olegunnaro Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Btw, hvem ser dere på som mest hardbarka når det kommer til stereotypen trøndere vs nordlendinger, og da tenker jeg i drekkekulturen. På rekrutten ble sørlendingene, vestlendingane og østlendingene frarådet å følge nordlendingene når de drakk på byen, og jeg følte meg lurt. Jeg har alltid trodd at trøndere var de som ble sett på som de værste HB drikkerne, og generelt sett de som var hardest å knekke i drikkekonkurranser. Vel, er mye lengre mellom vinmonopolene her nordpå... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jaja, dere hadde i det minste lært å lage ild. Ild? Ugh ugh Lenke til kommentar
ET! Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Vi snakket i går om en død pixel både på skjermen og på bildet. Jeg cropet ut litt av et bilde for å vise prikken. Er dette reklamasjonsgrunn? Kamera ble kjøpt 03.10-2008 Vet ikke helt hvem du skal reklamere til ang. hårtapet, men død pixel burde gå greit det. Send det inn om du kan være uten i et par uker. Endret 11. august 2010 av ET! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 YYYEEESSS!! Da er ett av mine drømmeobjektiver fått seg ett nytt hjem her hos meg,- en Zeiss Planar 50mm f1.4. Konverteringen med adapter til 4/3 fatning gikk greitt, fokus-chip er limt på plass, og objektivert er nå kalibrert for ørllite grann bakfokus. Da er det bare å gå ut å skyte bilder! Tenkt å gi 24-70 Zoomen min konkurranse? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Litt ot men det får være: Funker Thunderbird med @live.com kontoer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan denne tråden bli OT? Mener å huske at jeg har brukt @live.com i Thunderbird. Ser ikke noen grunn til at det skal være vanskelig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Hmm, finner verken Nature Trekker, Photo Trekker eller Pro Trekker i norske butikker. Har de sluttet produksjon eller noe? Skal utvide med et objektiv innen måneden er over så må ha ny sekk, må vel bli Vertex da, trolig 300 AW. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Kan denne tråden bli OT? Mener å huske at jeg har brukt @live.com i Thunderbird. Ser ikke noen grunn til at det skal være vanskelig. Da prøver jeg :leif Endret 11. august 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan denne tråden bli OT? Man kan muligens være OT i forhold til den OT diskusjonen som pågår akkurat her og nå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 I morgen faller jeg ut av utfordringen. 99% sikkert. Ukas tema er multebærmyr, og jeg er ødelagt i ryggen etter forrige ukes multebærplukking. Skulle vært mulig å endre tema i denne typen utfordringer. Den 1% sannsynligheten for at jeg ikke faller ut er om jeg får lånt en bil, hver dag resten av uka, og kjørt til en multebærmyr som ligger ved veien kun for å ta bilder av den.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har allerede falt ut, tre dager uten bilde. Har muligens et par som kan redde meg inn for mandag/tirsdag - men gidder ikke se gjennom bildene på telefonen nå. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan denne tråden bli OT? Mener å huske at jeg har brukt @live.com i Thunderbird. Ser ikke noen grunn til at det skal være vanskelig. Da prøver jeg :leif Funket som fjell Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg faller garnatert ut også Familien har fått besøk dvs alle leker opptatt, jeg er avhengi av transport for å komme meg til et vann pga tema: Seascape Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 I morgen faller jeg ut av utfordringen. 99% sikkert. Ukas tema er multebærmyr, og jeg er ødelagt i ryggen etter forrige ukes multebærplukking. Skulle vært mulig å endre tema i denne typen utfordringer. Den 1% sannsynligheten for at jeg ikke faller ut er om jeg får lånt en bil, hver dag resten av uka, og kjørt til en multebærmyr som ligger ved veien kun for å ta bilder av den.. Du får sende søknad til utfordringssjefen (ikke meg denne gang) om du kan bytte tema - eventuellt stokke de om. Det noe herk når ryggen krangler. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jo, det går an. Eller bare bytte med en forklaring, uten søknad.. Men jeg satser nok på den ene %'en, i morgen har jeg garantert bil tilgjengelig. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 J@cob! Se hva jeg fant! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 J@cob! Se hva jeg fant! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) i år skal jeg prøve å få sett dette, men det tenker jeg egentlig hvert år når det går mot høst: Tanamunningen har stor næringsproduksjon og er av svært stor betydning som næringsområde, myte-(fjærfellings-) område og overvintringsområde for ender, og som rasteplass for vadere, gjess og lommer. Det er registrert 19 andearter, 5 gåsearter, 22 vadefuglarter, 14 måsefuglarter og flere andre våtmarksfugler. Av spesiell interesse er det store antallet laksandhanner som samles i området hver høst. Det er observert inntil 27.000 individer. Dette er hannfugler som trekker til Finnmarkskysten etter parring, og som samles i Tanamunningen før trekket sørover. Edit: link Endret 11. august 2010 av pybalto Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 I morgen faller jeg ut av utfordringen. 99% sikkert. Ukas tema er multebærmyr, og jeg er ødelagt i ryggen etter forrige ukes multebærplukking. Skulle vært mulig å endre tema i denne typen utfordringer. Den 1% sannsynligheten for at jeg ikke faller ut er om jeg får lånt en bil, hver dag resten av uka, og kjørt til en multebærmyr som ligger ved veien kun for å ta bilder av den.. Ser ikkje problem i at tema kan byttast, så lenge det er før den eventuelle veka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå