Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som lurer på hvor lenge det tar å konvertere 451 RAW-filer (Canon 1Ds Mark II) til JPG via ACDSee Pro 3?

Det tar lang tid. Er det noen vi kjenner som bruker ACDsee Pro 3 ?

 

Vel.. jeg og Mr. Olsen.. og en jeg kjenner... :hmm:

 

Jeg er ikke noe særlig på redigering og syntes programmet var enklere å bruke enn LR. PS er ikke for meg, selv om jeg er klar over hvilke redigeringsmuligheter man har.. Kan kike på Bibble, hvis det er noe av det samme.

 

Og jo, hvor lang tid tror dere det tar å konvertere 1500 RAW-filer (fra Oly E-520) til JPEG? Damen ville visst ha alle bildene jeg tok på ferien vi var på... (Middels laptop, grei CPU, 4gig ram)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Vel.. jeg og Mr. Olsen.. og en jeg kjenner... :hmm:

Og jeg innimellom - bruker min lisens på jobb PC-en;)

 

Jeg er ikke noe særlig på redigering og syntes programmet var enklere å bruke enn LR. PS er ikke for meg, selv om jeg er klar over hvilke redigeringsmuligheter man har.. Kan kike på Bibble, hvis det er noe av det samme.

ACDsee Pro 3 er egentlig et veldig trivelig program. RAW behandleren har stort sett de samme mulighetene som LR/Bibble, men interface er ikke like polert. Men i tillegg så har den en mer avansert editor og en bra organisator-del.

 

Og jo, hvor lang tid tror dere det tar å konvertere 1500 RAW-filer (fra Oly E-520) til JPEG? Damen ville visst ha alle bildene jeg tok på ferien vi var på... (Middels laptop, grei CPU, 4gig ram)

En time ++?

Lenke til kommentar

Fjelltur med skulen. Då me kom ned til vegen, etter ein lang fjelltur, stakk sola fram - alle var glade. Etter ein time eller to med soling og sløving kom bussen. Idet den skulle snu greide den å setta seg fast, så begynte det å regna. Faen.

 

Hadde sikkert vore der framleis, om eg ikkje hadde fått skyss. Regna som eit helvette, men hadde kamera under jakka for det meste. Trur det tok lite skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...