kaian Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hehe, vakkert oppsummert! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hællæ... One prob: Tror jeg har klart å mista Spyder3Pro Software'n min, finner den ikke iallefall. Hva er enklest? Ta kontakt med selger (JP) å spørre hva de kan gjøre for å hjelpe meg, kontake Datacolour, låne en annen en og brenne CD (Funker serialen på flere PC'er) eller bare ta en real, full lovlig, innkjøp på nettet? jeg mistet cden min, skrev en mail til datacolour og fikk svar tilbake rimelig fort med nytt serienr Fant den etter 1 times leting, OG ha gitt opp. Fant den under tastaturet. Hadde tapet den fast så jeg ikke skulle miste den og alltid vite hvor den var, ironisk, ikke sant? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig. hvorfor ikke bruke den opprinnelige E6'en. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig. hvorfor ikke bruke den opprinnelige E6'en. Fordi jeg ikke er 60. Makan til kjedeligere greier skal man se langt etter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hadde tapet den fast så jeg ikke skulle miste den og alltid vite hvor den var, ironisk, ikke sant? Genialt Hver gang jeg har prøvd meg på et slikt stunt, så har det gått galt. Det er da jeg ikke finner ting. Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig. Da har du såpass hjemlengsel at du gleder deg til turen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hadde tapet den fast så jeg ikke skulle miste den og alltid vite hvor den var, ironisk, ikke sant? Genialt Hver gang jeg har prøvd meg på et slikt stunt, så har det gått galt. Det er da jeg ikke finner ting. Jupp, egentlig her også... bedre å la den ligge slengt rundt istedet for lure plasser. Ligger den henslengt et sted finner man den som oftest for man starter oftest å lete i rotet. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva heter den nye "krigsfilmen" type action, nettopp kommet på DVD? Husker ikke navnet, men sagt det og lest det flere ganger i dag... What hæ? Tenker du på serien The Pacific? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Eller The Green Zone? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Nå er jeg visst i kabelvåg. Om jeg aldri ser E6 igjen så er det for tidlig. Neste år, på vei hjem igjen, er altså alt for tidlig. hvorfor ikke bruke den opprinnelige E6'en. Fordi jeg ikke er 60. Makan til kjedeligere greier skal man se langt etter. Er forsåvidt enig med deg der,men man kan bruke tiden til å sove og fotografere. Har et ønske om og ta en av de gamle Spania bygde hurtigrutene*,der får man i det minste følelsen av å være ombord i en båt. Bruke Finland/Sverige til og reise sørover er enda kjedeligere en E6,så du får ta fly neste gang *Hvis en av de gamle travene er operative,når samfunnet anser at jeg ikke er det lengere "pensjonist" Endret 23. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen fler enn meg som synes det ser "uvant" ut med en 18-200 på en NEX-5? :D Ja, men ganske spennende. Hører rykter om at Sony skal komme med en "proff"-utgave av NEX? Blir spennende å teste på CZ 24-70 og Sony 70-400 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Hva heter den nye "krigsfilmen" type action, nettopp kommet på DVD? Husker ikke navnet, men sagt det og lest det flere ganger i dag... What hæ? Tenker du på serien The Pacific? Nei Eller The Green Zone? Jau, og jeg kom på navnet ca. 2 millisekund etter at jeg postet innlegget. Ikke bra... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det gjekk 9min frå eg låg i senga, til eg var på skulen. Håret ser jævli ut og eg har eit sterkt behov for kaffi, men må ha mattematikk dei to fyrste timane. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Aah, endelig, etter 13 år med skole kan jeg sitte hjemme å gjøre hva faen jeg vil første skoledag i Trondheim. Sjøforsvaret venter i september, så frem til da skal jeg ikke gjøre noe spesielt, noe som er ganske kjekt, egentlig. Skal jobbe som bildebehandler for en fotograf i noen uker, men ellers har jeg fri, og slikt skal en ikke skimse av. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva i all verden, er du fra Stjørdal? I så tilfelle, så er han ikke den eneste... (rekke opp hånda) Strekker en hånd i været jeg også Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Bare innavl i Stjørdal. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Selv er jeg fra Sans og Samling - noen andre derfra? Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Bare innavl i Stjørdal. Heller det enn å blande inn Trondheimsgener i poolen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Bare kvalitetsgener i Trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå