Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, Adobe har oppdatert HDR-funksjonen i PS CS5, endelig er det faktisk mulig å bruke verktøyet.

 

First try, så jeg kunne ha gjort gardinene litt lysere så det ble mer naturlig, men dette tok totalt sett 2 min.

Det ene er EV 0.0 det andre er et resultat av 9 bilder på frihånd, 9 blendertrinn.

Hvordan blir det hvis du kun bruker -4.5, 0 og +4.5?

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som har problemer med at man blir logget ut av diskusjon.no hele tiden? Jeg bruker siste versjon av Opera som nettleser og de siste to tre dagene har forumet vært nærmest ubrukelig.

Hadde det problemet en kort periode på en av maskinene mine (den med Vista... :roll:). Restart fikset det.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som har problemer med at man blir logget ut av diskusjon.no hele tiden? Jeg bruker siste versjon av Opera som nettleser og de siste to tre dagene har forumet vært nærmest ubrukelig.

Ikkje berre deg nei. Det kan kanskje hjelpe å slette cookies:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252690&view=findpost&p=16082585

 

Bare et kjapt et Torbjørn, hvordan i helvette er hverdagen din på Akam?

 

Jeg ser lite til deg, untatt når det spørres om et eller annet teknisk dataproblem, da er du faen meg på med en gang, uansett tråd. Sitter du å leser gjennom alt det pjattet vi snakker om på Akam og spesielt i Chattetråden, og føler kun skrivekløe når du ser noen med et nettproblem?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Flere gamle fargebilder fra Russland

 

Tror ikke disse er blant dem som har vært lenket til tidligere.

Disse var nye for meg i hvertfall. Interessant å se vannbeholderene til vannbæreren i bilde #24.

 

Dyreskinn "geit" blir brukt den dag i dag i Afghanistan som vann-sisterne og flyteelementer til flåter.

 

Tro om pensjonistene på denne turen hadde det koselig?

Trenger litt mer enn en slingreduk for å holde på kaffekoppen der!

 

Skulle vært en av de gamle hurtigrutene,da hadde man hatt det gøy :w00t:

 

De nye båtene oppfører seg som slappe lektere i litt ruskevær.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som har problemer med at man blir logget ut av diskusjon.no hele tiden? Jeg bruker siste versjon av Opera som nettleser og de siste to tre dagene har forumet vært nærmest ubrukelig.

Ikkje berre deg nei. Det kan kanskje hjelpe å slette cookies:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252690&view=findpost&p=16082585

 

Takk! Det hjalp med en opprydding og restart.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ser lite til deg, untatt når det spørres om et eller annet teknisk dataproblem, da er du faen meg på med en gang, uansett tråd. Sitter du å leser gjennom alt det pjattet vi snakker om på Akam og spesielt i Chattetråden, og føler kun skrivekløe når du ser noen med et nettproblem?

Trur ikkje det er so veldig langt unna sanninga, nei. Eg er litt sær slik sett.
Lenke til kommentar

Har ikke sjekka, men man har jo mindre å jobbe med, og må ta til takke med det "nest beste". Slik jeg gjør det, har jeg best mulig forutsetning for å få nøyaktig slik jeg vil.

Jeg ser den;: men det er de gangen at man har lite plass igjen på minnekorten og må ofre noe.

 

Og det er verdt å sjekke. For alt du vet, så kan det hende du får bedre resultat med færre filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...