Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en "gidder ikke"-periode. Så tenkte jeg at jeg kanskje burde ta en fototur i kveld. Kjøre over fjellet til fjorden og kanskje til en liten elv. Men så var det det å komme seg ut døra da.. og det er tungt å finne av-knappen til dataen også. Alternativet er at det er en kasse øl i kjøleskapet, Carlsberg denne gang, og fortsette med det jeg gjorde i går. Drikke øl og gjøre ingenting.

 

Faen heller, jeg drar.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

D300 n tåler iallefall litt juling etter å tatt med seg kamerastativet en tur i asfalten. Ene håndttaket var ikke strammet nok så kameraet tok seg en tur fra landskap til portrett og dermed fulgte stativet etter. Heldigvis var det rimelig lavt så blitsskoen fikk en smell som er rettet ut og fungerer som det skal. Får håpe Porsche bildene ble bra ikke rukket å sjekket ennå.

Lenke til kommentar

Hællæ...

 

One prob: Tror jeg har klart å mista Spyder3Pro Software'n min, finner den ikke iallefall. Hva er enklest? Ta kontakt med selger (JP) å spørre hva de kan gjøre for å hjelpe meg, kontake Datacolour, låne en annen en og brenne CD (Funker serialen på flere PC'er) eller bare ta en real, full lovlig, innkjøp på nettet?

 

jeg mistet cden min, skrev en mail til datacolour og fikk svar tilbake rimelig fort med nytt serienr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...