:Francis: Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Opera varsler diskusjon.no som "Fraud warning". Flere som opplever dette? FRancis Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Alle som bruker Opera opplever det, les dei siste 20 innlegga i tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249777 Endret 3. august 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Nå som jeg har begynt og bruke W7 på den nye PC'en har jeg problemer med og åpne dokumenter,Har ikke word lengere. Jeg kan kjøpe en Office-pakke men det finnes sikkert et gratis program som jeg kan åpne,redigere og lagre dokumenter i. Noen forslag. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Openoffice.org Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Openoffice.org Takker og bukker. Edit:fungerer med W7 64bit ? Endret 3. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Opera varsler diskusjon.no som "Fraud warning". Flere som opplever dette? Borte nå... trur eg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Haha.. dem får sende naboan på kurs først.. Finnmark har toppet voldstatistikken i Norge siden 50- tallet. Nå etterlyses sinnemestringskurs for å få ned volden. Men det er visst ikke så populært blandt voldelige finnmarkinger å gå på kurs.. Da Kirkenes sykehus prøvde å gå i gang med tilbudet, fikk de ikke nok påmelding.– Vi fikk rett og slett ikke nok deltakere til å starte sinnemestringskurs og måtte avlyse det, forteller avdelingsoverlege Heiko Raschpichler ved Voksenpsykiatrisk Poliklinikk på Kirkenes Sykehus. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Borte nå... trur eg. Aye, ser ut til å være borte . Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Natrich: fordi å se den enkle løsningen ikke er enkel, men tusen takk ;P irriterer meg at flickr ikke har bbcode men html som share mulighet Irriterte meg litt også, derfor ordna jeg egen løsning på det, så nå trenger jeg bare shift-klikke bilder og få fin bbcode Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Edit:fungerer med W7 64bit ? Virker her. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Må si jeg er en fastoptikk-hore. Stats fra en seanse jeg hadde i dag. Endret 3. august 2010 av gorpium Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Må si jeg er en fastoptikk-hore. Så heldig du er. Jeg er bare en hore, a sheep whore Hvorfor lages det ikke kameraer som kan ta RAW+TIFF? Ingen av kameraene jeg har eid har kunnet ta bilder i TIFF. Med Pentax K20D kunne jeg fremkalle RAW-file og lagre det som TIFF, men ikke ta bilder i TIFF. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 tror det er fordi RAW/DNG er like bra og tar en brøkdel av plassen. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Mitt kan ta TIFF, men jeg har aldri brukt funksjonen. Francis Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Alle raw-formatene, inklusive dng, er tiff. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Så heldig du er. Jeg er bare en hore, a sheep whore http://www.youtube.com/watch?v=ltv_k1lev2k&fmt=18 (Låta er En Sørgmodig Skillingsvise Om Solveigs Ferd Til Hovedstaden av Morten Jørgensen og spekkhoggerne som fulgte etter danskebåten uten å røre spyet som rant fra ripa) Endret 3. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Alle raw-formatene, inklusive dng, er (basert på) tiff. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (Låta er En Sørgmodig Skillingsvise Om Solveigs Ferd Til Hovedstaden av Morten Jørgensen og spekkhoggerne som fulgte etter danskebåten uten å røre spyet som rant fra ripa) Er det en av låtene du har tenkt å bruke i augustfesten? Finnes forøvrig på Sensurert CD-en (en CD med sanger sensurert av NRK - og denne er langt i fra den groveste) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Skulle veldig gjerne ha hatt med Morten Jørgensen og..., men den er litt for langt utenfor scope (er fra 1990). Det er dog ikke helt utenkelig at den dukker opp i en senere fest... Hørte mye på dem på ungdomsskolen. Kaian: Hvor har du det fra? TIFF = Thousands of Incompatible File Formats (litt som NTSC - Never Twice the Same Colour) Endret 3. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Gawd - å surfe på Youtube etter god, gammel norsk musikk vekker en del minner: http://www.youtube.com/watch?v=2XzOVydtLuI Sterk naken og biltyvene var the shit. Ekstrem sommermusikk anno 1989. Jeg har ingenting på jeg har en kjempesvær stå og den skal du få for det er sommer nå Antar denne også finnes på sensurert-CD'en - den ble nektet spilt på NRK. Endret 3. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå