Panerai Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er en død(rød) pixel reklamasjonsgrunn, eller er det noe jeg må forvente etter en stund? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er en død(rød) pixel reklamasjonsgrunn, eller er det noe jeg må forvente etter en stund? Når pappa kjøpte sin PC-skjerm en gang i tiden fikk han vite at når det kom fire døde pixler så kunne han reklamere. Vet ikke om det er slik lenger. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Varierte i alle fall tidligere mellom produsenter; Eizo har vært ganske greie med å bytte ut skjermer med problemer, ville ikke forventet samme service fra Benq et al. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bare tull med postingen for tiden,hjelper ikke med de nye "triksene" engang Jeg fikset det ved å bruke IE for den sesjonen jeg trengte litt mer fart. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg burde kanskje sagt at dette var et kamera. De/den døde pixelen forekommer på bildene og på skjermen på kamera. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg burde kanskje sagt at dette var et kamera. De/den døde pixelen forekommer på bildene og på skjermen på kamera. Kan du ikke bare la vær å se på den? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg burde kanskje sagt at dette var et kamera. De/den døde pixelen forekommer på bildene og på skjermen på kamera. Kan du ikke bare la vær å se på den? slikt kan være usansynelig irriterende Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg burde kanskje sagt at dette var et kamera. De/den døde pixelen forekommer på bildene og på skjermen på kamera. Kan du ikke bare la vær å se på den? Se på hva da ? Jeg synes det er irriterende med en liten rød flekk til høyre i bildet. Dette er forresten ikke på DSLR, men et kompaktkamera. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Rød prikk? Kan det være en barnesygdom? Svart sprittusj gjør nytten. Da blir det en litt større svart flekk To piksler gikk over veien, .... En rød, en svart og en magenta piksel gikk inn på en bar, .... God natt, nå begynner den dårlige humoren å komme sigende Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Herlig! Iron Maiden i kveld! Har også fått lånt meg en IXUS 210 - som minner meg på at jeg bør få kjøpt meg et kurant kompaktkamera. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Rød prikk? Kan det være en barnesygdom? Svart sprittusj gjør nytten. Da blir det en litt større svart flekk Svart sprittusj på sensoren då? Trur han meinte at det kom på bileta, ikkje berre skjermen. Legg deg før du kjem med slikt tull. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Etter hva jeg har forstått, så er det KUN på skjermen PÅ kameraet. Kjipt, men tviler på at det er reklamasjonsgrunn. Kan jo alltids prøve deg. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Når TS skriver følgende: Jeg burde kanskje sagt at dette var et kamera. De/den døde pixelen forekommer på bildene og på skjermen på kamera. ..Så er feilen på sensoren. 1 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Herregud så blind kan man bli. Da er det plutselig mye kjipere ja. Dette hadde ihvertfall jeg klagd på. Uten tvil. 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har hatt flere dødepixler på kameraene mine. Har brukt pixelmapping eller clone tool i LR. Post et bilde så vi får se... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Chuck Norris doesn't have dead-pixel problems. If one pixel dies, he scares the crap into it and it becomes alive. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 If Chuck Norris is late, time better slow the fuck down Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Chuck Norris-vitser er så 2007. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Chuck Norris går da vel aldri ut på dato? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 uttrykket "[sett inn navn på kultfenomen] er så [sett inn årstall fra fortiden]" er så 1997... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå