Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatene.. som en 5 årings..

Han fikk jo ett vanskelig utgangspunkt mtp at vi stod på brua når han tok kameraet. Gelenderet var i veien.. men her er ett der han har fått til å få med seg kirka også.. om det er bevvist vet jeg jo ikke. Spurte ham om hvorfor han vinkla kameraet sånn på mange av bildene.. men han sa bare at han hadde sett andre gjøre det. Han tok 24 bilder av fra denne posisjonen (i alle vinkler) før han var lei og ikke ville mer

 

 

Lenke til kommentar

Heisann.. Jeg kunne trengt litt tips/ideer til fotografering av en person som skal lage boller til "date"n" sin.

 

"lager gjerne boller på første date" (bilde må ha noe med teksten å gjøre). skal vist være "reklame" hvis jeg har forstått han rett:S

 

 

. Holder det med bare bolle(som man baker i) med litt strød mel rundt, melpakken foran. boller vedsiden og en person som tar ut boller/Bilde med hender(fra hånda til albuen) som baker ? :S Eller blir det litt for mye rot?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Tror han driver med en digitalisering av High 8. Derav navnet. Hvor gjør du det egentlig? Prøvde å se litt rundt i butikken etter et bakrom, men fant ingenting. Makan så trangt dere har det btw. :p Må være slitsomt.

Vi har store, fine lokaler i andre etasje på andre siden av gaten (jaja, ihvertfall større og finere enn butikken, men det skal ikke så mye til :) ) der vi har produksjon av bilder, overspilling, kontor og kjøkken/pauserom.

 

Vi digitaliserer det meste som kan digitaliseres. Smalfilm (som super8, dobbel8 og 16mm) samt analog video (som Video8, Hi8 og de forskjellige VHS-typene). DVD kopiering og mini-DV til DVD gjør vi også.

 

Jeg driver på med både digitalisering, noen ganger litt bildeproduksjon, og oppdatering av nettbutikken, og dette gjøres i disse lokalene. Mye på kveldstid etter stengetid, men også på dagtid om det er nok kollegaer i butikken og ikke så mange kunder.

 

At det er trangt i butikken blir vi vant til. Men jeg er glad vi har en god tone vi som jobber der, ellers hadde det vært litt verre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...