Torbjørn T. Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Det er mange som har hatt same problem: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=258 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Er det bare jeg som plutselig har problem å legge til formatering på innleggene mine på forumet med Chrome? Prøv og slette cookies og catcher. Funka det. Det enkleste er noen ganger det beste. Takk. Har du hatt samme problem? Er med i den klubben ja Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Sånn. Da har jeg og laget meg en sånn derre Augustutfordring Noen her som har 7D og opplever at det oppfører seg ganske merkelig når det kommer i kontakt med væske? Klarte å bli påsølt øl i går kveld. Kameraet fikk noen skarve dråper på seg og vips så var dreiehjulet på huset ute av stand til å fungere. Det kom seg etter noen timer, da. Samme skjedde når jeg var på festival forrige helg. Det ble døpt i øl, sprit og kroppslige væsker. Boom. To timer uten at det funket og så var det med på leken igjen. Endret 8. august 2010 av J@cob Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Eg mista mobilen min i do for litt sida, mens eg tissa, den tok ingen skade av det. Rart at 7D ikkje tåle vatn på same måte. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Tommelhjulet på Canonhus pleier å være at man har skrudd huset på "on", men det der låter litt underlig... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 sukkerholdige væsker er døden for elektromekaniske komponenter. Gjør rent med rødsprit eller elektrorens asap når skaden er ett faktum, og la tørke. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Blir en lang kjøretur i morgen på meg. Fra Stavanger til Oslo. Kamera ligger klart til "plutselige" stopp på veien Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Sånn. Da har jeg og laget meg en sånn derre Augustutfordring Noen her som har 7D og opplever at det oppfører seg ganske merkelig når det kommer i kontakt med væske? Klarte å bli påsølt øl i går kveld. Kameraet fikk noen skarve dråper på seg og vips så var dreiehjulet på huset ute av stand til å fungere. Det kom seg etter noen timer, da. Samme skjedde når jeg var på festival forrige helg. Det ble døpt i øl, sprit og kroppslige væsker. Boom. To timer uten at det funket og så var det med på leken igjen. Høres ut som du bør skaffe et undervannshus! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Noen som har Sandisk Extreme CF 60MB/s (16GB) som kan svare meg på om det er vanlig at man hører noe løst inni det når man rister på kortet? Oppdaget det tilfeldig nå nettopp, og testet å riste på et annet CF-kort jeg har uten at det kom noen lyd fra det. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Ikke en lyd i noen av mine Sandisk-kort (Ultra og Extreme III) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Ingen lyd i Sandisk 8GB 60MB/s kortet mitt heller Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Sånn. Da har jeg og laget meg en sånn derre Augustutfordring Noen her som har 7D og opplever at det oppfører seg ganske merkelig når det kommer i kontakt med væske? Klarte å bli påsølt øl i går kveld. Kameraet fikk noen skarve dråper på seg og vips så var dreiehjulet på huset ute av stand til å fungere. Det kom seg etter noen timer, da. Samme skjedde når jeg var på festival forrige helg. Det ble døpt i øl, sprit og kroppslige væsker. Boom. To timer uten at det funket og så var det med på leken igjen. Høres ut som du bør skaffe et undervannshus! Eller bare bytte til Pentax.. værtetta Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Sånn. Da har jeg og laget meg en sånn derre Augustutfordring Noen her som har 7D og opplever at det oppfører seg ganske merkelig når det kommer i kontakt med væske? Klarte å bli påsølt øl i går kveld. Kameraet fikk noen skarve dråper på seg og vips så var dreiehjulet på huset ute av stand til å fungere. Det kom seg etter noen timer, da. Samme skjedde når jeg var på festival forrige helg. Det ble døpt i øl, sprit og kroppslige væsker. Boom. To timer uten at det funket og så var det med på leken igjen. Høres ut som du bør skaffe et undervannshus! Eller bare bytte til Pentax.. værtetta Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 7D er ikke akkurat dårlig tetta den heller: http://canonfieldreviews.com/7d-1-weather-sealing/ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Leste den jeg òg. Synes allikevel at kameraet mitt oppfører seg lettere bisart. Funker helt greit nå da. Edit: Jeg var jo selvsagt faretruende drita under begge tilfellene. Det kan jo ha noe å si. Endret 8. august 2010 av J@cob Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Edit: Jeg var jo selvsagt faretruende drita under begge tilfellene. Det kan jo ha noe å si. Du skal ikke se bort i fra det ... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Sjekka med de andre kortene mine, tre Sandisk Extreme III, uten at det var noe lyd i dem når jeg rista. Får vel kontakte utsalgstedet og be om å returnere kortet. Kan jo ikke ha et kort man ikke kan stole på. J@cob: Er det noen mulighet for at du har klart å klistre fast noen knapper på kameraet? Jeg sølte litt øl på 30D'en i fjor. Da ble en av knappene bak ved displayet sånn at den hengte seg opp. Noen av de knappene gjør at kameraet ikke fungerer når de er inntrykt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Sånn. Da har jeg og laget meg en sånn derre Augustutfordring Noen her som har 7D og opplever at det oppfører seg ganske merkelig når det kommer i kontakt med væske? Klarte å bli påsølt øl i går kveld. Kameraet fikk noen skarve dråper på seg og vips så var dreiehjulet på huset ute av stand til å fungere. Det kom seg etter noen timer, da. Samme skjedde når jeg var på festival forrige helg. Det ble døpt i øl, sprit og kroppslige væsker. Boom. To timer uten at det funket og så var det med på leken igjen. Høres ut som du bør skaffe et undervannshus! Det har jeg seriøst lyst på. Og så venter jeg på en oppdatert versjon av Oly E-3. Skule likt den værtettinga med oppdaterte egenskaper. Tenk dere det sammen med ISO-egenskapene til D700 f.eks. Edit: Yeah, I know crop vs. FF og alt det der. Endret 8. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Yay, første uken av festen er over, puste lettet ut, baaare tre uker igjen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Litt over en uke til jeg setter meg i bilen og begir meg ut på ca 170 mil kjøretur opp til Lofoten. Regner med at dere ikke ser så mye av meg på en stund etter det, da det ikke er wifi på internatet. Jeg vet at dere vil savnet meg noe enormt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå