Anew Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) ...og de som deler min forkjærlighet for gitartung psykedelia á la Dungen kan få mye glede av Darker My Love og The Black Angels Edit: klaps på lanken til meg selv for å glemme The Warlocks Endret 2. september 2010 av Anew Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ellers ad ingenting skal jeg ha meg nye ørepropper i morgen (det danske tilsvarende tilbudet, da, men allikevel..). Jeg vurderer disse selv (har Shure E3c for de gangene jeg vil reise lett). Noen som har hørt dem? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Hvilket UV-filter? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvilket UV-filter? Et hoya-filter som ifølge selger har en verdi på ca. 600-700 kr. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tar det her siden det var er et lite spørsmål: Er et 50D brukt siden påske (ca. 6000 eksp.) + Sigma 18-50 og noe smått annet utstyr verdt 7000 ,-? Nei. Maks 6000. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvilket UV-filter? Et hoya-filter som ifølge selger har en verdi på ca. 600-700 kr. UV-filtre har omtrent like stor bruktverdi som de har praktisk verdi - dvs. 0. 2 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Takk for svar Det er altså ingen her som mener det er en ålreit deal? Det er jo et ganske så ettertraktet kamerahus... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Bevares, har du lyst må du bare slå til... men av en eller annen grunn virker det som at du egentlig er den som selger, og ikke en potensiell kjøper til pakken du omtaler. Endret 2. september 2010 av ventle Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lurer på hva som skal til for å få foto-akkreditering på en A-ha-konsert. Null info til presse o.l. på hjemmesida dems. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lurer på hva som skal til for å få foto-akkreditering på en A-ha-konsert. Null info til presse o.l. på hjemmesida dems. Det er egentlig ganske enkelt - når du finner ut hvordan blir det nemlig en aha-opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Bevares, har du lyst må du bare slå til... men av en eller annen grunn virker det som at du egentlig er den som selger, og ikke en potensiell kjøper til pakken du omtaler. Hehe.. Det er nok jeg som skal kjøpe. Beklager hvis jeg framstår som selger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis noen lurer så tok det nøyaktig halvannet time, 0,5 liter Coca Cola, to røyk, fem nye grå hår og én BIOS-oppdatering for å få dataen til dama til å boote med mer enn 3GB ram. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gah, sykt lang leveringstid på Iphone. Apple klarer ikke å sende før den 22. (bestilte en derifra) ulåst telefon med tele2 champion blir det billigste abonnementet for min, del, gratis 1GB data pr.mnd fram til neste år. Skifter sannsynligvis til Ludo etter det, da de har billigere min,start,sms,mms priser og samme mnd.pris på data. Om jeg da ikke finner et abonnement med fast pris som dekker mitt behov* *har aldri hatt smartphone før så vet ikke hvor høyt forbruket blir. Har Iphone god statistikk på inn/ut data, mms og sms som kan deles opp i månedsoversikt eller må jeg finne en app til dette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg får spesifisert fakturere og ser hele tiden hvor mye jeg bruker. Jeg tror det holder med 1GB i måneden, jeg tror jeg har mellom 500mb og 1GB og jeg bruker telefonen mye! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har Iphone god statistikk på inn/ut data, mms og sms som kan deles opp i månedsoversikt eller må jeg finne en app til dette? Det finnes en enkel counter, du må evt bare resette denne månedlig for å holde tellingen. Mulig det finnes noe 3.-parts også (men kan ikke helt skjønne hvordan den skulle virke -- med mindre det ligger noe mer lagret i telefonen enn det som vises i Apples standardmeny). I tillegg har jo mobiltilbyderne stort sett en løsning for å få oversikt. 1GB holder til mye. Blir neppe noe problem så lenge du begrenser deg på de mest intensive bruksområdene (går fort en del data hvis du streamer mye video, f.eks.). Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc? Vurderer evt. dette i stedet det mobile bredbåndet jeg har (og som telefon selvfølgelig) Blir det samme fart og samme kostnad omtrent? Noen meninger om dette er ønskelig. Mobilt bredbånd bruker jeg stort sett enkelte helger og ferier. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc? Vurderer evt. dette i stedet det mobile bredbåndet jeg har (og som telefon selvfølgelig) Blir det samme fart og samme kostnad omtrent? Noen meninger om dette er ønskelig. Mobilt bredbånd bruker jeg stort sett enkelte helger og ferier. Har ennå ikek funnet ut om dette faktisk går ann. Har ikke lett så utrolig mye, men vi har diskutert det uten å komme frem til en løsning. Tror man i så fall må ha Mac. Vet det går ann med Ipad. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc? Funker som fanken for en kompis av meg. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc? Vurderer evt. dette i stedet det mobile bredbåndet jeg har (og som telefon selvfølgelig) Blir det samme fart og samme kostnad omtrent? Noen meninger om dette er ønskelig. Mobilt bredbånd bruker jeg stort sett enkelte helger og ferier. Det er en eplefrelst kamerat av meg som konstant driver og brifer med at det er mulig, så, ja, det er svært mulig. Aner riktignok ikke om det er like lett med maskiner fra annet enn Eple, men jeg trodde alle telefoner kunne det nå til dags? Selv min ganske enkle Nokia 6600 Slide kan brukes til det med den minst like enkle Dell Latitude D-et-eller-annet-laptopen min. Går det med de greiene, må det da gå med alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå