Trondster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Gled deg. Husk å få tatt bilder av deg selv også. Ta bilder kort tid etter fødselen av barnet pluss noen referanse-greier - tommestokk, et fysisk objekt eller annet, så du senere kan få et begrep om hvor lite knøttet var. Mine var på 1994 og 1525 gram - ikke akkurat store greiene.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lykke til herfra også. Nyt dine siste netter med skikkelig søvn før mor og barn kommer hjem. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hell og lykke til deg og dine, d0ppler! Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ligger an til fødsel innen de neste 24 timer her og fotofødselsbagen er pakket med et stk. D90, 30mm, 50mm og en SB-900. Du er god hvis du får tid og tanker om å ta bilder Her snakker jeg av erfaring:) Lykke til med en vidunderlig opplevelse ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ligger an til fødsel innen de neste 24 timer her og fotofødselsbagen er pakket med et stk. D90, 30mm, 50mm og en SB-900. Du er god hvis du får tid og tanker om å ta bilder Her snakker jeg av erfaring:) Lykke til med en vidunderlig opplevelse ! Vi menn er jo fullstendig ubrukelig som annet enn dekorasjon under en fødsel så han kan jo like gjerne bruke tida til å ta bilder Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.dayswithmyfather.com Dette er noe av det mest depressive jeg har sett på lenge. Så ufattelig virkningsfullt og bra. Rørande. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ligger an til fødsel innen de neste 24 timer her og fotofødselsbagen er pakket med et stk. D90, 30mm, 50mm og en SB-900. Du er god hvis du får tid og tanker om å ta bilder Her snakker jeg av erfaring:) Lykke til med en vidunderlig opplevelse ! Vi menn er jo fullstendig ubrukelig som annet enn dekorasjon under en fødsel så han kan jo like gjerne bruke tida til å ta bilder Sjøl ble jeg brukt som klorepinne . Hadde med meg både Vg og Dagbladet i god tro.. de ble aldri lest Første bilda ble tatt under vask og stell .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg var fryktelig nære å få meg en rett høyre under fødselen til guttungen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da er Think Tank Retrospective 30 pakket og klar for Roma sammen med Benron C-169, så får se hvordan denne komboen duger på tur. Tada ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da er Think Tank Retrospective 30 pakket og klar for Roma sammen med Benron C-169, så får se hvordan denne komboen duger på tur. Tada ! God tur. Håper på feedback når du er tilbake. Jeg selv vender snuten mot København i morgen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skjønner ikke helt hvordan folk klarer skulderbagger. Over tid så blir de så uendelig tunge at man må drive å bytte skulder fra tid til annen. Selv gikk jeg over til en ryggsekk. Think Tank StreetWalker. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg selv vender snuten mot København i morgen. Stikk innom Photografica ved Strøget og Foto-C ved Nyhavn. Sistnevnte for brukt-greier. Og kjøp is på Paradis-is hvis været er bra! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skjønner ikke helt hvordan folk klarer skulderbagger. Over tid så blir de så uendelig tunge at man må drive å bytte skulder fra tid til annen. Selv gikk jeg over til en ryggsekk. Think Tank StreetWalker. For mye stress om man trenger noe i sekken for min del. Dessuten er det mye greiere å ha bag om man har sekk til annet i tillegg. Aldri hatt problemer med at bagen har blitt for tung. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Muligens bare jeg som stapper for mye tungt drit i det, i tillegg til å ha dårlig skulderbagg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stikk innom Photografica ved Strøget og Foto-C ved Nyhavn. Sistnevnte for brukt-greier. De har jeg ikke råd til å stikke innom ... Og kjøp is på Paradis-is hvis været er bra! Det har jeg råd til. Og været skal visstnok bli greit. Til og med bra hvis vi er heldige ... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg selv vender snuten mot København i morgen. Stikk innom Photografica ved Strøget og Foto-C ved Nyhavn. Sistnevnte for brukt-greier. Og kjøp is på Paradis-is hvis været er bra! Hvis man er glad i god mat er det obligatorisk å spise på Peder Oxe! (Gråbrødretorv 11) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvis man er glad i god mat er det obligatorisk å spise på Peder Oxe! (Gråbrødretorv 11) Been there, done that Er enig i at det er et godt råd. Men det som er problemet med København, er at det er veldig mange plasser med meget god mat. Fun Fact: Jeg har vært på After-Ski i puben som ligger under Peder Oxe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Muligens bare jeg som stapper for mye tungt drit i det, i tillegg til å ha dårlig skulderbagg. Det er viktig når det gjelder skulder bag - pakk lett! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skjønner ikke helt hvordan folk klarer skulderbagger. Over tid så blir de så uendelig tunge at man må drive å bytte skulder fra tid til annen. Selv gikk jeg over til en ryggsekk. Think Tank StreetWalker. Jeg har ryggsekk fra LowePro som er topp til å frakte ting i, men den er ubrukelig til fotografering når skal gå rundt og ta bilder, evt bytte objektiver osv. Nå veier Think Tanken 7 kg inkl notebook, men på tur så har jeg kamera alltid til hånds, notebooken og noe annet stash fjernet og da kan jeg leve med den til dette bruket (forhåpentligvis...). Skal gi en tilbakemelding over helga hvordan dette har fungert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå