tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Edit: Faen. DNG-konverteringen går tregt. Ja, den er treg. Og så må du passe på å stille inn riktig verdi for bakoverkompabilitet ... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Faen. Som i 4.6 da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Faen. Som i 4.6 da? Hvis du har CS3, så er det et fornuftig valg, ja. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Faen. Som i 4.6 da? Hvis du har CS3, så er det et fornuftig valg, ja. Brdige dislplayer Thumbnail for DNG bildene tatt med 400D, men ikke 7D. Bakoverkompitabelt med 4.6. Damn. Nå begynner jeg å bli irritert. Hva er galt nå? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Brdige dislplayer Thumbnail for DNG bildene tatt med 400D, men ikke 7D. Bakoverkompitabelt med 4.6. Damn. Nå begynner jeg å bli irritert. Hva er galt nå? Du har muligens akkurat bevist at DNG er bare hype? Men mest sannsynlig årsak er at du ikke har oppdatert Camera Raw plugin til siste versjon - dvs 4.6. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det mulig å få Windows 7 til å forhåndsvise rawfiler? Kameraene de er hentet fra er henholdsvis Nikon D80 og Oly E420 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Nikon har en codec til x86 windows. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det mulig å få Windows 7 til å forhåndsvise rawfiler? Kameraene de er hentet fra er henholdsvis Nikon D80 og Oly E420 For Olympus sin del er det piece of cake. Det er forskjellig versjon for 32 og 64 bits. Nikon kjenner jeg ikke til, og Canon sin var kun for 32 bits Windows, sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) ^^ Jau, men det "programmet" jeg bruker er blitt betalingsvare, men høyst anbefalt. Bildevisningprogrammer (for raw) er tortur! Mener det var denne: http://www.fastpictureviewer.com/codecs/ Edit: Ja, det er vel noen som har tilgjengelig, men for de andre så funker dette bra.. Endret 29. juli 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Hjertelig takk. ingardj: Greit det er betalingsprogram, men ti dollar er ikke den store summen da. Tror det er verd det. Er jo bare en halvliter på byen. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Forhåndsviser med ett trykk på spacetasten ,direkte i Finder eller i iPhoto . Men det er på Mac Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er jo bare en halvliter på byen. Du bor på et billig sted Men det er verdt pengene - har pøvd en tidligere versjon og det bare virket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Men det er på Mac Det er der problemet ligger. Jeg er hverken pretensiøs forfatterspire eller homofil så jeg bruker ikke mac. Endret 29. juli 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er sannsynligvis noe pretensiøs, men verken forfatterspire eller homofil, så du kan nok trygt kjøpe deg en Mac uten at iallefall jeg stempler deg som en av nevnte, Lars. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det er der problemet ligger. Jeg er hverken pretensiøs forfatterspire eller homofil så jeg bruker ikke mac. Det er nok mer stuerent å bruke Mac idag. Men så har Steve Jobs blitt desto mer paranoid og uspiselig kontroll-freak. Det er grunn nok til å holde seg unna. Endret 29. juli 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har to av tre inne. Strålende fornøyd med min. Fikk faenskapet til å funke nå. Faentastisk. Herlighet - det skal bli godt å kunne drive ordentlig på med foto igjen på et helt år. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Forhåndsviser med ett trykk på spacetasten ,direkte i Finder eller i iPhoto . Men det er på Mac Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har to av tre inne. Strålende fornøyd med min. Que? Forfatterspire med mere? Eller svar på noe helt annet ... Fikk faenskapet til å funke nå. Faentastisk. Herlighet - det skal bli godt å kunne drive ordentlig på med foto igjen på et helt år. Kjekt. Da har du litt over to uker på deg til å fullføre sommerutfordringen. Ypperlig trening. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Que? Forfatterspire med mere? Eller svar på noe helt annet ... Forfatterspire og pretensiøs Kjekt. Da har du litt over to uker på deg til å fullføre sommerutfordringen. Ypperlig trening. Haha! God ìdè. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Forhåndsviser med ett trykk på spacetasten ,direkte i Finder eller i iPhoto . Men det er på Mac Lager thumbnails automatisk, forhåndsviser ved å åpne i Image Viewer. Men det er med Ubuntu. (Sånn for å følge opp med å gi enda et totalt unyttig svar som bare demonstrerer at det er enklere med et annet system) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå