Ratleto Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Da ser det ut til å bli Jotta på meg også. Litt dyrere enn Livedrive som jeg har testet de siste dagene, men Jotta tillater i alle fall en nettverksstasjon med i backupen, og da blir alt så mye lettere for meg. Ingen som har noe enda bedre med ubegrenset lagring til 49,- pr mnd? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Det må finnes en enkel og rask måte for dette: Jeg vil vise prosessorbruken og minnebruken på skrivebordet. En bekjent hadde det i form av type km/t måling på bilen, og veldig greit når jeg jobber med mye i slengen at jeg kan overvåke og se når jeg begynner å kreve mer enn maskinen klarer. Edit: Tipper svar inne to min fra T.T. Endret 27. august 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mhm, den tåle nok ein del. Er berre ikkje så sugen på å punga ut for ein ny. Har nok av ting eg skal bruka peng på. Neste gang har du verdens beste poncho. Brødpose og gaffateip! Funker som fjell. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hva er det du skal bruke alle bildene du konverterer til ? Prøvebilder eller noe slikt ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det må finnes en enkel og rask måte for dette: Jeg vil vise prosessorbruken og minnebruken på skrivebordet. En bekjent hadde det i form av type km/t måling på bilen, og veldig greit når jeg jobber med mye i slengen at jeg kan overvåke og se når jeg begynner å kreve mer enn maskinen klarer. Edit: Tipper svar inne to min fra T.T. "speedometeret" for prosessorbruk er innebygget i Windows Vista (og sikkert 7, uten at jeg vet noe om det). Tror til og med den var synlig som default når jeg la inn Vista i fjor sommer. Gå inn på "Windows Sidebar" i kontrollpanelet (om du bruker Vista eller 7, that is) og prøv deg frem. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ahh, akkurat tilbake fra første kveld på "byen" i Moelv. Jævla artig når lokale ghetto ghosts på 155cm finner ut at de skal yppe. Endte heldigvis ikke med at jeg la han i bakken, men det kunne fort blitt sånn. Ellers la jeg inn bestilling på 430 EX II og Sigma 50mm f/1.4 (før jeg dro på "byen") i dag. Fint å få penger fra lånekassen. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Mindre kult når de er 2 meter i høyde og rundt skuldre Hatt et par hårreisende episoder i utlandet tidligere som utrolig nok jeg klarte snike meg unna. Endret 28. august 2010 av TGB Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Moelven, hva gjør du i mitt "nabolag" ole_gunnar? Merkelig feriemål. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Brightblack Morninglight, Noen som vil låne bort en 3-aksers joystick så jeg også får spilt IL2? Bare å komme innom - tror jeg har en.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Olsen - det er ikke bare RAM og CPU - flaskehalsen kan også typisk ligge i diskbruk - I/O er veldig ofte problemet, hvis du ikke har kjapp nok disk.. Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Olsen - det er ikke bare RAM og CPU - flaskehalsen kan også typisk ligge i diskbruk - I/O er veldig ofte problemet, hvis du ikke har kjapp nok disk.. Eller et register fult med etterlatenskaper fra fordums programmer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Moelven, hva gjør du i mitt "nabolag" ole_gunnar? Merkelig feriemål. Går nok folkehøyskole. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Olsen - det er ikke bare RAM og CPU - flaskehalsen kan også typisk ligge i diskbruk - I/O er veldig ofte problemet, hvis du ikke har kjapp nok disk.. Eller et register fult med etterlatenskaper fra fordums programmer. Eller man får meldingen "liten diskplass". Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Å ha god plass på disken er en god idé. Og å defragmentere den jevnlig. Men ikke bruk vanlig defrag hvis du har SSD. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fint vær og vindstille. Jeg vil pakke fotosekken og gå en tur ut i naturen, men nei jeg må sitte her med foten i gips. Faen! Kanskje jeg kan krype rundt i hagen å ta noen makrobilder. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 *Snufs* fortsatt ikke noe svar fra "Serviceproffen" på når jeg får kameraet mitt tilbake igjen... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hva faen skjer med vg.no? Ok, borte nå, men var slik: Endret 28. august 2010 av ole.e Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er rotete, kaotisk og umulig å navigera, men slik har det vore i lengre tid. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Stå at jeg bruker 100% av prosessoren når jeg batcher masse filer, ikke rart porrfilmene lagger Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Da har jeg kjøpt meg nok en Nikon 70-200 f/2.8 VR, riktignok har ikke den nye så bra optiske egenskaper, men er desto bedre til å holde på varmen: Endret 28. august 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå