Trondster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 De har jeg ikke råd til å stikke innom ... ..Men stikk og kikk allikevel - morsomme butikker. Foto-C har ofte litt av hvert - hva med en 70-200/2.8L for 5k? Photografica har mye brukt mellomformat, Leica og annet det er morsomt bare å kikke på. Ellers ad ingenting skal jeg ha meg nye ørepropper i morgen (det danske tilsvarende tilbudet, da, men allikevel..). Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg bruker hovedsakelig min Flipside 300 til det meste, Stealth Reporter D300 AW til veldig lett pakking og Vertex 300 om jeg skal ha med "alt". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 ..Men stikk og kikk allikevel - morsomme butikker. Foto-C har ofte litt av hvert - hva med en 70-200/2.8L for 5k? Photografica har mye brukt mellomformat, Leica og annet det er morsomt bare å kikke på. Spørsmålet er om jeg får dratt med noen av de andre inn der ... Ellers ad ingenting skal jeg ha meg nye ørepropper i morgen (det danske tilsvarende tilbudet, da, men allikevel..). Saftig rabatt - har det jeg trenger av ørepropper og hodetelefoner. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spørsmålet er om jeg får dratt med noen av de andre inn der ... Photografica er formelig på Strøget - parker de andre på Baresso rundt hjørnet. Foto-C er som sagt like ved Kongens Nytorv og Nyhavn - hvis dere skal dit.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da har jeg bestilt meg et par sølvparaplyer komplett med stativ,så nå får jeg prøve meg litt med produktfoto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stilig At man må bruke eksplorer og silverlight ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stilig At man må bruke eksplorer og silverlight ? funker i chrome dog sitter på mobilt internett så hastigheten på loadinga er noe helt anna Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stilig At man må bruke eksplorer og silverlight ? nabs, bruk crome.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 nabs, bruk crome.. Siterer fra din signatur: Sorry, I dont respond to bullshit Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Haha, backfire Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At man må bruke eksplorer og silverlight ? Det er ikke stilig ... Fungerer i Firefox her, men er vel Silverlight i bunn Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Funka fint i Opera også... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Tilbake til Køben hvor jeg skal spise is*. Har tenkt å reise veldig lett - kun Panasonic GF1, 20mm f/1.7 og ZD 40-150mm f/4-5.6 med adapter. Det bør holde det? * Yeah right! Blir vel alt for mange små grå og Hof på Lurblæseren som vanlig, tenker jeg ... Endret 1. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Flere enn meg som sitter og ser på The killing Fields på Canal + Drama nå? Satan den filmen blir bare ikke dårligere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Flere enn meg som sitter og ser på The killing Fields på Canal + Drama nå? Satan den filmen blir bare ikke dårligere. Har ikke den kanalen, så jeg ser ikke den filmen. Men det er en film jeg kan tenke meg å se - det er fra Kambodsja, ikke sant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja, og den anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hah, siden min har 86 besøk hver dag, og har ikke vært oppdatert siden jeg la den ut, og den finnes, meg bekjent, ikke annonsert noen sted... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hah, siden min har 86 besøk hver dag, og har ikke vært oppdatert siden jeg la den ut, og den finnes, meg bekjent, ikke annonsert noen sted... Hvor mange av de er google spider? Ellers så ser jeg at PhotographyBlog har allerede testet Canon S95. Så det er bare å ta frem spyposen, Mr. Olsen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Aner ikke hva Google Spyder er, trodde jeg kom til å se ingen besøk, har ikek vært innpå dne selv på flere måneder men kommer opp nytt nå iløpet av veldig kort tid... Edit: btw, gir faen i kompaktkamera, derfor jeg gir faen i reviews av Canon 5D MK II også Endret 1. september 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå