Bjørnli Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Natrich: fordi å se den enkle løsningen ikke er enkel, men tusen takk ;P irriterer meg at flickr ikke har bbcode men html som share mulighet Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Mmmm, da kan det vel være problematisk. Personlig har jeg ikke så veldig mye problemer med pc-skjermer i lange strekk (over et døgn var ikke uvanlig i den tiden jeg var å se på lan. ). Jeg er dog kjempeglad i å ha bøker i fysisk form though - sikkert miljøskadd, siden min far har i overkant av ti tusen bøker stående overalt i huset. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 @Anew: Har du noen form for veske/mappe/beskyttelse til kindle'n din? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Pussig - jeg tok en titt innom DPreview-forumet, og en tråd der som spør folk som har skiftet tuil Nikon i 2010 om hva de kommer fra: http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum=1021&thread=35933946&page=2 Den overveldende majoriteten har gått fra Pentax. Det kan kanskje minne litt om hvordan Nikon blødde til Canon før FX-formatet ble introdusert? Har det blitt slik at en produsent *må* ha "fullformat"? (i tillegg peker Pentax-desertørene riktignok på AF-ytelse) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 @Anew: Har du noen form for veske/mappe/beskyttelse til kindle'n din? Kjøp UV-filter!!! :D Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) @Anew: Har du noen form for veske/mappe/beskyttelse til kindle'n din? Jepp. Jeg har et "skall" ("fitted case"): http://www.speckproducts.com/products/fitted/kindle-2nd-gen/225 (kjøpt på Target - rimelig sikker på at jeg ikke betalte mer enn $20). Fungerer glitrende (bla. er det bra med tøy på ryggen - gir god friksjon slik at man kan legge boken på låret/kneet), men beskytter selvsagt ikke skjermen. Jeg har fått en ørliten ripe i skjermen - den har ingen betydning, men jeg vurderer å skaffe en eller annen form for beskyttelse. Edit: Trond: Edit 2: Den Speck-casen jeg lenket til passer selvsagt ikke til den nye Kindlen. Endret 3. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 iPad fungerer ypperlig som bokleser for min del -- så lenge jeg ikke sitter ute i solen. Da fungerer den til gjengjeld godt som speil. Liker ikke å lese store menger tekst på iPhone*, skjermen blir for liten til at det blir behagelig bredde på linjer og marger. Dette gjelder tildels også på vanlig Kindle, mens DX i likhet med iPad føles som en hardcoverbok. *Bedre kjent som iPad Nano i min bevissthet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Herlig. Var det tråden om at regjeringa i GB ville fortsetje med IE6 du las? Då kjem nok advarselen av at ein brukar posta deler av JS-koden som kan nyttast til å utnytte Aurora-holet. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Opera kalte i hvert fall nettopp samlesiden for fotoforumet for en "fraud site". Så jeg tror ikke det er noe med bare den tråden. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Jeg fikk den samme advarselen når jeg gikk inn via "siste 24t" for fotoforumet. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Herlig. Var det tråden om at regjeringa i GB ville fortsetje med IE6 du las? Då kjem nok advarselen av at ein brukar posta deler av JS-koden som kan nyttast til å utnytte Aurora-holet. Det var det ja. Ah okei! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Angående "fraud site" - det var sikkert en erfaringstråd på lista om at Sony var bra eller noe.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Opera kalte i hvert fall nettopp samlesiden for fotoforumet for en "fraud site". Så jeg tror ikke det er noe med bare den tråden. Nei, kan virke som om heile Diskusjon.no har vorte flagga, truleg pga. nemnte tråd:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249777 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 I min nettleser (opera) står det oppe til høyre for adresselinja "!Svindelnettsted". Og om man trykker på utropstegnet kommer det opp et vindu der det står: "Advarsel om skadelig kode. Denne siden er blitt innrapportert fordi innholdet kan være skadelig. Opera Software fraråder sterkt å besøke denne siden" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Angående "fraud site" - det var sikkert en erfaringstråd på lista om at Sony var bra eller noe.. Det var Canon.. jeg vet det.. det var i en Canon tråd.. prøver å dra i gang en liten flamewar her Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Som sagt, truleg grunna kodesnutten som vart posta i ein annan tråd tidlegare. Tråd i tilbakemeldingsforumet her, diskusjon i Opera-tråden her. Red.: Dette var svar til pybalto. Endret 3. august 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 I min nettleser (opera) står det oppe til høyre for adresselinja "!Svindelnettsted". Og om man trykker på utropstegnet kommer det opp et vindu der det står: "Advarsel om skadelig kode. Denne siden er blitt innrapportert fordi innholdet kan være skadelig. Opera Software fraråder sterkt å besøke denne siden" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1249777&pid=16022785&st=0entry16022785 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Natrich: fordi å se den enkle løsningen ikke er enkel, men tusen takk ;P irriterer meg at flickr ikke har bbcode men html som share mulighet Funka ikke og bare lime inn adr. i mediaknappen nei. Endret 3. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 (endret) I Opera høyreklikk på bildet->Copy Image Address->paste mellom img-tagger. Endret 3. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå