Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvor mange her som kjenner til blogen The Online Photographer. Den blir i hovedsak skrevet av den respekterte fotografen Mike Johnston. Han har i dag en artikkel som burde interesere flere enn meg Summer '08: T.O.P. 10 New Camera Recommendations. Mitt Pentax-hjerte merker seg spesielt formuleringen Although image quality is not quite as good as the K20D's, and the basic body style is not quite as pleasingly put together or as much of a pleasure to use at the Olympus E-3, the D300 trumps all of the competitors in its class in terms of overall speed, responsiveness, and flash options and control. It's a true semi-pro camera.

 

Denne bloggen anbefales varmt. Ikke bare denne artikkelen, men mye annet intersant tankevekkende stoff. Og med en helt annen faglig tyngde enn f.eks Kenny Boy.

 

EDIT: Fjerna noen formuleringer som kanskje var i overkant fanboy-aktige.

Er ikke ute etter merkekrig da vet dere :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Holder du hendene over dyna, så går det nok bra. :tease:

 

Blir det naturlig lys, fullt studio oppsett, eller noe midt i mellom ?

Heh, har holdt meg kjølig i verre sammenhenger med andre personer, så det skal gå bra. :p

 

Fullt studio - eller bakgrunner, to studioblitser med varierte lysmyknere og en Speedlite som jeg bruker som kombinert trigger og fill-in.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...