gorpium Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må si at jeg er en av tullingene som har blitt lurt av kataloghaiene. Strever nå med å få kuttet avtalen. Forbannet sure penger om jeg må betale noe. Tlf katalog ? Det første du må gjøre er og finne ut om du virkelig er oppført i katalogen. En kompis til meg mot-fakturerte dem for tapt arbeidstid da problemene begynte og bli uoverkommelig,hørte aldri mer fra dem. Hehe - artig måte å bli kvitt de. ^^ Må si at jeg er en av tullingene som har blitt lurt av kataloghaiene. Strever nå med å få kuttet avtalen. Forbannet sure penger om jeg må betale noe. Disse reklameringkatalogene? Det som var om DinePenger? FinnFirma.no Er en røys med klager mot de. Skitten bedrift. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vil jeg ha en Elinchrom Freestyle med Free Lite S-hode til å ta bilder av middels store ting i bevegelse utendørs, typisk syklister, skiløpere, friidrettsløpere og kanskje biler, eller har den for treg brenntid slik at jeg heller bør spare til jeg får råd til en Ranger RX? Brenntiden er den samme på Ranger og Freestyle ettersom de bruker samme lampehoder. Sistnevnte er derimot treigere på recycling og har dårligere batterikapasitet. Forøvrig tror jeg kanskje jeg vet hvilket du ser på. Du må gjerne be om å kun få med ett lampehode for å senke totalprisen, slik at jeg får kjøpt det andre separat Lol! Du må gjerne forhandle frem avtale om kjøp av kun det ene hodet, jeg tror jeg ble enig med meg selv om att brenntiden (med S-hoder) ble i tregeste laget til mitt bruk Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ARGH! Selgeren av Nikon 70-300mm VR trakk seg fordi hans bror ville ha det... Dette varslet han altså om i dag, når han etter avtale skulle sendt det på postoppkrav i går. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 FinnFirma.no Er en røys med klager mot de. Skitten bedrift. Eieren har flere tilsvarende selskaper,en her i byen måtte gå til forliksrådet for og bli kvitt kravet. ARGH! Selgeren av Nikon 70-300mm VR trakk seg fordi hans bror ville ha det... Dette varslet han altså om i dag, når han etter avtale skulle sendt det på postoppkrav i går. Kan være en hvit løgn,da han sikkert har fått et bedre tilbud. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Lol! Du må gjerne forhandle frem avtale om kjøp av kun det ene hodet, jeg tror jeg ble enig med meg selv om att brenntiden (med S-hoder) ble i tregeste laget til mitt bruk Tro meg, har prøvd! Men ville seg ikke, gitt. Er nok fornuftig å heller kjøpe et RX Speed med A-hode til ditt bruk. Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hmm, da begynner det å skje ting Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser noen diskuterte Roger Waters-konserten i april i går - hvor lenge sto dere i telefonen/refresha nettsia for å få tak i biletter? Jeg gav faen etter en halvtime, og forbant meg på at jeg heller skal fikse fra finn.no etterhvert. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ARGH! Selgeren av Nikon 70-300mm VR trakk seg fordi hans bror ville ha det... Dette varslet han altså om i dag, når han etter avtale skulle sendt det på postoppkrav i går. Kan være en hvit løgn,da han sikkert har fått et bedre tilbud. Selvfølgelig, men da kunne han eller sagt ifra om det, jeg var villig til å gå opp i pris. Ikke at jeg hadde fortalt han det, av logiske grunner... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 FinnFirma.no Er en røys med klager mot de. Skitten bedrift. Eieren har flere tilsvarende selskaper,en her i byen måtte gå til forliksrådet for og bli kvitt kravet. Fysj! Han burde blitt fratatt retten til å drive slikt. Ser noen diskuterte Roger Waters-konserten i april i går - hvor lenge sto dere i telefonen/refresha nettsia for å få tak i biletter? Jeg gav faen etter en halvtime, og forbant meg på at jeg heller skal fikse fra finn.no etterhvert. Forhåndssalg for NetCom-kunder. