Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Andre enn meg som er våkne enda på grunn av deadline til i morgen? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) ...nei, men jeg sto opp 4:15 for å ta 06:55-flyet til Trondheim. Edit: Alle Nikon lagrer meg bekjent nøyaktig "no. of shutter actuations" i exif. Endret 30. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Yes! Sikret meg billetter til Roger Waters i Parken i København. Gleder meg til å se The Wall. Mmmmh. Hmm - får jeg ha med kamera, tro? "Neppe". Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 So ya thought ya might like to go to the show. To feel the warm thrill of confusion, that space cadet glow. Hell yeah - Fikk billetter til Waters på Telenor arena! Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gikk ikke for VIP-pakken, da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg tror jeg nøyer meg med å se DVD-en jeg. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg lever fortsatt på Pink Floyd konserten på Valle Hovin i '94 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Jævlig kult, våkner kl 11 etter 6 timer søvn, bare for å finne en mail i innboksen hvor det står at jeg er "midlertidig tjenesteudyktig, prøv igjen om 3 mnd" for jeg er jo jævlig gira på et år fri etter å ha sagt opp jobben, solgt bilen og ikke takket ja til skoleplass. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du har mudda? Men - hva annet skal man si om noen som åpenlyst spiller på andre siden av gjerdet - og foretrekker Nikon framfor Canon? *dukker* Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg lever fortsatt på Pink Floyd konserten på Valle Hovin i '94 Respect. Beste Floyd-turneen av alle. http://www.youtube.com/watch?v=JWnapx502uQ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Du har mudda? Men - hva annet skal man si om noen som åpenlyst spiller på andre siden av gjerdet - og foretrekker Nikon framfor Canon? *dukker* Mudda ja, lite gira på å sose i et år ass... Kunne fått meg ny og innbringende jobb, med 250-400.000 i året, men vi vet jo at det blir rota bort uansett... *for seint* Edit: Jævlig kult! Igjen! Jeg ringer Vernepliktsverket, får kontakt med de jeg skal ha kontakt med, forklarer saken, de ser på prøver som er sendt inn, og jeg hører han kommentere "Du er jo så si frisk her da, litt høye, men ikke så ille" så fortsetter samtalen, så viser det seg at prøvene han kommenterer er fra FØR jeg dro til Madla, da jeg var slapp ennda. Altså, prøvene jeg tok der nede ble aldri vurdert og jeg ble sendt hjem på grunn av prøvesvar fra perioden jeg var dårlig, OG jeg fikk nå en videre utsettelse på 3 måneder på grunn av prøvesvar tatt for 40 dager siden, når det er tatt to nye prøver siden da, den siste for 7 dager siden. KULT! Forbanna statlige sektor, udugelig! Endret 30. august 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg lever fortsatt på Pink Floyd konserten på Valle Hovin i '94 Ja, den kan vi leve lenge på Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fikk kjøpt billetter til Roger Waters konserten på telenor arena etter å ha prøvd i over en time. Jeg var også i stockholm på konsert med roger waters i globen i 2001. Det var en bra konsert, men jeg har større forventninger til The Wall eventen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Så Dark Side of the Moon-turneen hans - stort! Anbefaler også følgende: David Gilmor Live at the Royal Albert Hall - Comfortably Numb med David Bowie som synger annenstemme er så til de grader verdt hele DVD'en alene. Og country-koringen på Shine on you Crazy Diamond, med d'herrer Crosby og Nash.. Kjøp også Roger Waters In The Flesh - og kjøp for all del versjonen med både CD og DVD. Endret 30. august 2010 av Trondster Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg lever fortsatt på Pink Floyd konserten på Valle Hovin i '94 Ja, den kan vi leve lenge på Husker jeg rett hvis det var en stor svevende gris(?) over scenen i 94? I så tilfelle var nok også jeg der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kjøp også Roger Waters In The Flesh - og kjøp for all del versjonen med både CD og DVD. Det er In the flesh DVD'en jeg tenkte på - har selvfølgelig også CD-ene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 ...nei, men jeg sto opp 4:15 for å ta 06:55-flyet til Trondheim. Edit: Alle Nikon lagrer meg bekjent nøyaktig "no. of shutter actuations" i exif. Da satt jeg enda opp å jobbet... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Husker jeg rett hvis det var en stor svevende gris(?) over scenen i 94? I så tilfelle var nok også jeg der. Det var griser på 94-turneen - dukker opp på 3:52 i denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=wTrNQCYh70Y Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mva.. fikk i dag et krav på mva for en leke jeg kjøpte på ebay for en nevø for noen uker siden. Men så var den ødelagt. Får pengene tilbake for varen, for de har ikke ny å sende. Men mva-kravet må jeg betale allikevel viser det seg. Om jeg skal slippe må jeg sende varen ut av landet igjen.. og det er dyrere enn å betale kravet. Så pengene jeg får igjen går til det kravet. Sykt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Husker jeg rett hvis det var en stor svevende gris(?) over scenen i 94? I så tilfelle var nok også jeg der. Det var det også under Roger Waters konserten i Bergen i '07. Beste opplevelsen jeg har hatt! Gleder meg veldig til konserten neste år. Fikset meg billett på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå