sn0dig Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 PCEN MIN KLARER Å ÅPNE ALLE BILDEFILENE MINE DIREKTE I WINDOWS. JEG BRUKER JO SELVFØLGELIG BARE JPG SMALL SIDEN JEG BLE ANBEFALT Å BRUKE DET AV SELVESTE KEN ROCKWELL. 2 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 PCEN MIN KLARER Å ÅPNE ALLE BILDEFILENE MINE DIREKTE I WINDOWS. JEG BRUKER JO SELVFØLGELIG BARE JPG SMALL SIDEN JEG BLE ANBEFALT Å BRUKE DET AV SELVESTE KEN ROCKWELL. Vi har en vinner! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Shrimps never give anything for charity - because they're shell-fish. Tom Waits, høhø. Hørte den i går jeg også - Glitter and Gloom.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er der problemet ligger. Jeg er hverken pretensiøs forfatterspire eller homofil så jeg bruker ikke mac. Join the dark side -- we have iPads. Jeg klarer nesten ikke fatte hvor bra denne lille saken er til å vise frem bilder etc. Genialt å kunne dra på alle bilder jeg har tatt av verdi (hjelper at det ikke er særlig mange ...), i et supert format for fremvisning. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 PCEN MIN KLARER Å ÅPNE ALLE BILDEFILENE MINE DIREKTE I WINDOWS. JEG BRUKER JO SELVFØLGELIG BARE JPG SMALL SIDEN JEG BLE ANBEFALT Å BRUKE DET AV SELVESTE KEN ROCKWELL. Eg må innrømma at eg er misunneleg på folk som deg, som FÅR DET RETT I KAMERA, OG DERFOR IKKJE TRENG BRUKA RAW-FILER. Ein dag skal eg og bli så god fotograf, ein dag. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er der problemet ligger. Jeg er hverken pretensiøs forfatterspire eller homofil så jeg bruker ikke mac. Join the dark side -- we have iPads. Jeg klarer nesten ikke fatte hvor bra denne lille saken er til å vise frem bilder etc. Genialt å kunne dra på alle bilder jeg har tatt av verdi (hjelper at det ikke er særlig mange ...), i et supert format for fremvisning. Tenkte å bruke den nye iPhone til det , sjøl om skjermen er mindre.. Men først må jeg skrive ei bok , eller..ughh.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du trenger ikke skrive en bok for å være forfatterspire. Det holder å sitte og sippe Caffe Latte på den hippeste baristaen i byen iført hornbriller mens du snakker om boka du skal skrive og late som du suger opp inspirasjon. 1 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 sippe Caffe Latte på den hippeste baristaen i byen Er ikke barista betegnelsen på personen som lager kaffen, ikke stedet hvor den inntas? Å sitte på ham hadde vært litt ufint. Ellers har du egentlig veldig rett. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Whatever. Jeg er ikke så in i det miljøet. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg må vel bare kapitulere og starte med å sitte på baristaer da. Vet dere om en som har fysikk til å ha en over middels stor nordlenning oppå seg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg må vel bare kapitulere og starte med å sitte på baristaer da. Vet dere om en som har fysikk til å ha en over middels stor nordlenning oppå seg? Jeg ser for meg en ny sportsgren - barista-sitting. Kommer nok ikke til å slå dverg-kasting i popularitet, dog. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ikkje sport, meir som eit statussymbol - litt som bil. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du trenger ikke skrive en bok for å være forfatterspire. Det holder å sitte og sippe Caffe Latte på den hippeste baristaen i byen iført hornbriller mens du snakker om boka du skal skrive og late som du suger opp inspirasjon. og jeg som bor på ei øy da , uten hverken kafe eller baristaer,og kun med Pentax`n min og en mac til adspredelse.. Attpåtil ønsker jeg meg en iPhone.. sukk . Ikke kan jeg bakoverkompabilitere , ikke må jeg konvertere til DNG , da kameraet mitt lagrer direkte i det formatet. Men jeg vurderer å begynne med melk i kaffien , som en tilnærming til det miljøet . Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Mange forfattarspirer som busette seg på øyer, for å få inspirasjon. Endret 30. juli 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg foretrekker sterkere saker enn melk i kaffen min... Får jeg servert det av en barista? Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Fikk bestilt iPhone direkte fra Apple uten binding... Barista ..make me a black one Jeg foretrekker sterkere saker enn melk i kaffen min... Får jeg servert det av en barista? Du er nordfra? Tror ikke jeg har sterkere enn 45% , beklager Mange forfattarspirer som busette seg på øyer, for å få inspirasjon. Eg ser nesten heimgarden til han Hoem , forfattaren , herifrå Endret 30. juli 2010 av Mundus Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg foretrekker sterkere saker enn melk i kaffen min... Får jeg servert det av en barista? Hvis det er en noenlunde kompetent barista, får du sikkert Caffè Corretto Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Av en eller annen grunn så fikk jeg akutt lyst til å knekke en flaske god tequila og høre på dårlig musikk nå. Alt dette pratet om drikke gjør meg tørst. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Enig. Påtide å fyre i gang en dobbel Ristretto Origin India. Våkner i alle fall Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 sippe Caffe Latte på den hippeste baristaen i byen Er ikke barista betegnelsen på personen som lager kaffen, ikke stedet hvor den inntas? Haha, det var det første jeg også tenkte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå