Johnny™ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Enig at den legen burde få sparken, noe han sikkert fikk også. står at han fikk skriftlig advarsel. Jobber sikkert samme sted ennå. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Så var festen over for min del Endret 12. august 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva vil dere si er den samlede verdien på mitt speilrefleks+utstyr? Eos 550D hus Kit-objektiv (18-55 4,0-5,6) Bag til kamera Gorillapod 5 Kg 8GB SanDisk Extreme III Class 10 Canon IS 55-250 4.0-5,6 1x 58mm UV-filter Alt utenom Gorillapod og 55-250 er kjøpt i April 2010, Gorillapod og 55-250 ble kjøpt i juni 2010. Kvitteringer og garanti på alt. Jeg er ikke sikker enda på om jeg skal selge, men problemet mitt er at jeg ikke har allverdens med penger, og jeg føler ikke kameraet har blitt brukt nok til å rettferdiggjøre prisen og verdien som ligger i det. 1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Så var festen over for min del Jeg har også kastet inn håndkleet. Har massevis av idéer til bilder, men jeg kan/gidder/orker ikke gjennomføre dem med Duplo og Barbie. http://www.youtube.com/watch?v=gGScv9zBbDE Endret 12. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så var festen over for min del Jeg har også kastet inn håndkleet. Har massevis av idéer til bilder, men jeg kan/gidder/orker ikke gjennomføre dem med Duplo og Barbie. Ser den! Tror jeg setter meg som pingle og tar bilder som det faller seg, alt skar seg denne uken. Har lyst til å fullføre de to neste ukene Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 E det forskjæll på 2gb "vanlig sandisk sd minnekort" og 16gb? eller e det bare at det kan ta mer bilda? thanks Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 De beste bildene mine er tatt med D300... Du som har gått fra D300 til D700, syns du det gir stor forskjell på bildekvaliteten ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) E det forskjæll på 2gb "vanlig sandisk sd minnekort" og 16gb? eller e det bare at det kan ta mer bilda? thanks Jeg ville heller kjøpt en 4 GB Sandisk Extreme III til samme prisen av en vanlig 16GB SanDisk Edit: Et Extreme kort leser kjappere derav, du får tatt flere bilder, kjappere. Når kameraet sin buffer er full, antall bilder det kan maksimalt håndtere i løpet av et sekund eller noe, da trår kortet inn. Da er det lesehastigheten som avgjør hvor kjapt du får bildene. Endret 12. august 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 De beste bildene mine er tatt med D300... Du som har gått fra D300 til D700, syns du det gir stor forskjell på bildekvaliteten ? På høy iso er forskjellen brutal fra ca. iso 800 og oppover, og den blir større og større jo høyere du går. Mener også at jeg har større spillerom i høylysene. Det dynamiske omfanget i en D700 råfil er enormt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så var festen over for min del Uff da. Det var en grunn til at jeg valgte Pingle denne gangen. Dvs. Pingle+ som betyr at jeg egentlig satser på kandidat fra og med denne uken. Men jeg valgte riktig tema denne gangen som gjør det lettere å gjennomføre. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 har ikke tenkt å bruke det te nokka spesielt.. bare sånn "vanli" fotografering, ikke sport eller nå sånt.. men du anbefalle fortsatt det samme? for har tenkt å kjøp 2stk.. kansje et "vanlig" 16gb og eXtreme 4gb? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Så var festen over for min del Uff da. Det var en grunn til at jeg valgte Pingle denne gangen. Dvs. Pingle+ som betyr at jeg egentlig satser på kandidat fra og med denne uken. Men jeg valgte riktig tema denne gangen som gjør det lettere å gjennomføre. Tror jeg skal ta til meg det du sier her ja. Jeg blåser i denne uken dvs to bilder sikkert, den får gå som den vil. Slår heller til på de to siste Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 har ikke tenkt å bruke det te nokka spesielt.. bare sånn "vanli" fotografering, ikke sport eller nå sånt.. men du anbefalle fortsatt det samme? for har tenkt å kjøp 2stk.. kansje et "vanlig" 16gb og eXtreme 4gb? Jeg kjøper aldri mer enn 4GB det av to grunner. Jeg tar mange forskjellige bilder, enten jeg er på tur eller om jeg er hjemme, hvis situasjonen er til stede så er det greit med muligheten for å ta flere bilder "at once" Reason two, kall meg paranoid. Men hvis kameraet ditt blir stjelt, da forsvinner også en minnbrikke på 16GB med 2k bilder eller mer. Hvis du har to minnebrikker på 4GB så har du et kort i lomma og et i kamera, da forsvinner ikke alle bildene dine hvis det ille skjer. Et 4GB Extreme III koster så og si det samme som et vanlig 16GB, jeg ville gått for 4GB eller kanskje to om du vil koste på deg litt Personlig har jeg to Extreme III kort, 2GB og 4GB Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 har ikke tenkt å bruke det te nokka spesielt.. bare sånn "vanli" fotografering, ikke sport eller nå sånt.. men du anbefalle fortsatt det samme? for har tenkt å kjøp 2stk.. kansje et "vanlig" 16gb og eXtreme 4gb? Jeg kjøper aldri mer enn 4GB det av to grunner. Jeg tar mange forskjellige bilder, enten jeg er på tur eller om jeg er hjemme, hvis situasjonen er til stede så er det greit med muligheten for å ta flere bilder "at once" Reason two, kall meg paranoid. Men hvis kameraet ditt blir stjelt, da forsvinner også en minnbrikke på 16GB med 2k bilder eller mer. Hvis du har to minnebrikker på 4GB så har du et kort i lomma og et i kamera, da forsvinner ikke alle bildene dine hvis det ille skjer. Et 4GB Extreme III koster så og si det samme som et vanlig 16GB, jeg ville gått for 4GB eller kanskje to om du vil koste på deg litt Personlig har jeg to Extreme III kort, 2GB og 4GB Ok God grunn det der gjor meg til å tenke over saken! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg blåser i denne uken dvs to bilder sikkert, den får gå som den vil. Slår heller til på de to siste Kjør film! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har også kastet inn håndkleet. Har massevis av idéer til bilder, men jeg kan/gidder/orker ikke gjennomføre dem med Duplo og Barbie. Hva med Lego? Du får ikke lov til å slutte nå! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har også kastet inn håndkleet. Har massevis av idéer til bilder, men jeg kan/gidder/orker ikke gjennomføre dem med Duplo og Barbie. Hva med Lego? Du får ikke lov til å slutte nå! Hadde jeg bare hatt noe Lego, så kunne jeg fikset et par bilder til: http://www.youtube.com/watch?v=bV2Buq45jyw ...men huset mitt er rimelig tomt for lego. Uansett så trenger jeg i det lange løp mer utrykksfulle modeller enn hva plast er i stand til å levere. Jeg mangler også props. Skulle prøve meg på denne i går: http://www.youtube.com/watch?v=5k8RSDn77gU ...men bildet jeg har lyst til å ta krever et våpen, og det er Duplo-figurer dårlig utstyrt med. Så jeg gir opp. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 De beste bildene mine er tatt med D300... Du som har gått fra D300 til D700, syns du det gir stor forskjell på bildekvaliteten ? Bare på støy egentlig, men jeg har alltid hatt så store forventninger til et nytt kamera at de sjeldent klare å innfri... Lenke til kommentar
elgoxe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det blir en lang dag på kontoret - på posten ligger det en helt ny D90 og venter på meg. Burde ha kjøpt den for to år siden.. Just saying.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bare på støy egentlig, men jeg har alltid hatt så store forventninger til et nytt kamera at de sjeldent klare å innfri... Jeg har gått over til å ikke ha for store forventninger når jeg kjøper - da blir jeg postiivt overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå