Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, sykt lang leveringstid på Iphone. Apple klarer ikke å sende før den 22.

 

(bestilte en derifra)

 

ulåst telefon med tele2 champion blir det billigste abonnementet for min, del, gratis 1GB data pr.mnd fram til neste år. Skifter sannsynligvis til Ludo etter det, da de har billigere min,start,sms,mms priser og samme mnd.pris på data. Om jeg da ikke finner et abonnement med fast pris som dekker mitt behov*

 

*har aldri hatt smartphone før så vet ikke hvor høyt forbruket blir.

 

Har Iphone god statistikk på inn/ut data, mms og sms som kan deles opp i månedsoversikt eller må jeg finne en app til dette?

Lenke til kommentar

Har Iphone god statistikk på inn/ut data, mms og sms som kan deles opp i månedsoversikt eller må jeg finne en app til dette?

Det finnes en enkel counter, du må evt bare resette denne månedlig for å holde tellingen. Mulig det finnes noe 3.-parts også (men kan ikke helt skjønne hvordan den skulle virke -- med mindre det ligger noe mer lagret i telefonen enn det som vises i Apples standardmeny). I tillegg har jo mobiltilbyderne stort sett en løsning for å få oversikt.

 

1GB holder til mye. Blir neppe noe problem så lenge du begrenser deg på de mest intensive bruksområdene (går fort en del data hvis du streamer mye video, f.eks.).

Lenke til kommentar

Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc?

Vurderer evt. dette i stedet det mobile bredbåndet jeg har (og som telefon selvfølgelig) Blir det samme fart og samme kostnad omtrent?

Noen meninger om dette er ønskelig.

 

Mobilt bredbånd bruker jeg stort sett enkelte helger og ferier.

Lenke til kommentar

Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc?

Vurderer evt. dette i stedet det mobile bredbåndet jeg har (og som telefon selvfølgelig) Blir det samme fart og samme kostnad omtrent?

Noen meninger om dette er ønskelig.

 

Mobilt bredbånd bruker jeg stort sett enkelte helger og ferier.

 

Har ennå ikek funnet ut om dette faktisk går ann. Har ikke lett så utrolig mye, men vi har diskutert det uten å komme frem til en løsning. Tror man i så fall må ha Mac. Vet det går ann med Ipad.

Lenke til kommentar

Åssen er det å bruke IPhone som mobilt bredbånd på bærbar pc?

Vurderer evt. dette i stedet det mobile bredbåndet jeg har (og som telefon selvfølgelig) Blir det samme fart og samme kostnad omtrent?

Noen meninger om dette er ønskelig.

 

Mobilt bredbånd bruker jeg stort sett enkelte helger og ferier.

Det er en eplefrelst kamerat av meg som konstant driver og brifer med at det er mulig, så, ja, det er svært mulig.

 

Aner riktignok ikke om det er like lett med maskiner fra annet enn Eple, men jeg trodde alle telefoner kunne det nå til dags? Selv min ganske enkle Nokia 6600 Slide kan brukes til det med den minst like enkle Dell Latitude D-et-eller-annet-laptopen min. Går det med de greiene, må det da gå med alt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...