Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Skal du på skolen der? Proff-fotolinjen?

 

Gled deg! Skolen virker helt fantastisk. Det er i hvert fall inntrykket jeg fikk etter å ha vært der en del ganger. Mener å huske at det er internett på internatet òg, så hvor du har fått det fra lurer jeg på.

 

Kompis av meg begynner der til høsten. Proff-foto that is.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du på skolen der? Proff-fotolinjen?

 

Gled deg! Skolen virker helt fantastisk. Det er i hvert fall inntrykket jeg fikk etter å ha vært der en del ganger. Mener å huske at det er internett på internatet òg, så hvor du har fått det fra lurer jeg på.

 

Kompis av meg begynner der til høsten. Proff-foto that is.

 

Det var den informasjonen jeg fikk når jeg spurte.

What's his name?

Lenke til kommentar

Hvordan er det å kjøpe linser til Nikon i USA, passer det rett på mitt "norske" D90?

 

 

Det kan hende du sparer litt kroner, men du mister mange forbrukerrettigheter. Vi har uovertrufne forbrukerkjøpslover her i Norge. Som regel så vil jeg si den sikkerheten er verd de eksta kronene.

 

Skal man "tjene" noe på utenlandshandel ville jeg nok kjøpt originalobjektiver i det dyrere segmentet,Nikon gir 1års internasjonal garanti og hvis ikke et grom-objektivet viser svakhet innen den tiden er det liten kjangs for at det oppstår senskader.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å kjøpe linser til Nikon i USA, passer det rett på mitt "norske" D90?

 

Kjøper du Nikon-utstyr i USA må det sendes til USA for reparasjoner/service. Nikon skiller mellom USA og resten av verden, alt Nikon-utstyr kjøpt i USA har 'US' gravert inn foran serienummeret.

Lenke til kommentar

Yay, første uken av festen er over, puste lettet ut, baaare tre uker igjen :fun:

Det blir verre :p

 

Neida. For min det er den mest stressa uken over,så nå er det plankekjøring resten (famous last words) ...

Dont say that! :cry::dontgetit:

 

Tom, best du fullfører :p

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Kjøper du Nikon-utstyr i USA må det sendes til USA for reparasjoner/service. Nikon skiller mellom USA og resten av verden, alt Nikon-utstyr kjøpt i USA har 'US' gravert inn foran serienummeret.

 

Hm okey, det er jo ikke ideelt. Frister dog stadig, da man sparer en tusenlapp allerede på en 4000 kroners linse, men garanti osv her til lands er jo kjekt å ha..

Lenke til kommentar

Kjøper du Nikon-utstyr i USA må det sendes til USA for reparasjoner/service. Nikon skiller mellom USA og resten av verden, alt Nikon-utstyr kjøpt i USA har 'US' gravert inn foran serienummeret.

 

Hm okey, det er jo ikke ideelt. Frister dog stadig, da man sparer en tusenlapp allerede på en 4000 kroners linse, men garanti osv her til lands er jo kjekt å ha..

Statistisk sett lønner det seg helt klart. Hvor ofte reklamerer man egentlig på et objektiv?

 

La oss si at man må reklamere på 1 av 5 objektiver man kjøper, og man i snitt sparer 1000 kr på å kjøpe disse objektivene i USA, altså totalt 5000 kr. Så lenge den ene service-jobben koster mindre enn 5000 kroner har man altså spart penger på å kjøpe objektivene i USA.

 

Men man kan jo selvfølglig ha uflaks...

Lenke til kommentar

Yay, første uken av festen er over, puste lettet ut, baaare tre uker igjen :fun:

Det blir verre :p

 

Neida. For min det er den mest stressa uken over,så nå er det plankekjøring resten (famous last words) ...

Dont say that! :cry::dontgetit:

 

Tom, best du fullfører :p

Er godt å vera ferdig med fyrste veka, ja. glede meg til resten av festen. Skal bli kjekt å konsentrera seg meir om menneske.

Lenke til kommentar

Dont say that! :cry::dontgetit:

Det er mange som mister piffen når det lir på. Det kan være fordi de har undervurdert nivået sitt, eller har vært uheldig med valg av utfordring.

 

Tom, best du fullfører :p

Jeg skal fullføre - denne gangen føler jeg at jeg har et OK tema og har nok ideer til å fylle måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...