Kurt Grusom Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tøft! Hvordan ble resultatene da? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 oH yeah! Venter fortsatt spent på resultatet etter femåringens brannbilder Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Resultatene.. som en 5 årings.. Han fikk jo ett vanskelig utgangspunkt mtp at vi stod på brua når han tok kameraet. Gelenderet var i veien.. men her er ett der han har fått til å få med seg kirka også.. om det er bevvist vet jeg jo ikke. Spurte ham om hvorfor han vinkla kameraet sånn på mange av bildene.. men han sa bare at han hadde sett andre gjøre det. Han tok 24 bilder av fra denne posisjonen (i alle vinkler) før han var lei og ikke ville mer Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal la min (haha, ikke min, men...) 2,5-åring få leke seg med min 1Dmk.II og 300/2.8 i helga - så får vi se hva godt hun kan stille opp med. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 klart det. han har tatt noen knallbra bilder av mora og broren sin. Men det får jeg ikke legge ut. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Wow! Keep learnin' him up! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Heisann.. Jeg kunne trengt litt tips/ideer til fotografering av en person som skal lage boller til "date"n" sin. "lager gjerne boller på første date" (bilde må ha noe med teksten å gjøre). skal vist være "reklame" hvis jeg har forstått han rett:S . Holder det med bare bolle(som man baker i) med litt strød mel rundt, melpakken foran. boller vedsiden og en person som tar ut boller/Bilde med hender(fra hånda til albuen) som baker ? :S Eller blir det litt for mye rot? Endret 17. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Wow! Keep learnin' him up! Jepp. Kanskje han blir flink og kreativ isteden for å kaste bort tiden sin på utstyrsronk som oss... Det er leketøy når man er liten, verktøy når man blir stor. Ikke leketøy for de store. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sier bare 6 på muntlig eksamen, jeg ass! :D Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sier bare 6 på muntlig eksamen, jeg ass! :D Og jeg sier bare grattis Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sier bare 6 på muntlig eksamen, jeg ass! :D Fag- Tema? Gratla Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Samfunnøkonomi: Prisstigning og pengepolitikk. Masse prat om inflasjon og styringsrenta. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror han driver med en digitalisering av High 8. Derav navnet. Hvor gjør du det egentlig? Prøvde å se litt rundt i butikken etter et bakrom, men fant ingenting. Makan så trangt dere har det btw. Må være slitsomt. Vi har store, fine lokaler i andre etasje på andre siden av gaten (jaja, ihvertfall større og finere enn butikken, men det skal ikke så mye til ) der vi har produksjon av bilder, overspilling, kontor og kjøkken/pauserom. Vi digitaliserer det meste som kan digitaliseres. Smalfilm (som super8, dobbel8 og 16mm) samt analog video (som Video8, Hi8 og de forskjellige VHS-typene). DVD kopiering og mini-DV til DVD gjør vi også. Jeg driver på med både digitalisering, noen ganger litt bildeproduksjon, og oppdatering av nettbutikken, og dette gjøres i disse lokalene. Mye på kveldstid etter stengetid, men også på dagtid om det er nok kollegaer i butikken og ikke så mange kunder. At det er trangt i butikken blir vi vant til. Men jeg er glad vi har en god tone vi som jobber der, ellers hadde det vært litt verre Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ett innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #9. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Samfunnøkonomi: Prisstigning og pengepolitikk. Masse prat om inflasjon og styringsrenta. Det er godt noen av dere skjønner noe som helst om dette. Grattis med 6'ren. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da har jeg jammen begynt å jobbe hos JP. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takker Gleder meg til å få litt cash så jeg kan kjøpe ting til innkjøpspris Lukter ett D300 i løpet av året, og gjerne Olympus E-420/410/400 så jeg kan kjøpe adapter og bruke de gamle rokkor objektivene jeg har liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå