Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Visste dere at Lexmark kan gå og kysse meg i ræva? For å bruke scannerfunskjonen så må jeg innstallere nye blekkpatroner.

Den var drøy!

Jeg fikk lurt skriveren da. Jeg tok de tomme patronene ut og satte de inn igjen. Da trodde den at den hadde fått nye. Er en elendig skriver, men scanneren på den er grei nok for vanlige dokumenter.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste dere at Lexmark kan gå og kysse meg i ræva? For å bruke scannerfunskjonen så må jeg innstallere nye blekkpatroner.

Jeg har et triks for å få skrevet ut s/h når skriveren nekter fordi den sier at en av fargepatronene er tomme. Poenget er å få skriveren til å "føle" blekk.

 

Man setter den "tomme" patronen i en plastpose (Veldig viktig!)

 

Her er magenta cyan-blekkspor i taket etter at jeg ikke brukte plastpose.

 

 

Så holder man i blekkpatronen slik at åpningen peker bort fra en og snurrer den rundt på strak arm. Da presses det som måtte være igjen i patronen ned i åpningen. Man monterer patronen inn igjen og slår skriveren av og på. Da føler skriveren at det er blekk i patronen og man får melding om "lite blekk" fremfor "tom blekkpatron".

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Hvordan bretter/pakker man tilbake en reflektor? :p

 

EDIT: Glem det, jeg fant ut.

Jeg har et kamuflasjetelt (Gømsle) som jeg ikke fikk sammen før jeg fant video av det. Plages enda litt nesten hver gang :cry:

haha.. Jeg har også et kamuflasjetelt (Ameristep Doghouse..) Og jeg måtte også søke opp en video for å pakke sammen. laugh.gif

 

Vel gutter prøv å pakke sammen et bandsag-blad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...