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 For en konsert i TELENOR Arena?? Jeg har jo til og med aksjer i Telenor. Hmpf. :| Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Holder på å gjøre noen forandringer på nettsiden min, bl.a. å bytte plattform fra Wordpress til Cargo Collective. Vil gjerne høre hva dere synes om siden. Sjekk ut her. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Mye bra! Litt småting: vet ikke om jeg liker gulfarven på mouseover. Skjermen skal være av solide dimensjoner for å ikke måtte scrolle på bilder i portrettformat. Tre forskjellige stiler på linkene? I fullscreenmodus så jeg bare litt av bildene i portrettformat. Edit: ved nærmere ettersyn skjer det noe krøll med bakgrunnen på iPad. Sender et screenshot på mail. (Testet på iMac & iPad.) Endret 31. august 2010 av Euklid Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må si at jeg er en av tullingene som har blitt lurt av kataloghaiene. Strever nå med å få kuttet avtalen. Forbannet sure penger om jeg må betale noe. Lol, hva er det du har kjøpt? =D Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Må si at jeg er en av tullingene som har blitt lurt av kataloghaiene. Strever nå med å få kuttet avtalen. Forbannet sure penger om jeg må betale noe. Lol, hva er det du har kjøpt? =D Er nok en oppføring av bedriften på en nettkatalog. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Epic. Det har jeg også gjort. 180.no elns. Aldri hørt om, trodde helt ærlig det var 1880.no som jeg faktisk hadde hørt om. Også ringer jeg og vil avbestille osv så sier de noe piss om at de allerede har brukt så mye tid på å lage oppføringen min osv. Så det kan vi umulig gjøre. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Epic. Det har jeg også gjort. 180.no elns. Aldri hørt om, trodde helt ærlig det var 1880.no som jeg faktisk hadde hørt om. Også ringer jeg og vil avbestille osv så sier de noe piss om at de allerede har brukt så mye tid på å lage oppføringen min osv. Så det kan vi umulig gjøre. Riktig. Noe faenskap. Har vært borti 180.no også, men de var langt mer hjelpsomme på slutten av perioden enn drittet FinnFirma.no. Nå er jeg så forbannet på telefonselger. Fikk forøvrig nøkkel til nytt studio i dag, yey. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har vært borti 180.no også, men de var langt mer hjelpsomme på slutten av perioden enn drittet FinnFirma.no. Nå er jeg så forbannet på telefonselger. Fant en sak på nettet, som sikkert er noe for deg. Det er noen som har et tipp topp studio med alt utstyr - Profoto, Bower, you name it. Det skal shippes ut av landet, og mangler bare å få ordnet et fortollingsgebyr, så kan du få alt sammen. Du forstår - det er en avdød fotointeressert nigeriansk prins som eide dette her, og hvis du bare sender inn $5000 til fortollingen, så kan du få hele greia.. 3 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Holder på å gjøre noen forandringer på nettsiden min, bl.a. å bytte plattform fra Wordpress til Cargo Collective. Vil gjerne høre hva dere synes om siden. Sjekk ut her. Enig i det som er sagt om portrettformat. Dei blir veldig store, spesielt iforhold til liggande bilete. btw: babymunken og søstra(?) di i trehytta er flotte bilete! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 This just in! Eg har mest synleg nok bilete til å få gjort ferdig Augustfesten, med bruk av frikort. Loke gjennom arkivet no. Tingen var at eg ikkje slutta å ta bilete, orka berre ikkje posta dei. Lat oss håpa! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Sikkert heelt feil å spørre her, men noen som vet om en billig liten poleringsmaskin? Fikk tips om at en poleringsmaskin kan gjøre underverker med sko istedet for å sitte med krem og klut. Tenkt å prøve det ut på marsstøvler, vaske, påføre krem, la trekke inn og polere bort overflødig krem etter bruk. Skal visst ta mye kortere tid og bli bedre enn med nylonstrømpe, for en skinnende ren sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå