Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4863125589_f8e4bd3277.jpg

100% Crop her

ble valgt ut til no yahoo gallery sak og var på www.yahoo.com forsiden, jaggu meg fått over 30k views på bildet, samt en del views på andre bilder og kommentarer og contacts, vane med 10-30 views på bildene og lite med comments:P måtte endre på innstillingene på flickr over hva jeg får varsel på :p

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Jeg har brukt den litt, men til portrett så må du over 100mm (pga av den fine kompresjonen man får da), uavhengig av om du er på DX eller FX etter min mening.

Jeg bruker alltid 70-200mm f/2.8 VR på portrett. Og ligger adskillig nærmere 200mm enn 70mm.

Jeg har ikke 24-70mm selv, men har lånt den et par dager av en kompis.

Lenke til kommentar

Har brukt 18-200 VR objektivet som kjøpte med kameraet til det meste inkl bilder av mennesker. Bortskjemt med zoom selv om ser jo helt klart begresningene til dette objektivet jo lengre tid jeg har brukt det, bla lysstyrken og DOF har det lite å stille opp med sammen lignet med feks 50 f/1.4 som også har.

Vurderer enten objektiv oppgradering i Nikon leiren, eller Leica. Sikkert litt rar enten eller - omtrent som å velge mellom Mazda MX5 eller en kassevogn...

Lenke til kommentar

Har brukt 18-200 VR objektivet som kjøpte med kameraet til det meste inkl bilder av mennesker. Bortskjemt med zoom selv om ser jo helt klart begresningene til dette objektivet jo lengre tid jeg har brukt det, bla lysstyrken og DOF har det lite å stille opp med sammen lignet med feks 50 f/1.4 som også har.

Vurderer enten objektiv oppgradering i Nikon leiren, eller Leica. Sikkert litt rar enten eller - omtrent som å velge mellom Mazda MX5 eller en kassevogn...

Må ha det, bare må ha det...?

Lenke til kommentar

Må ha det, bare må ha det...?

Ja - har ikke kjøpt noe dyrt på lenge ;-)

Syns fortsatt man kunne fått samme rente på kameraHUS som på vanlige hus...

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar

http://www.merrillphoto.com/pokemoncamera.htm

Hadde eg fått valget mellomm det og ein d3s, så hadde eg tatt det, soleklart.

Humor ! På det glade 80 tallet var det en i den lokale fotoklubben som hadde handlet kamera i Japan, og stor var overraskelsen da hvert eneste bilde inneholdt en linje med japanske tegn nederst. Viste seg at det lå en beskyttelsesfilm bak i kameraet foran lukkeren som han ikke hadde fjernet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Med 600 000kr på konto etter salg av leilighet, og 22 000 skattepenger som kommer i oktober. Skal pappa ut å kjøpe litt utstyr, vurderer en D700 m. 24 - 70mm f/2,8 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...