Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det er poeng.

 

Jeg er også usikker på om optiske kabler egner seg til hyppig opp og nedkobling, slik som kablene til eksterne disker utsettes for. Noen som har brukt optiske kabler på mp3 spillere og har noen erfaring der?

brukte optisk kabel på en minidisc spiller for noen år siden, hadde aldri problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

]Hvprfpr? Hvis ikke det er en SSD-disk du kobler til så har du uansett ikke sjans til å utbytte eSata fullt ut enda.

Det er rett og slett ikke en del av Apples filosofi å satse på en teknologi som de anser som foreldet om noen år - Apple er jo stortsett den eneste pc-produsenten som ikke selger maskiner med Blu-ray-drev feks. Kan se for meg at fremtidens MBP kommer til å selges med et par light peak-porter, og en break out box for de som trenger USB/DisplayPort/FireWire.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da har jeg fått meg en Olympus OM10 m/50mm f/1.8

 

Var nordafor og besøkte onkel og fikk/låne på ubestemt tid et OM-1 med samme objektiv, 70-150 og telekonverter. I samme slengen fikk jeg også et gammelt mellomformatskamera som jeg ikke har fått identifisert navnet på enda og et gammelt, simpelt kodak med noe limited-tekst på seg.

Er på jobb, så jeg husker ikke navnet på sistnevnte. På mellomformatskameraet har lukkeren låst seg noe, men en kjapp tur til en gammel traver her i byen skal vel muligens få ordnet det. Ikke at jeg kommer til å bruke det noe særlig, men morsomt å ha.

Er visstnok samme bildet som bestefar tok masse bilder med da han var på Sydisen på hvalfangst for mange herrens år siden. Har bildene liggende i hybelen i Trondheim, så jeg gleder meg til å få flyttet inn og begynt skanninga.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg en Olympus OM10 m/50mm f/1.8

Still an Olympus, though. harhar.gif

Haha, ja.

 

Da har jeg fått meg en Olympus OM10 m/50mm f/1.8

 

Var nordafor og besøkte onkel og fikk/låne på ubestemt tid et OM-1 med samme objektiv, 70-150 og telekonverter. I samme slengen fikk jeg også et gammelt mellomformatskamera som jeg ikke har fått identifisert navnet på enda og et gammelt, simpelt kodak med noe limited-tekst på seg.(...)

Er ganske herlig å bruke. Jeg liker analogt mellomformat veldig godt. Får en til å tenke mer siden det gjerne kun er 15 bilder på rullen eller mindre.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg en Olympus OM10 m/50mm f/1.8

 

Var nordafor og besøkte onkel og fikk/låne på ubestemt tid et OM-1 med samme objektiv, 70-150 og telekonverter. I samme slengen fikk jeg også et gammelt mellomformatskamera som jeg ikke har fått identifisert navnet på enda og et gammelt, simpelt kodak med noe limited-tekst på seg.

Er på jobb, så jeg husker ikke navnet på sistnevnte. På mellomformatskameraet har lukkeren låst seg noe, men en kjapp tur til en gammel traver her i byen skal vel muligens få ordnet det. Ikke at jeg kommer til å bruke det noe særlig, men morsomt å ha.

Er visstnok samme bildet som bestefar tok masse bilder med da han var på Sydisen på hvalfangst for mange herrens år siden. Har bildene liggende i hybelen i Trondheim, så jeg gleder meg til å få flyttet inn og begynt skanninga.

Eg må innrømma at eg misunne deg ganske mykje.

 

Eg og har eit OM10 liggande, men det er øydelagt på ein eller anna måte.

Lenke til kommentar

Heh, det der er ikke ille. Politilogg er nesten det eneste Ranablad gidder publisere i helgene. Apropos agurknytt: http://www.ranablad.no/sport/article5200250.ece

 

(kompis av meg forøvrig :p)

 

 

– Vi trenger litt mer liv på kampene, så alt vil være i orden om det kommer noen på kamp med vuvuzela, sier fotballgruppas leder Ove Thørnquist.

 

Er det faktisk noen som heter dette? Og er det ingen som er oppdatert på svensk humor fra 80-tallet?

 

http://www.youtube.com/watch?v=pLcN8K7viro

Lenke til kommentar

Heh, det der er ikke ille. Politilogg er nesten det eneste Ranablad gidder publisere i helgene. Apropos agurknytt: http://www.ranablad.no/sport/article5200250.ece

 

(kompis av meg forøvrig :p)

 

 

– Vi trenger litt mer liv på kampene, så alt vil være i orden om det kommer noen på kamp med vuvuzela, sier fotballgruppas leder Ove Thørnquist.

 

Er det faktisk noen som heter dette? Og er det ingen som er oppdatert på svensk humor fra 80-tallet?

 

http://www.youtube.com/watch?v=pLcN8K7viro

 

Grei svensk advarsel at ikke alt man bør ha med på CV n:

 

Lenke til kommentar

Ingen spøk det der på 80 tallet gitt, ble tom drept folk i sverige i heavy vs synth krigen.

 

Sikkert mange her som husker popol ace/vuh fra 70 tallet "progrock",i samme tidsperiode var det et prog/synt/band "hvis jeg ikke husker helt feil" som kalte seg bajs,de skulle på turne i Sverige og begynte turneen i hovedstaden "Stockholm",samtidlig var punken i sterk vekst i nevnte by.

Behøver jeg og si mer om hvilke klientell som møtte opp på konserten. :)

 

De byttet ganske fort navn etter den kvelden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...