Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som er våken enda? Sitter og drikker pils og vin og kjeder meg. Viste liksom ikke hva morro man skulle finne på youtube heller.

Har nok ikke kommet meg i seng enda. Har deltatt i Oslo Fotomaraton tidligere i dag, og sitter nå å ser igjennom bildene og ser etter om jeg tok de rikige valgene ...

 

Og da passer det med en liten pils til.

Lenke til kommentar

yavel: hehe. Tenkte på pengebruk.. 6x mack pils, 2x mack bayer, 1 stk rødvin til 130kr ca og ei hvitvin til 120noe.. blir en del penger svidd på ei helg. pluss annet tøv. :)

 

viss du har bil så kan du kjøre pirat taxi da kan du tjene masse :O dog sist e gjorde det så fikk e farts bot :( men det var jo min egen feil

Lenke til kommentar

Intet søvn i sikte.

 

Planlegge fotografering i nokre gamle hus på garden til ein kompis. Kan bli ein god sjanse til å læra seg meir ang. blits.

 

Lite med slikt rundt her. naziene brente ned det meste da de dro seg tilbake. Synd, for jeg liker slikt.

Lenke til kommentar

yavel: hehe. Tenkte på pengebruk.. 6x mack pils, 2x mack bayer, 1 stk rødvin til 130kr ca og ei hvitvin til 120noe.. blir en del penger svidd på ei helg. pluss annet tøv. :)

 

viss du har bil så kan du kjøre pirat taxi da kan du tjene masse :O dog sist e gjorde det så fikk e farts bot :( men det var jo min egen feil

Joda. har hatt litt kjøring for kompiser. men jeg kan ikke flå dem heller. Blir mest til at det dekker bensin pluss kjøremat (aka hamburger og slikt)

 

 

Blir nok først i morgen kveld.

OK, da. Et bilde som ikke passet til noen av oppgavene vi fikk, og heller ikke passer til augustfesten.

 

post-126935-1282433484,0978_thumb.jpg

 

Man kan lure litt på hva som egentlig skjer her ...

hehe, man kan lure på slike bilder, tømmer eller fyller de? :) hehehhe

 

 

Blir nok først i morgen kveld.

OK, da. Et bilde som ikke passet til noen av oppgavene vi fikk, og heller ikke passer til augustfesten.

 

post-126935-1282433484,0978_thumb.jpg

 

Man kan lure litt på hva som egentlig skjer her ...

hehe, man kan lure på slike bilder, tømmer eller fyller de? :) hehehhe

 

Noen som husker denne? :)

http://www.youtube.com/watch?v=Hccf-8BYaDg

Lenke til kommentar

Intet søvn i sikte.

 

Planlegge fotografering i nokre gamle hus på garden til ein kompis. Kan bli ein god sjanse til å læra seg meir ang. blits.

 

Lite med slikt rundt her. naziene brente ned det meste da de dro seg tilbake. Synd, for jeg liker slikt.

Er berre redd for at det blir litt for mykje klisjé.

Lenke til kommentar
6x mack pils, 2x mack bayer

Godt øl.. men dyrt, så jeg bruker kjøre til Finland (ca. 25km) og kjøper 24 bokser Koff isteden. Det er BILLIG i forhold til i Norge. Under 200kr for en kasse.

 

naziene brente ned det meste da de dro seg tilbake.

Hvor er det du bor? Finnmark, eller Nord-Troms?

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Pybalto: Midt-Troms. Her er utrolig lite av gamle (mener da før krigens dager) bygg. Kjører man rundt omkring ser man at det som står er bygget rundt 50 tallet. Selvfølgelig kommer man over gamle bygg men det blir i indre Troms. Skal poste et bilde fra mitt nærområde fra 50 tallet om jeg finner det.

 

*lete i gamme epost*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...