L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Visste dere at Lexmark kan gå og kysse meg i ræva? For å bruke scannerfunskjonen så må jeg innstallere nye blekkpatroner. Den var drøy! Jeg fikk lurt skriveren da. Jeg tok de tomme patronene ut og satte de inn igjen. Da trodde den at den hadde fått nye. Er en elendig skriver, men scanneren på den er grei nok for vanlige dokumenter. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Visste dere at Lexmark kan gå og kysse meg i ræva? For å bruke scannerfunskjonen så må jeg innstallere nye blekkpatroner. Jeg har et triks for å få skrevet ut s/h når skriveren nekter fordi den sier at en av fargepatronene er tomme. Poenget er å få skriveren til å "føle" blekk. Man setter den "tomme" patronen i en plastpose (Veldig viktig!) Her er magenta cyan-blekkspor i taket etter at jeg ikke brukte plastpose. Så holder man i blekkpatronen slik at åpningen peker bort fra en og snurrer den rundt på strak arm. Da presses det som måtte være igjen i patronen ned i åpningen. Man monterer patronen inn igjen og slår skriveren av og på. Da føler skriveren at det er blekk i patronen og man får melding om "lite blekk" fremfor "tom blekkpatron". Endret 13. august 2010 av pybalto Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tja.. smittespreder kanskje? Kommer vel an på hvordan syk man er.. Jeg tror jeg trygt si at det som feiler bareanton ikke er smittefarlig Helt rett, rekonstruerte leddbånd og sener i ankelen er ikke så veldig smittefarlig. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? EDIT: Glem det, jeg fant ut. Endret 13. august 2010 av stonhans Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? EDIT: Glem det, jeg fant ut. For alle andre så legg nøye merke til hvordan man åpner den,for man gjør det samme i motsatt rekkefølge når man folder den sammen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? EDIT: Glem det, jeg fant ut. Neste utfordring blir da å pakke ned en Lastolite softboks ! Lastolite har forresten videoer på dette og mye andre morsomme fototips helt gratis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fått meg HTC LEgend nå. Takket være en far som kjøpte seg en mobil som viste seg å være alt for avansert til at han klarte å bruke den. Finnes det en egen app for amobil/diskusjon.no til Android? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sitter akkurat nå og bruker nettleseren i Desire - funker glimrende! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Har brukt iPhone på Akam de siste 7 månedene, funker bare på korte meldinger, men på lange får jeg ikke til å scrolle til toppen når jeg skriver. Det er visst en app, den fikk jeg aldri til å funke. Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? EDIT: Glem det, jeg fant ut. Jeg har et kamuflasjetelt (Gømsle) som jeg ikke fikk sammen før jeg fant video av det. Plages enda litt nesten hver gang Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? EDIT: Glem det, jeg fant ut. Jeg har et kamuflasjetelt (Gømsle) som jeg ikke fikk sammen før jeg fant video av det. Plages enda litt nesten hver gang haha.. Jeg har også et kamuflasjetelt (Ameristep Doghouse..) Og jeg måtte også søke opp en video for å pakke sammen. :!: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? EDIT: Glem det, jeg fant ut. Jeg har et kamuflasjetelt (Gømsle) som jeg ikke fikk sammen før jeg fant video av det. Plages enda litt nesten hver gang haha.. Jeg har også et kamuflasjetelt (Ameristep Doghouse..) Og jeg måtte også søke opp en video for å pakke sammen. Vel gutter prøv å pakke sammen et bandsag-blad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det -så- veldig lett ut hvertfall. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Er ute etter et kompaktkamera til 1500ish med (forhåpentligvis) nogenlunde bra biledkvalitet. Noen forslag? Edit: Må kjøpes i butikk, har ikke tid til å bestille. Endret 13. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det -så- veldig lett ut hvertfall. Jo, det så lett ut. Men muligheten er vel der til at det ikke er så enkelt som det ser ut. Dette ser også lett ut, men når man sto der med en halveis bruksanvisning på papir så var det ikke så greit. Og når jeg ser videoen igjen i dag så tror jeg ikke jeg gjorde det sånn sist jeg pakket det ned. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det -så- veldig lett ut hvertfall. Det er lett. Problemet er å ha noen fingre igjen etterpå. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vel gutter prøv å pakke sammen et bandsag-blad Bah - har svart belte i det. Og gamle sår på fingrene.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 I Android, kan man si at feks facebook kun får synke over wlan, mens Exchange og Gmail får synke til enhver tid? Jeg vil ikke bruke data unødvendig når jeg ikke er i nærheten av wlan. Telefonene er en Desire @ 2.2. Francis Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En telefon som Desire fortjeren absolutt et abo med datapakke. 500MB per måned holder i massevis. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En telefon som Desire fortjeren absolutt et abo med datapakke. 500MB per måned holder i massevis. Jeg har 100MB i måneden, og kan ikke bytte abo siden det er jobben som betaler. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå