Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor fire Hercules dundret over Oslo sentrum i tett formasjon og lav høyde tidligere i dag? Imponerende syn... :yes:

De feirer at Norge igjen har en fungerende transportavdeling i luftforsvaret. Det siste av de fire nye Super Herculesene har blitt levert. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fins det noen løsning som lar meg laste til en harddisk og senere koble den direkte til en TV ?

 

Noe alla denne bare med innebygget HD,istedenfor og benytte en ekstern HD i tillegg.

FWIW så har jeg storebroren (http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=133633). Gennial sammen med en 802.11N USB-dongle. Det lar meg uten problemer streame 1080p HD-film fra PC'en min, så trenger jeg ikke å tenke på disk i boksen. I tillegg kan jeg legge serier på en ekstern disk, som jeg tar med på hytta (sammen med boksen). Så 5 sesonger av Entourage på rad sammen med kona på hytta i sommer... :roll:

Lenke til kommentar

Popcorn?

Den blir levert uten HD tror jeg, men skal ikke være noe problem å innstallere en.

 

Hadde egentlig sett på den tidligere,men den må ha falt ut av huet mitt på en eller annen måte,det må ha noe med prisen og gjøre kanskje :)

 

Fins det noen løsning som lar meg laste til en harddisk og senere koble den direkte til en TV ?

 

Noe alla denne bare med innebygget HD,istedenfor og benytte en ekstern HD i tillegg.

FWIW så har jeg storebroren (http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=133633). Gennial sammen med en 802.11N USB-dongle. Det lar meg uten problemer streame 1080p HD-film fra PC'en min, så trenger jeg ikke å tenke på disk i boksen. I tillegg kan jeg legge serier på en ekstern disk, som jeg tar med på hytta (sammen med boksen). Så 5 sesonger av Entourage på rad sammen med kona på hytta i sommer... :roll:

 

Denne funger vel omtrent på samme måte som popcorn,koble den som en "omkoder" imellom tv/Pc og/eller laste inn på en ekstern harddisk.

Prisen var da ikke avskrekkende og det ser ut som den bruker en 12/220volt ac/dc transformator,så kanskje muligheter for og koble direkte på et 12volts system.

Lenke til kommentar

Der fikk du stjerne fra meg Eksistensiel. Beatles er det viktigste som har skjedd musikken noensinne. Har du alle platene til Beatles, har du det du trenger for å overleve musikkmessig. Alt annet er overflødig.

 

Og skal man gå til anskaffelse av Beatles-platene i dag (så er det jammen meg på tide), så anbefaler jeg sterkt å gå for den remastra (sic!) monoboksen, og kjøpe Abbey Road og Let it Be (også remastra) i tillegg (som ikke finnes i mono). Da får du lydmiksen/lydbildet slik Beatles selv ville ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...