Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Inn i komfyren på 50 grader med døren åpen i ett par timer Gjort. Vatnet er nok borte, det er laget med skitt som ligg att som er problemet. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er det bare meg eller er Vebjørn Rodal en ganske dårlig ekspertkommentator? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Aner ikke. Ser ikke sport. Det er en sykdom. Gi ungdomen alkohol før idretten tar dem! 2 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rPmhYk3RcpY Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Aner ikke. Ser ikke sport. Det er en sykdom. Gi ungdomen alkohol før idretten tar dem! Øystein Sunde mener at vi skal gi ungdommen en gitar før idretten tar dem I mitt tilfelle tror jeg alkohol var mer lurt. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det viktigste er vel ikke å begynne med narkotika Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kamera har forvandla meg frå basement-dwelling wow-spelar til frisk friluftmann. Disse verken gitar eller alkohol, det er betre enn sport. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kamera har forvandla meg frå basement-dwelling wow-spelar til frisk friluftmann. Disse verken gitar eller alkohol, det er betre enn sport. Tiltredes, støttes, +1, godkjent Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Wow er kos, synd det ikke er artig med mindre man har tid til å spille minst fem kvelder i uka. Aktiverte kontoen da jeg hadde et par uker fri her i sommer, gadd ikke spille mer enn et par timer, før jeg gav opp igjen. Er ikke mye artig uten å spille i lag med en fast gjeng (altså i guild). Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er det bare meg eller er Vebjørn Rodal en ganske dårlig ekspertkommentator? Det er bare deg, Vebjørn er en grepa kar og storveis innsats av Ezinne og Jays i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Aner ikke. Ser ikke sport. Det er en sykdom. Gi ungdomen kamerautstyr før idretten tar dem! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Siden det er så mange surmagede kommentarer angående idrett her, må jeg bare få påpeke at idrett er en bra ting Noen som har hørt om Right to Play, for eksempel? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Wow og slikt Har same problem her, greie ikkje få same "følelsen" som før - blir rett og slett ikkje det same. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Da var 7D'en hentet. Hurra! Rakk å ta noen bilder i dag, men ser ut som om CS3 sliter med å være med på leken. Høh. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Da var 7D'en hentet. Hurra! Rakk å ta noen bilder i dag, men ser ut som om CS3 sliter med å være med på leken. Høh. Hurra! Ble det noe nytt glass også, eller holder du deg til din gode "gamle" glugger? Var det ikke en du hadde store problemer med? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Wow og slikt Har same problem her, greie ikkje få same "følelsen" som før - blir rett og slett ikkje det same. Spilte semi-aktivt fra desember til ~mars, og fikk godfølelsen. Hjelper utrolig mye på å spille i lag med guilden, istedet for pugs imo. Men fant ut at jeg ikke egentlig har tid til å spille fem timer fire-fem kvelder i uka. :/ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Holder meg til 50mm 1.4 og 90mm 2.8 foreløbig. Siter litt ned nærgrensen på 50mm'eren som har stoppet på 1meter, men klarer å leve med det. Vurderer nytt glass òg. I hvert fall nå som jeg har fått meg hybel og vet hva depositumet blir på. På en annen side: Ser ut til at jeg trenger å oppgradere Bridge / PS. Faen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Shrimps never give anything for charity - because they're shell-fish. Tom Waits, høhø. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Holder meg til 50mm 1.4 og 90mm 2.8 foreløbig. Siter litt ned nærgrensen på 50mm'eren som har stoppet på 1meter, men klarer å leve med det. Vurderer nytt glass òg. I hvert fall nå som jeg har fått meg hybel og vet hva depositumet blir på. På en annen side: Ser ut til at jeg trenger å oppgradere Bridge / PS. Faen. Du kan bruke DNG konverteren - da slipper du å bruke mye penger på ny PS. Men som student, så blir det ikke så dyrt. Canon's 50mm f/1.4 ? Hadde min i litt over et år før den datt i gulvet. Niks mer pus. Nå har jeg en Sigma 50mm f/1.4 istedet - meget nice. Det frister med en Sigma 30mm f/1.4 som makker. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) God idè, Tom! Fant frem til løsningen selv etter litt googling. Laster ned 6.1 nå. Blir uansett litt irritert over det hele. 30mm 1.4 frister så absolutt. Samt Tamron 17-50. Får ta meg en tur innom JP igjen Evt 70-200 2.8. Dang. Lekte mye med den på skolen. Edit: Faen. DNG-konverteringen går tregt. Endret 29. juli 2010 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå