Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmmm, da kan det vel være problematisk. Personlig har jeg ikke så veldig mye problemer med pc-skjermer i lange strekk (over et døgn var ikke uvanlig i den tiden jeg var å se på lan. :p).

 

Jeg er dog kjempeglad i å ha bøker i fysisk form though - sikkert miljøskadd, siden min far har i overkant av ti tusen bøker stående overalt i huset. :p

Lenke til kommentar

Pussig - jeg tok en titt innom DPreview-forumet, og en tråd der som spør folk som har skiftet tuil Nikon i 2010 om hva de kommer fra: http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum=1021&thread=35933946&page=2

 

Den overveldende majoriteten har gått fra Pentax. Det kan kanskje minne litt om hvordan Nikon blødde til Canon før FX-formatet ble introdusert? Har det blitt slik at en produsent *må* ha "fullformat"? (i tillegg peker Pentax-desertørene riktignok på AF-ytelse)

Lenke til kommentar

@Anew: Har du noen form for veske/mappe/beskyttelse til kindle'n din?

Jepp. Jeg har et "skall" ("fitted case"): http://www.speckproducts.com/products/fitted/kindle-2nd-gen/225 (kjøpt på Target - rimelig sikker på at jeg ikke betalte mer enn $20). Fungerer glitrende (bla. er det bra med tøy på ryggen - gir god friksjon slik at man kan legge boken på låret/kneet), men beskytter selvsagt ikke skjermen.

 

Jeg har fått en ørliten ripe i skjermen - den har ingen betydning, men jeg vurderer å skaffe en eller annen form for beskyttelse.

 

Edit: Trond: :fun:

Edit 2: Den Speck-casen jeg lenket til passer selvsagt ikke til den nye Kindlen.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

iPad fungerer ypperlig som bokleser for min del -- så lenge jeg ikke sitter ute i solen. Da fungerer den til gjengjeld godt som speil.

 

Liker ikke å lese store menger tekst på iPhone*, skjermen blir for liten til at det blir behagelig bredde på linjer og marger. Dette gjelder tildels også på vanlig Kindle, mens DX i likhet med iPad føles som en hardcoverbok.

 

*Bedre kjent som iPad Nano i min bevissthet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Angående "fraud site" - det var sikkert en erfaringstråd på lista om at Sony var bra eller noe.. ;)

 

 

Det var Canon.. jeg vet det.. det var i en Canon tråd.. :)

 

 

prøver å dra i gang en liten flamewar her

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

I min nettleser (opera) står det oppe til høyre for adresselinja "!Svindelnettsted". Og om man trykker på utropstegnet kommer det opp et vindu der det står: "Advarsel om skadelig kode. Denne siden er blitt innrapportert fordi innholdet kan være skadelig.

Opera Software fraråder sterkt å besøke denne siden"

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249777&pid=16022785&st=0entry16022785

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...