PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 125.000 inkl. mva er jo ikke mye mer enn det en Mamiya ZD kostet for en tid tilbake, så jeg synes det er "rimelig". Dessverre er jeg ikke like rik som Zettec, så jeg bestilte bare en. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) *Hjelp* https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=970934 Endret 20. juni 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Har egentlig ikke fremkalt nok til å kunne sammenligne noen kjeder, men sist forstørring fra Foto Knudsen ble levert med grønnlig fargestikk i stedet for en mer brunlig farge - har dog ikke giddet å reklamere på det. Jeg opplevde det samme også, på Fotoknudsen. Alle bildene kom med et kraftig fargestikk (grønt ja). Jeg bestilte også en del av de samme bildene fra Lefdal, og der ser det ut som om utstyret er (vesentlig) bedre kalibrert enn på Fotoknudsen. Bildene fra Lefdal ble altså merkbart bedre (og likere min skjerm) enn bildene fra Fotoknudsen. I tillegg er også Lefdal vesentlig billigere enn Fotoknudsen. En 20x30 koster 15,- på Lefdal og 40,- på Fotoknudsen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 På kva papir? Sånn glossy skithælvet? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Det husker jeg ikke, men det var det samme papiret fra begge to, vet jeg. Alt som var forskjellig var at fargene ble feile på alle utskriftene fra Fotoknudsen. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Innom Fotomiljø i dag på vei til jobb... Jammen kom jeg ikke ut igjen med Sigma 105mm F2.8 ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer. Jeg er fortsatt i godt miljø. Reportasje på flyktningedagen var hyggelig. Eneste som stresser litt er å fikse bildeserie. Pytt pytt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ny fotokonkurranse! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Vært på jobb i dag igjen. Fikk kjøpt boken om digital fotografering bind 1 og 2 (special price, just for me ) Litt spennende lesestoff fremover (Det som solgte meg var at det står "Tenk deg at du er ute og fotograferer blablabla... da ville jeg ikke stå der og holde en forelesning for deg blablabla.. i det virkelige liv ville jeg bare si endre lukkertiden til 1/60 av ett sekund") Bøker som diskuterer veldig dypt det tekniske trenger jeg ikke, for jeg vet godt hva lukker og blender er osv. Er forresten skrevet av Scott Kelby (og oversatt da "selvfølgelig") Endret 20. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Lenger bak i tråden var det snakk om ett program som skulle være behjelpelig ved en to-skjermsløsning... Orker ikke å leite så veldig (sidene går så fort i denne tråden) - noen som husker eller vet hvilket program det var snakk om evt ett alternativ ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 UltraMon - http://realtimesoft.com/ultramon/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Vært på jobb i dag igjen.Fikk kjøpt boken om digital fotografering bind 1 og 2 (special price, just for me ) Litt spennende lesestoff fremover (Det som solgte meg var at det står "Tenk deg at du er ute og fotograferer blablabla... da ville jeg ikke stå der og holde en forelesning for deg blablabla.. i det virkelige liv ville jeg bare si endre lukkertiden til 1/60 av ett sekund") Bøker som diskuterer veldig dypt det tekniske trenger jeg ikke, for jeg vet godt hva lukker og blender er osv. Er forresten skrevet av Scott Kelby (og oversatt da "selvfølgelig") Kjøpte samme settet i går. Absolutt morsom å lese. Og masse kule tips som selv erfarne kan ha glede av.' Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvor mye betalte du? Da jeg bare er en vanlig kunde, så ga jeg vel 399,- Slang med en solblender til 10-22mm-en og en 4GB Extreme III. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 How much koster solblenderen og kortet? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Veldig kule bøker. Han skriver på en veldig god og morsom måte, som gjør lesignen interessant, selv for en erfaren. Og husk, gift deg med stativet ditt! Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Veldig kule bøker. Han skriver på en veldig god og morsom måte, som gjør lesignen interessant, selv for en erfaren. Og husk, gift deg med stativet ditt! Hvis du er ute og ser en landskapsfotograf, fotografere uten stativ. Gå bort å slå han i hodet med statviet ditt. Haha, står det i boken? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ja. I den første, et eller annet sted. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Ja. I den første, et eller annet sted. Genialt Har ikke åpnet boken enda, er trøtt og dama er her, så får ta det en annen gang Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Hysteerisk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå