt det tekniske trenger jeg ikke, for jeg vet godt hva lukker og blender er osv.

 

Er forresten skrevet av Scott Kelby (og oversatt da "selvfølgelig")

Kjøpte samme settet i går. Absolutt morsom å lese. Og masse kule tips som selv erfarne kan ha glede av.'

 

Tom

Lenke til kommentar

Veldig kule bøker. Han skriver på en veldig god og morsom måte, som gjør lesignen interessant, selv for en erfaren. Og husk, gift deg med stativet ditt!

 

Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. :p
Lenke til kommentar
Veldig kule bøker. Han skriver på en veldig god og morsom måte, som gjør lesignen interessant, selv for en erfaren. Og husk, gift deg med stativet ditt!

 

Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. :p

 

Haha, står det i boken? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...