Nautica Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kopier katalogfila fra den gamle til den nye Lightroom-installasjonen. Gå på Edit - Catalog settings for å se hvor katalogfila di ligger lagret. Fungere dette når det ikkje ligg lagra same plass som før og? At den går etter filene, ikkje plasering? Si det. Jeg har både bildene og katalogfila lagret på samme (eksterne) disk, så LR skjønte hvor filene lå selv om disken fikk en annen stasjonsbokstav på den nye pc'en hos meg. Om det ikke funker for deg er det vel noe eksporteringsmuligheter også, men det har jeg ikke utforsket noe særlig. Samme her,lastet ned katalogene til den nye PC'en før jeg installerte LR3,De ligger på to forskjellige harddisker men ingen problemer LR3 dekterte katalogen.Så har du den eksterne HD oppkoblet så finner LR3 filene,du kan også bruke "importer bilder"funksjonen. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Noen med PS CS5 som kunne tenke seg å prøve seg på en content aware fill på dette bildet? (den jakkebiten nederst til høyre). Viste seg vanskeligere enn antatt å klone vekk. (5MB-advarsel!) Endret 30. august 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Vet ikke hva det er, men skal klare å fjerne den uten den funksjonen... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har ikke CS5, men... ..Noe sånt noe? (Sorry - Trondster er åpenbart overtrøtt, og trenger åpenbart å gå og legge seg..) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Må jo ta maks ett stroke med clone brush ? Bruk clone brush med så stor brush at du tar det på ett swipe med max softness ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 45 sek... 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 45 sek... Det var jobben sin på rekordtid, husk å ta fakturert pr påbegynt time! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hmm, Iphone 4 16gb eller HTC Desire? tough choice. Denne app'en gjør Iphone til en sterk kandidat. http://theiphonewebsite.com/review-istudiez-pro-student-planner-383 Har ikke funnet noe tilsvarende til android. Samt at det er maaange fler til iOS en til Android. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hmm, Iphone 4 16gb eller HTC Desire? tough choice. Denne app'en gjør Iphone til en sterk kandidat. http://theiphonewebsite.com/review-istudiez-pro-student-planner-383 Har ikke funnet noe tilsvarende til android. Samt at det er maaange fler til iOS en til Android. Kjøper ikke noe med et halvspist eple på Da får du heller gå uten. Alternativt lage en versjon av programmet selv Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Apple lager gode produkter de, kanskje litt overpriset men de pleier å funke til formålet. Men noen applefanboy er jeg ikke.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Samsung Galaxy S er verdt å vurdere i Android leiren. Ryktene sier at Android Market åpner for norge innen året er omme, fatter ikke helt hva de driver med på den fronten. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Har ikke tid til å lage selv (kunne sikkert skaffet kunnskapen om ikke). Edit: Samsung er ikke aktuelt. For stor og det er et samsungprodukt. Liker ellers ikke designet. EDIT2: Hæ? Betyr det at jeg ikke kan laste ned apps til en androidtelefon før om en god stund? Gjør android fint lite aktuell for min del det. Endret 30. august 2010 av ET! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 tomsi42, du som har bra erfaring på veske fronten, hva ville du valgt av Think Tank Retrospective og Urban Disquise serien ? Begge har fordeler og ulemper naturlig nok. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Lowepro Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Ikke om den så er gratis... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 ... tror ikke har sett skulderveske fra Lowepro som frister egentlig men skal sjekke alternativene selvsagt ! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har ikke tid til å lage selv (kunne sikkert skaffet kunnskapen om ikke). Edit: Samsung er ikke aktuelt. For stor og det er et samsungprodukt. Liker ellers ikke designet. EDIT2: Hæ? Betyr det at jeg ikke kan laste ned apps til en androidtelefon før om en god stund? Gjør android fint lite aktuell for min del det. Du kan laste ned alle gratis applikasjonene, men ikke de mer fancy programmene som koster kroner, med mindre man tar noen omveier osv. Noen programmer kan feks kjøpes på nettsiden til produsenten. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Hmm, Iphone 4 16gb eller HTC Desire? tough choice. Denne app'en gjør Iphone til en sterk kandidat. http://theiphonewebsite.com/review-istudiez-pro-student-planner-383 Har ikke funnet noe tilsvarende til android. Samt at det er maaange fler til iOS en til Android. HTC Desire er ikke den dummeste telefonen en kan ende opp med, gitt at en velger Android-leiren. iOS vs Android blir kanskje en vurdering av systemfilosofier mer enn noe annet. For de som er oppsatt med noen Macer og en iPad blir fort valget lett når en ser gledene ved fungerende synkronisering: Notational Velocity (Mac) <-> Simplenote (iOS) Safari/NetNewsWire -> Instapaper Papers på Mac/iPad/iPhone (revolusjon for de av oss som er akademisk anlagt) +++ For min del henger det nært sammen med hvilken plattform interessante og nytenkende utviklere holder seg til -- overveldende iOS etter min erfaring. Endret 30. august 2010 av Euklid Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 tomsi42, du som har bra erfaring på veske fronten, hva ville du valgt av Think Tank Retrospective og Urban Disquise serien ? Begge har fordeler og ulemper naturlig nok. Har ikke prøvd meg på Think Tank enda. Mest fordi jeg ikke liker utseendet på de. Men den nye Retrospective serien virker faktisk interessant. De har et mer tiltalende design uten å skrike foto (eller forretningsmann som Think Tank pleier å gjøre). Eneste aber er at det ikke plass til laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå