Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah for en deilig dag, fotooppgave gitt av skolen - "Fotografer mennesker i dokumentarstil". 200 bilder skulle produseres av mennesker i forskjellige situasjoner og fant da litt av hvert.

 

NSB arbeidere som byttet ut jernbaneelementer fikk man være med på jobb, en stenkutter i aksjon, noen bilder fra min gamle videregående skole og sist men ikke minst: Fotoshoot med storhamar dragons eliteserie lag på trening. Ikke værst for en dag hvor ingenting var avtalt på forhånd.

Lenke til kommentar

Ah for en deilig dag, fotooppgave gitt av skolen - "Fotografer mennesker i dokumentarstil". 200 bilder skulle produseres av mennesker i forskjellige situasjoner og fant da litt av hvert.

 

NSB arbeidere som byttet ut jernbaneelementer fikk man være med på jobb, en stenkutter i aksjon, noen bilder fra min gamle videregående skole og sist men ikke minst: Fotoshoot med storhamar dragons eliteserie lag på trening. Ikke værst for en dag hvor ingenting var avtalt på forhånd.

Det hørtes morsomt ut. Slitsomt, men morsomt. Men 200 bilder var da litt voldsomt? Eller er det utvelgelse av blinkskuddene som er oppgaven i morgen?

Lenke til kommentar

Var innom Ur og Foto i dag da de hadde "Olympus"-uke og en representant fra Olympus var tilstede. Hun sa selvsagt ingenting om hva som skjer med Olympus framover, måtte visst bare vente til Photokina for å se hva som skjer. Jo, også selvsagt prøvde de å pimpe PEN-kameraer for alle pengene... :hmm:

 

Må si jeg var litt misunnelig da jeg fikk vite at hun kunne låne akkurat det hun ville av Olympus-optikk og kamerahus. Hadde vært morsomt å prøvd SHG (Super High Grade) og annet snop de har av optikk..

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Anbefaler forresten å høre på danske Cody. Og for den del Nephew, som er litt mer kommersielt.

 

Nephew: Unngå de tidligste albumene før USADSB. USADSB er et kremalbum av dimensjoner, og Interkom Kom Ind er også en höjdare. De synger på en underlig miks av engelsk og dansk. Livealbumet fra Roskilde "07.07.07" med DVD er også bra.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Det herre var bra, ja - er alle albumene å anbefale?

Vet jeg ingenting om - oppdaget dem selv i dag. Den nyeste fikk veldig god kritikk i Dagbladet; men den platen er ikke ute på Spotify enda.

 

Nå leser jeg at til og med en lettkledd Demi Moore har tatt bilde av seg selv i speilet ved hjelp av mobiltelefon. Får ikke håpe den trenden sprer seg til månedstrådene her inne.

Jeg har ikke tenkt å begynne ihvertfall. Mulig jeg endrer mening når jeg får ny kropp.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Du vet du burde nappe ut nettverkskabelen (og slå av WLAN) når:

(i) du ikke klarer å komme på noen fornuftige grunner til å kjøpe nytt kamerautstyr

(ii) slett ikke burde kaste bort 50k på slikt

(iii) sitter med en handlevogn med 5dII og en bøtte Canon-optikk

 

Godt det ikke er one-click purchase på norske nettbutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...