Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har mudda?

 

Men - hva annet skal man si om noen som åpenlyst spiller på andre siden av gjerdet - og foretrekker Nikon framfor Canon?

 

*dukker*

 

Mudda ja, lite gira på å sose i et år ass... Kunne fått meg ny og innbringende jobb, med 250-400.000 i året, men vi vet jo at det blir rota bort uansett...

 

*for seint*

 

Edit: Jævlig kult! Igjen!

 

Jeg ringer Vernepliktsverket, får kontakt med de jeg skal ha kontakt med, forklarer saken, de ser på prøver som er sendt inn, og jeg hører han kommentere "Du er jo så si frisk her da, litt høye, men ikke så ille" så fortsetter samtalen, så viser det seg at prøvene han kommenterer er fra FØR jeg dro til Madla, da jeg var slapp ennda. Altså, prøvene jeg tok der nede ble aldri vurdert og jeg ble sendt hjem på grunn av prøvesvar fra perioden jeg var dårlig, OG jeg fikk nå en videre utsettelse på 3 måneder på grunn av prøvesvar tatt for 40 dager siden, når det er tatt to nye prøver siden da, den siste for 7 dager siden. KULT!

 

Forbanna statlige sektor, udugelig!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Så Dark Side of the Moon-turneen hans - stort!

 

Anbefaler også følgende: David Gilmor Live at the Royal Albert Hall - Comfortably Numb med David Bowie som synger annenstemme er så til de grader verdt hele DVD'en alene. Og country-koringen på Shine on you Crazy Diamond, med d'herrer Crosby og Nash..

 

Kjøp også Roger Waters In The Flesh - og kjøp for all del versjonen med både CD og DVD. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Mva.. fikk i dag et krav på mva for en leke jeg kjøpte på ebay for en nevø for noen uker siden. Men så var den ødelagt. Får pengene tilbake for varen, for de har ikke ny å sende. Men mva-kravet må jeg betale allikevel viser det seg. Om jeg skal slippe må jeg sende varen ut av landet igjen.. og det er dyrere enn å betale kravet. Så pengene jeg får igjen går til det kravet. Sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...