bareanton Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Helsiken heller, jeg bare måtte se….. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Helsiken heller, jeg bare måtte se….. Greit, da gidder ikke jeg. Du vet du burde nappe ut nettverkskabelen (og slå av WLAN) når: (i) du ikke klarer å komme på noen fornuftige grunner til å kjøpe nytt kamerautstyr (ii) slett ikke burde kaste bort 50k på slikt (iii) sitter med en handlevogn med 5dII og en bøtte Canon-optikk Godt det ikke er one-click purchase på norske nettbutikker. Du må slutte med slike handlevogner Jeg må nok sette meg ned etter Photokina og bestemme meg for hvilken vei jeg egentlig vil ... µ-4/3, 4/3, Canon crop, Canon FF, noe annet? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Canon 1.3 crop? Den veien jeg tar etterhvert iallefall - skummelt å leke med 1D-hus. :| FF + 1.3 crop tror jeg blir en grei kombinasjon også. Hjelper også på at 1D III-bruktprisene begynner å bli spiselige. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Helsiken heller, jeg bare måtte se….. Vel - det var i alle fall ikke Samwell og What What (In the Butt). Once seen, it cannot be unseen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Canon 1.3 crop? Den veien jeg tar etterhvert iallefall - skummelt å leke med 1D-hus. :| FF + 1.3 crop tror jeg blir en grei kombinasjon også. Hjelper også på at 1D III-bruktprisene begynner å bli spiselige. Er uinteressant for min del. Synes at selven 5D Mk II er i det største laget. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Størrelsen er litt drøy, ja. Eneste som gjør at jeg vurderer 7D litt også. Tror dog det mest er en vanesak. Går seg sikkert til etterhvert. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har vent meg til 5DmkII med batterigrep pluss 24-70 med solblender, og etterhvert gjør det ikke så mye lenger - nå føles Zeiss 2/50 liten og lett.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 5D + 24-70L går fint, så tror 1D skal gå bra også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ellers: Mye interessant fra Canon Expo. Optikk for 8k-kamera. Sensor som kan fange mer enn RGB - eller øyet for den del - kan registrere. 4k filmkamera-prototype - synd det "bare" er 2/3" sensor. Fiskeøyezoomen virker interessant. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Anbefaler forresten å høre på danske Cody. Og for den del Nephew, som er litt mer kommersielt. De var jo til å høre på de. Cody passer min smak best av de to. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er da noen fotoberter her inne også Så derfor mener du på at du burde lagt ut et slik bilde slik at fotobertene har noe å se på. Jeg har jo allerede lagt ut slikt bilde som forumbertene kan få sikle på.Du finner det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&view=findpost&p=11758298 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har jo allerede lagt ut slikt bilde som forumbertene kan få sikle på. Du finner det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639795&view=findpost&p=11758298 My eyes! The googles do nothing! Ahem - hva har vi nettopp diskutert om sånne NSFHM-links? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 De var jo til å høre på de. Cody passer min smak best av de to. Anbefaler både EP'en "Cody EP" og albumet "Songs". Håper på flere utgivelser. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sitter her å hører på en svensk gruppe med navn Dungen. Dette falt i smak. Dungen er digg. Hadde en nær-nirvana naturopplevelse av den typen man aldri glemmer med Introen til Tio bitar på øret på 20-bussen fra Sagene(!!) en krystallklar vintermorgen for et par år siden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Nirvana-opplevelser fra musikk: Tom Waits - .Elvis Costello - I Want You. (Hørte selv kort tid etter at det ble slutt med eksen) Eric Clapton - . (En av de to låtene han skrev om sin fire år gamle sønn, som i '91 falt fra et vindu på 53. etasje. Handler om deres siste dag sammen - på sirkus - denne spesifikke versjonen (med crappy bass, men for en innlevelse!) er outtake fra Unplugged-konserten, hvor Clapton synger med tårer i øynene.) Endret 2. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Tar det her siden det var er et lite spørsmål: Er et 50D brukt siden påske (ca. 6000 eksp.) + Sigma 18-50 og noe smått annet utstyr verdt 7000 ,-? Endret 2. september 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Hva er "noe annet utstyr"? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Type minnekort, UV- filter Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Og hvilken Sigma 18-50? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Og hvilken Sigma 18-50? 2.8, macro-versjonen Tror ikke det er den nyeste som kom ut i vår(?), men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå