Tbau5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://70gigapixel.cloudapp.net/ smått rått Sikkert flott, men Silverlight kan du få billig av meg. Fikk zoomet ett par trinn, så gikk hele greia i stå, og en stund senere dukker denne fyren opp: agree. fikk akkurat samme feil. Synd Ganske Utrolig bilde. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen med Firefox som fikk den til å fungere? Lukter at Microsoft ikke har lagt tilstrekkelig kjærlighet i utviklingen av Silverlight for Firefox. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sorry, but Silverlight is not supported on this operating system. Silverlight works on Windows and on Mac OS (Intel only). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen med Firefox som fikk den til å fungere? Lukter at Microsoft ikke har lagt tilstrekkelig kjærlighet i utviklingen av Silverlight for Firefox. Moi. Firefox 3.6.6 på W7 64. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 blablafaenblablanoblablasomblablaegblablavarblablaskikkeligblablasugenblablapåblablafestblabla Du kan jo arrangere en du Det er bare å se på tidligere fester og bruke det som en mal. Leiker med tanken. Det er vel ikkje så mykje jobb, er det - eller er det nokre skjulte haker eg ikkje har merka? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva skal egentlig til for å arrangere en fest? Tema og regler? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Trur det, men kva veit eg. Eg har aldri fullført noko slikt eingong, men føle meg i siget no. Edit: Er det nokon som er interessert i August-fest? Endret 30. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Edit: Er det nokon som er interessert i August-fest? Kunne sikkert prøvd meg igjen. Blitt dårlig med å fullføre i det siste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hva skal egentlig til for å arrangere en fest? Tema og regler? Ja, et er egentlig så enkelt. Årets aprilfet har de mest oppdaterte reglene, så det er egentlig bare å ta en cut & paste, bytte tema og endre til riktige datoer. Kan dog være lurt å se hvor mange som kan tenke seg en fest. Edit: Er det nokon som er interessert i August-fest? Og der var du lur, ja Endret 30. juli 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Trur det, men kva veit eg. Eg har aldri fullført noko slikt eingong, men føle meg i siget no. Edit: Er det nokon som er interessert i August-fest? Hehe Hmm, kommer ann på tema Hvis ingen andre har lyst til og sette opp en fest så kan jeg påta meg oppgaven hvis tilfellet er ute Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er ikkje Juni-festen mest oppdatert? Er det nokon som er interessert i August-fest? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva skal egentlig til for å arrangere en fest? Tema og regler? Hawaiifest midt på vinteren er alltid en killer. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 "Norsk sommar" var det fyrste eg kom på, men det er berre å komma med forslag. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Edit: Er det nokon som er interessert i August-fest? Muligens. For å få opp skuddtakten litt, av andre ting enn kun ungene. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tre til no, som er tvilande, pluss meg. Det går vel an å ha ein fest med fire folk? Kan jo berre rota for meg sjølv og, om det blir nødvendig. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg bruker Cokin P-system. Funker uten vignettering ned til 21mm på min Tamron 17-35. (på "fullformat") Bruker LCW's ND500 MC til KM 17-35mm. Lite vignettering, men noe er det. 9trinns filter med 77mm filtergjenger til 450kr. er billig. Jeg bruker ND 2.7 som gir 6.67 trinn , bare ett ekstra glass som lyset går igjennom og ingen vignettering . Men det er j .. mørkt når man skal fokusere.. som oftest bruker jeg da hyperfokalavstand . Da slipper jeg av og på med filteret. Jeg bruker AF når jeg har på mine 9trinns filter Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? De første filterene jeg kjøpte var ikke spesielt bra. Billig ebay crap til 30-40kr/stk. Å stacke 2-3 ND8 filter er langt ifra like bra som å bruke et filter med 9trinns nedblending. Til 77mm gjenger kjøpte jeg LCW's ND500 MC og til 55mm og 67mm gjenger kjøpte jeg Hoya NDx400 fra ebay-sjappa Citiwide. Bare si at de skal skrive 19GBP på pakka så gjør de det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg drar med dama på festen så slipper vi at det blir HELT pølsefest. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg bruker Cokin P-system. Funker uten vignettering ned til 21mm på min Tamron 17-35. (på "fullformat") Bruker LCW's ND500 MC til KM 17-35mm. Lite vignettering, men noe er det. 9trinns filter med 77mm filtergjenger til 450kr. er billig. Jeg bruker ND 2.7 som gir 6.67 trinn , bare ett ekstra glass som lyset går igjennom og ingen vignettering . Men det er j .. mørkt når man skal fokusere.. som oftest bruker jeg da hyperfokalavstand . Da slipper jeg av og på med filteret. Jeg bruker AF når jeg har på mine 9trinns filter Ukei, for en førstegangskjøper, er det best og kjøpe ett filter først, og så heller bestille ett til i etterkant ? De første filterene jeg kjøpte var ikke spesielt bra. Billig ebay crap til 30-40kr/stk. Å stacke 2-3 ND8 filter er langt ifra like bra som å bruke et filter med 9trinns nedblending. Til 77mm gjenger kjøpte jeg LCW's ND500 MC og til 55mm og 67mm gjenger kjøpte jeg Hoya NDx400 fra ebay-sjappa Citiwide. Bare si at de skal skrive 19GBP på pakka så gjør de det. Nå skal jeg kose meg med tørrfesk og tørka reinkjøtt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg drar med dama på festen så slipper vi at det blir HELT pølsefest. Pølser er da digg. Det kan være en ide å lage en liten tråd: "Vil dere ha en augustfest" med en poll. Da ser erefort hovr mange som er interessert. Nå skal jeg kose meg med tørrfesk og tørka reinkjøtt Med Mackøl, da? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Avstemming er oppe - er du interessert i Augustfest? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1248752 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå