Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

FS. Du vil ha en NAS, ikke en ekstern disk.

Tjaa, vil du nå det? Spørs om han skal ha den som arbeids-disk eller backup-enhet.

 

Ekstern disk via E-stata eller FW800 er en god del raskere enn NAS over nett.

Nettopp. Det skal mer eller mindre være et redundant-arbeidssystem som står ved siden av maskinen.

Begynner å få så mange disker at jeg må ha en løsning som tar over for alle.

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så mye at jeg ikke har den med ofte nok, men heller at mye ikke passer seg i utfordringene - blir for mye bilder av venner og kjente, som kanskje ikke bestandig er interessant for andre enn de som er avbildet. :p

Er redd for dette no som eg skal ha menneske som tema. Kan fort bli mykje av dei same folka.

 

post-191765-1281355919,5664_thumb.jpg

ehehe

Endret av Eksistensiel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Må få se til få startet opp tråden; Pimp my Nikon. :)

 

Eller har du ikke pimpa den opp enda?

 

 

Joa, har nok det.. skal se om ikke om jeg får tatt et bilde med iPhonen, og få lagt det ut.. :)

Lenke til kommentar

post-191765-1281355919,5664_thumb.jpg

Er det et EF objektiv (type L) som er blir voldtatt med sprit-tusj?

Ja. Det er ikkje mitt.

 

Synes at D90'en min er tøffere altså.. :p

Min D90 extreme weather condition tar kaka.

 

post-191765-1281363949,8324_thumb.jpg

Ved regn, uvêr, shitstorms og haglstorm drar du berre plastposen(som er festa med gummistrikk, ved objektiv festet) over kroppen. Har gått i nokre timar i øspøs med dette, og det er nullstress. Legg og merke til tapen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Mitt tåler nok ikke mere regn et vanlig D90. Eller kanskje at det er litt bedre med tanke på batterigrepet som er påmontert. Slipper iallefall vann inn i batteriluka! :)

Lenke til kommentar

#@€ns meldingsystem - %£¤

 

Får stadig melding fra folk som ønsker å sende bilde via PM (sommerutfordringen), men ikke finner ingen mulighet for å legge ved bilde. Nå vet jeg hvordan; men har andre ting å gjøre enn å forklare folk dette. Hvorfor har de ikke en "Bruk full editor" knapp i dialogen?

 

Er det skrevet en brukerveiledning for det nye meldingssystemet som jeg kan henvende folk til?

Lenke til kommentar

#@€ns meldingsystem - %£¤

 

Får stadig melding fra folk som ønsker å sende bilde via PM (sommerutfordringen), men ikke finner ingen mulighet for å legge ved bilde. Nå vet jeg hvordan; men har andre ting å gjøre enn å forklare folk dette. Hvorfor har de ikke en "Bruk full editor" knapp i dialogen?

 

Er det skrevet en brukerveiledning for det nye meldingssystemet som jeg kan henvende folk til?

 

Det er ingen brukerveiledning som jeg vet om. Sleit litt selv med å finne ut av det første gang jeg skulle sende en fil via det nye meldingssystemet.

 

Gå til innboksen og klikk "Ny melding". Skriv inn navnet på mottaker, skriv et emne og en tekst. Last opp filer og sett inn bildene (filene) der man ønsker dem, akkurat som i et innlegg her.

 

Det som jeg misliker er at man ikke kan laste opp flere filer på en gang. Det å laste opp 8 filer og plassere dem i meldingen er utrolig tungvindt.

Lenke til kommentar

Det som jeg misliker er at man ikke kan laste opp flere filer på en gang. Det å laste opp 8 filer og plassere dem i meldingen er utrolig tungvindt.

Om du går inn i kontrollpanel og merker av i " Aktivér flash-opplaster?" så kan du laste opp flere filer samtidig både på forumet og i PM'er. Testa det nettopp i Opera ved at jeg liksom skulle sende deg en PM, og det var bare å markere alle filene jeg ville ha med så lastet dem seg opp samtidig. Avbrøt selvfølgelig meldingen etter å ha sett at det ble lastet opp slik.

 

---

Tomsi: Tester noe: Trykk her.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...