Anew Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg merker meg at du og Nautica skriver "bulp" i stedet for "bulb" - noen spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg merker meg at du og Nautica skriver "bulp" i stedet for "bulb" - noen spesiell grunn til det? Uhm... Det heter bulp! Men, nei. Er ingen spesiell grunn til det Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg merker meg at du og Nautica skriver "bulp" i stedet for "bulb" - noen spesiell grunn til det? Bulb er noe helt annet,har ikke noe med foto og gjøre Endret 2. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da var bilen fikset, og bremseskiver byttet i samme omgang. 1226,- for bremseskiver er saftig priset Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva sier man når sønnen din sier "kjøpe sånn til meg også" og peker på pappas DSLR? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva sier man når sønnen din sier "kjøpe sånn til meg også" og peker på pappas DSLR? "Ok"? Er ikke som om 450D er det dyreste kameraet heller Men du kan jo kjøpe ett gammelt ett på bruktmarkedet til under 1000lappen. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det endte med at han fikk min samboers gamel kompaktkamera og nå trasker han rundt å tar bilder av alt mulig. Stort sett er linsa helt inntil det han tar bilde av. Så det er nok ikke så lenge til han er en bedre fotograf enn far sin. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hurra. Kontrakt i boks, så nå har jeg leilighet i Oslo. Og siden dette er alkamforumet så feiret jeg det hele med min første whisky* ever *Famous Grouse, sikkert ikke den med mest cred blant alkamkjennere, men det teller vel som whisky? BTW. Noen som jobber på JP Byporten her? Syns jeg så et kjent bilde på eksempel-veggen deres. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gratulerer ET! _______________ Beste "skjult kamera" jeg har sett på lenge! http://www.youtube.com/watch?v=8FCrdM5ADgE Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 *Famous Grouse, sikkert ikke den med mest cred blant alkamkjennere, men det teller vel som whisky? Ikke verdens mest spennende, melt helt klart drikkbar. Til tider altfor drikkbar Og det er en whisky. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Beste "skjult kamera" jeg har sett på lenge! http://www.youtube.com/watch?v=8FCrdM5ADgE Haha, lo meg faen med ihjel Lenke til kommentar
Breni Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 _______________ Beste "skjult kamera" jeg har sett på lenge! Stakars mann Nesten slemt Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Scare Tactics (som programmet heter) er sykt drøyt. Anbefaler sterkt litt YouTube-surfing på det. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Milliard negativene til Ansel, kan vise seg å være Uncle Earl.... http://www.ktvu.com/news/24432262/detail.html Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Milliard negativene til Ansel, kan vise seg å være Uncle Earl.... http://www.ktvu.com/news/24432262/detail.html Du sier ikke det Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Dato og sted for fototreffet i Halden er nå bestemt i denne tråden. Forslag til steder å møtes settes pris på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Var akk ute på byen (mandags-jam i langesund anbefales på det sterkeste) og alt jeg klarte å tenke på var at jeg skulle hatt med kamera. Så mange motiver. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 In other news: Ny Kindle lansert i dag - versjon med bare wlan til $139!? Fuck me. Kindle er et seriøst genialt produkt. Selg aksjene deres i Norske Skog! Hmm, fristende. Men er det ikke litt praktisk å ha med 3G også da? Er det forresten gratis å bruke 3G-delen i Norge? Hva synes du om skjermstørrelsen? DX'en er jo også fristende (spesielt for dokumentlesing på jobb), men den koster litt vel mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå