Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hællæ...

 

One prob: Tror jeg har klart å mista Spyder3Pro Software'n min, finner den ikke iallefall. Hva er enklest? Ta kontakt med selger (JP) å spørre hva de kan gjøre for å hjelpe meg, kontake Datacolour, låne en annen en og brenne CD (Funker serialen på flere PC'er) eller bare ta en real, full lovlig, innkjøp på nettet?

 

jeg mistet cden min, skrev en mail til datacolour og fikk svar tilbake rimelig fort med nytt serienr

 

Fant den etter 1 times leting, OG ha gitt opp. Fant den under tastaturet. Hadde tapet den fast så jeg ikke skulle miste den og alltid vite hvor den var, ironisk, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

Hadde tapet den fast så jeg ikke skulle miste den og alltid vite hvor den var, ironisk, ikke sant? ;)

Genialt :)

 

Hver gang jeg har prøvd meg på et slikt stunt, så har det gått galt. Det er da jeg ikke finner ting.

 

Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig.

Da har du såpass hjemlengsel at du gleder deg til turen :)

Lenke til kommentar

Hadde tapet den fast så jeg ikke skulle miste den og alltid vite hvor den var, ironisk, ikke sant? ;)

Genialt :)

 

Hver gang jeg har prøvd meg på et slikt stunt, så har det gått galt. Det er da jeg ikke finner ting.

 

Jupp, egentlig her også... bedre å la den ligge slengt rundt istedet for lure plasser. Ligger den henslengt et sted finner man den som oftest for man starter oftest å lete i rotet.

Lenke til kommentar

Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig.

 

hvorfor ikke bruke den opprinnelige E6'en.

 

Fordi jeg ikke er 60. Makan til kjedeligere greier skal man se langt etter.

 

Er forsåvidt enig med deg der,men man kan bruke tiden til å sove og fotografere.

Har et ønske om og ta en av de gamle Spania bygde hurtigrutene*,der får man i det minste følelsen av å være ombord i en båt.

 

Bruke Finland/Sverige til og reise sørover er enda kjedeligere en E6,så du får ta fly neste gang :)

 

*Hvis en av de gamle travene er operative,når samfunnet anser at jeg ikke er det lengere "pensjonist"

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Aah, endelig, etter 13 år med skole kan jeg sitte hjemme å gjøre hva faen jeg vil første skoledag i Trondheim.

 

Sjøforsvaret venter i september, så frem til da skal jeg ikke gjøre noe spesielt, noe som er ganske kjekt, egentlig.

 

Skal jobbe som bildebehandler for en fotograf i noen uker, men ellers har jeg fri, og slikt skal en ikke skimse av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...