bareanton Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Ny runde i fotokonken Fotokonkurranse v. 8, runde 6: Landskap Når jeg ser på alle landskapsbildene i måndestrådene så regner jeg med at det blir mange bidrag denne gangen. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Usj, er jeg den eneste som synes det er direkte kjeeedelig å sortere bilder? Har 6-700 bilder fra Storåsfestivalen i gårkveld som trenger sortering og redigering. Noen som har lyst på jobben? Gøy å gå gjennom første gangen (når jeg sletter de ubrukelig dårlige bildene mine), men etter det er det kjedelig ja, veldig mye chatte&surfepauser (doing it right now!), enda bra jeg ikke har noe tidspress på meg Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Ny runde i fotokonken Fotokonkurranse v. 8, runde 6: Landskap Når jeg ser på alle landskapsbildene i måndestrådene så regner jeg med at det blir mange bidrag denne gangen. Blir nok eit bidrag her, ja. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Gøy å gå gjennom første gangen (når jeg sletter de ubrukelig dårlige bildene mine), men etter det er det kjedelig ja, veldig mye chatte&surfepauser (doing it right now!), enda bra jeg ikke har noe tidspress på meg Akkurat ferdig med første sortering, sletta 5/6 av bildene. Har heldigvis ikke noe tidspress på meg heller. (Sånn det går når man bruker manuelfokus etter noen øl innabords...) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Då var det oppretta trådfor Augustfest 2010. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Innholdsrik video med både James Bond, Grace Jones, Nikon SLR (Nick Rhodes er forøvrig en meget habil fotograf), dragspel m.m. http://www.youtube.com/watch?v=XFlFq-b-oxo Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 % man: why did you get a divorce? man:: Too many arguments. haha Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 hahah, så bra Francis Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 % man: why did you get a divorce? man:: Too many arguments. haha haha litt mer nerdehumor: $ drink < bottle ; opener bottle: cannot open opener: not found Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Tok den ikke Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Tok den ikke det er vel strengt tatt kun de som er over middels interessert i IT/data som forstår humoren her. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Åjja. IT interesserer meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Noen lest Aftenposten idag? På side 30-31 (Del 1) står det litt om norske idrettsmenn som fotografer Andreas Thorkildsen, Edvald Boasson Hagen og Alexander Dale Oen, idrett er ikke det eneste de er flinke til. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Tomsi linka til det her for nokre sider sida. Likte best Dale Oen. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Vurderer å ta opp gamle kanonball kunster for å kjøpe Leica. Ved nærmere ettertanke ringe importøren og høre om de sponser kanonball lag ? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. Eh. Neppe. Når du er "gubbe" hører du ikke så mye på Tom Waits lenger, og weltschmerz er i all hovedsak et tilbakelagt stadium. Gubber er kjipe(re) og kyniske. In other news: Ny Kindle lansert i dag - versjon med bare wlan til $139!? Fuck me. Kindle er et seriøst genialt produkt. Selg aksjene deres i Norske Skog! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Sat her og høyrte på Tom Waits, sippa til Kaffi og redigerte bilete, mens eg filosoferte over kor mykje gale det er i verda - eg trur eg har blitt gubbe. Eh. Neppe. Når du er "gubbe" hører du ikke så mye på Tom Waits lenger, og weltschmerz er i all hovedsak et tilbakelagt stadium. Gubber er kjipe(re) og kyniske. Du har vel eit poeng ja, men det kjem nok med åra, har forhåpentlegvis ein del igjen. Skal på fjelltur i fira sagar frå i morgon, det høljregne ute. :/ Endret 31. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Driver å flytter.. har bare 2400km bak rattet denne uka tilsammen.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Er på hytta til dama.. Mobilt bredbånd med hastighet som snart tar igjen ISDN er kos.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå