Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
| |

Så langt ifra å kjøpe et 30D på JapanPhoto og selge mitt 350D. Er dette en bra investering?

Så lang tid du bruker på å bestemme deg da? Jeg har hatt mitt i et døgn alt :fun:

 

Det er en god investering, ja. Nå kan jeg trygt vente på etterføgeren til 50D eller 5D Mk II.

 

Tom

Er ikke så stor, så har ikke så mye penger, og impulskjøp er fyfy:p Må ha valuta for pengene.

 

Hvor lenge er det salg på JapanPhoto?

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Er ikke så stor, så har ikke så mye penger, og impulskjøp er fyfy:p Må ha valuta for pengene.

 

Hvor lenge er det salg på JapanPhoto?

Nei da er det ikke så lurt med løp og kjøp...

 

Japan Photo's kampanjer pleier vare hele måneder; men i dette tilfellet har de kun ca 900 stk. Så når det er tomt, så er det tomt. Men hvor lang tid det tar, det er jeg usikker på.

 

Tom

Lenke til kommentar
| |

Så langt ifra å kjøpe et 30D på JapanPhoto og selge mitt 350D. Er dette en bra investering?

Så lang tid du bruker på å bestemme deg da? Jeg har hatt mitt i et døgn alt :fun:

 

Det er en god investering, ja. Nå kan jeg trygt vente på etterføgeren til 50D eller 5D Mk II.

 

Tom

Er ikke så stor, så har ikke så mye penger, og impulskjøp er fyfy:p Må ha valuta for pengene.

 

Hvor lenge er det salg på JapanPhoto?

 

Begrenset utvalg er vel greit forklarende.

Lenke til kommentar
Tom, hvordan vil du si at 30D var i forhold til 350D? Merka du noe?

Det er vel som å gå fra en sliten Corolla til en ny Avensis. Fordelen er at etersom det er Canon, så var den rask å sette seg inn i. Søkeren er mye lysere og større; slik at det er lettere å komponere. I og med at det flere knapper og to innstillings-hjul, så er det lett å skifte ISO osv.

 

Autofokusen virker også raskere, og virker mer presis.

 

Tom

Lenke til kommentar
Tom, hvordan vil du si at 30D var i forhold til 350D? Merka du noe?

Det er vel som å gå fra en sliten Corolla til en ny Avensis. Fordelen er at etersom det er Canon, så var den rask å sette seg inn i. Søkeren er mye lysere og større; slik at det er lettere å komponere. I og med at det flere knapper og to innstillings-hjul, så er det lett å skifte ISO osv.

 

Autofokusen virker også raskere, og virker mer presis.

 

Tom

 

Har ikke 350D 2 hjul? Hadde det ikke vært for at d200 hjulet er for*huff* tregt så hadde jeg vært glad, men det er jævlig tregt så sliter med å bruke det skikkelig...

Lenke til kommentar
Tom, hvordan vil du si at 30D var i forhold til 350D? Merka du noe?

Det er vel som å gå fra en sliten Corolla til en ny Avensis. Fordelen er at etersom det er Canon, så var den rask å sette seg inn i. Søkeren er mye lysere og større; slik at det er lettere å komponere. I og med at det flere knapper og to innstillings-hjul, så er det lett å skifte ISO osv.

 

Autofokusen virker også raskere, og virker mer presis.

 

Tom

 

Har ikke 350D 2 hjul? Hadde det ikke vært for at d200 hjulet er for*huff* tregt så hadde jeg vært glad, men det er jævlig tregt så sliter med å bruke det skikkelig...

Nei, 350D har bare et hjul foran. Men ettersom piltastene har dobbelt-funksjoner (f.eks. pil-opp + hjul endrer ISO), så er den raskere i bruk enn en Nikon D40.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...