Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvis ISO er viktig for deg (dvs lite støy på høy ISO), så har du valgt feil kameraprodusent er jeg redd.

La meg ta deg med tilbake til julen 2007...

232641467_kJh9q-L.jpg

S/h ikke fordi det så kult ut, men fordi støyen på en litt mørk 1600 iso eksponering var så overveldende at det ikke gikk an å bruke farger. Oh how times change... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ISO er viktig for deg (dvs lite støy på høy ISO), så har du valgt feil kameraprodusent er jeg redd.

La meg ta deg med tilbake til julen 2007...

232641467_kJh9q-L.jpg

S/h ikke fordi det så kult ut, men fordi støyen på en litt mørk 1600 iso eksponering var så overveldende at det ikke gikk an å bruke farger. Oh how times change... :)

 

Jepp. Det tar vel ikke mange år før vi ler av støyen en D3s lager på ISO 12800 heller. :)

Lenke til kommentar

Relativt høy oppløsning kombinert med relativt høy ISO - der er IMHO Canon konger på haugen. Andre har hus med høyere oppløsning eller høyere ISO, men ikke begge.

Og eksponert riktig, så kan det bli riktig så bra. Ser på EOS 60D samplene til DPreview og de to bildene på ISO 6400 som er der, er til å leve med.

Lenke til kommentar

Bare få tid til å hente det også, har vært noen forferdelige måneder med kun 1 DSLR som endelig er over. Objektivbytte dagene er over med 2 høy-ISO hus.

 

Edit:

Nå er det bare å klargjøre kontoen for D4 som sannsynligvis blir tilgjengelig i 2012.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Velkommen til medier og kommunikasjon, I guess ?

Satse den var meint til meg?

 

Nett begynt på andre året, men har knapt brukt blits før. Hadde ubrukeleg lærar i fjor, som knapt vist kva iso, blendar og lukkar var. Og har ikkje fått tilgang til studioblitsane før i år. Glede meg til å få testa dei meir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...