tomsi42 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hva som helst uten eple-logo. Har ikke Samsung Galaxy S fått bra kritikk? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hvorfor har de ikke en "Bruk full editor" knapp i dialogen? Godt spørsmål. Masing på sjefane kan gjerast i denne trackersaken. (Men eg ville ikkje hatt for store håp, då Drift har for mykje å gjere slik eg forstår det.) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Har Desire - fornøyd med den - men ville helst hatt iPhone 4. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Godt spørsmål. Masing på sjefane kan gjerast i denne trackersaken. Kan alltids mase (Men eg ville ikkje hatt for store håp, då Drift har for mykje å gjere slik eg forstår det.) Det er viktigere at de får serverene til å bli stabile. Alt for mye drop-outs på diskusjon.no i det siste. Endret 9. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Det som jeg misliker er at man ikke kan laste opp flere filer på en gang. Det å laste opp 8 filer og plassere dem i meldingen er utrolig tungvindt. Om du går inn i kontrollpanel og merker av i " Aktivér flash-opplaster?" så kan du laste opp flere filer samtidig både på forumet og i PM'er. Testa det nettopp i Opera ved at jeg liksom skulle sende deg en PM, og det var bare å markere alle filene jeg ville ha med så lastet dem seg opp samtidig. Avbrøt selvfølgelig meldingen etter å ha sett at det ble lastet opp slik. Takker og bukker... det gjorde ting enklere! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Noen som har Sandisk Extreme CF 60MB/s (16GB) som kan svare meg på om det er vanlig at man hører noe løst inni det når man rister på kortet? Oppdaget det tilfeldig nå nettopp, og testet å riste på et annet CF-kort jeg har uten at det kom noen lyd fra det. Ja, begge mine gjør det. Virker som om selve kortet sitter løst i "skallet". Ta fatt i kun kontaktfeltet og prøv å vrikke litt på det så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Noen som har Sandisk Extreme CF 60MB/s (16GB) som kan svare meg på om det er vanlig at man hører noe løst inni det når man rister på kortet? Oppdaget det tilfeldig nå nettopp, og testet å riste på et annet CF-kort jeg har uten at det kom noen lyd fra det. Ja, begge mine gjør det. Virker som om selve kortet sitter løst i "skallet". Ta fatt i kun kontaktfeltet og prøv å vrikke litt på det så ser du hva jeg mener. Jo, prøvde det og ser at det er som du sier. Er vel ikke noe stress da med retur og sånt da. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 "Problemet" er at jeg faktisk tror at det er helt normalt på dette kortet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 "Problemet" er at jeg faktisk tror at det er helt normalt på dette kortet. De har vel prøvd å gjøre konstruskjonen/produksjonsmetoden så billig som mulig. Før eller senere så kutter de litt for mye. Neste generasjon er sikkert solid igjen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Min D90 extreme weather condition tar kaka. Må prøve den varianten med E-620 og 14-54mm. Har strikk, men er usikker på om plastposene jeg har hjemme er for pinglete Eg brukte berre vanlege fryseposar. Gjekk heilt fint, så lenge du koste litt av det i ny og ne. Måtte bytta kvar dag. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Er det noen her som kan komme med en anbefaling av en god fotoskriver? Maks pris foreløpig er 4000. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har Canon Pixma 9000 Pro og er veldig fornøyd med den. Betalte 1800 kroner for den brukt, og da fulgte det med masse papir og en del blekk. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Har Desire - fornøyd med den - men ville helst hatt iPhone 4. Hva er det som iPhone 4 har som du savner? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Lightroom-spørsmål: Telleverket på kameraet kommer snart til å gå rundt, dvs jeg kommer til å få bilder med samme filnavn som bilder jeg tok for en stund siden. Kommer dette til å forvirre Lightroom (spesielt når jeg huker av 'don't import suspected duplicates'), eller sjekker LR signaturen til filene slik at det skjønner at det er forskjellige bilder? (bildene er sortert i mapper etter dato på disken) Endret 9. august 2010 av ventle Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg har en gammel død laptop hvor jeg har noen bilder på harddisken jeg gjerne skulle fått over på en mer oppegående maskin. Jeg har nappa ut harddisken, men disse pinnene passer hverken på en IDE-kabel eller på min nyere laptops harddiskgrensesnitt. Harddisken jeg har lyst til å tappe data fra er en Seagate Momentus 4200.2 100GB. Er det noen som kan sette meg i riktig retning? Hva av hardware trenger jeg? EDIT : Grensesnittet er etter sigende Ultra ATA/100 EDIT 2 : Er det en slik jeg trenger? Endret 9. august 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Har Desire - fornøyd med den - men ville helst hatt iPhone 4. Hva er det som iPhone 4 har som du savner? Well... It's an iPhone. App store er rett og slett overlegen Android market... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Er det noen som kan sette meg i riktig retning? Hva av hardware trenger jeg? EDIT : Grensesnittet er etter sigende Ultra ATA/100 EDIT 2 : Er det en slik jeg trenger? Du har en IDE disk, men 2.5" utgavene har en fysisk mindre plugg. Så en overgang som denne holder. Den finnes i tillegg på lager, så det jo en fordel. 1 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Du har en IDE disk, men 2.5" utgavene har en fysisk mindre plugg. Så en overgang som denne holder. Den finnes i tillegg på lager, så det jo en fordel. ahh, takk skal du ha! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Lightroom-spørsmål: Telleverket på kameraet kommer snart til å gå rundt, dvs jeg kommer til å få bilder med samme filnavn som bilder jeg tok for en stund siden. Kommer dette til å forvirre Lightroom (spesielt når jeg huker av 'don't import suspected duplicates'), eller sjekker LR signaturen til filene slik at det skjønner at det er forskjellige bilder? (bildene er sortert i mapper etter dato på disken) Nei. Jeg har rullert rundt en del ganger. Vil tro at Lightroom ser på mer enn bare filnavnet - Exif f.eks. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Nokon grunn til å ikkje kjøpa denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå