Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får dere bildene deres i trykk?

Ved å prøve å jobbe for avisa.

 

Jeg gjorde et forsøk på det for en stund siden. Desksjefen/bildesjefen/produksjonsansvarlig/innholdsansvarlig/husker-ikke-tittelen virket definitivt interessert, men har ikke hørt noe fra ham siden, til tross for en påminnelse om min eksistens. De gidder stort sett ikke bruke ting jeg sender dem heller; de bruker heller intetsigende mms-bilder selv når jeg gir dem ting gratis. Enten er de dumme eller så er jeg helt utrolig ubrukelig. Jeg velger å forbli lykkelig uvitende om det.

Lenke til kommentar

Riot: Ikkje for det, nei.

 

C₈H₁₀N₄O₂: Har tenkt å senda ein mail til lokalavisa når eg flytte opp igjen på hybelen til hausten. Gjera dei klar over min eksistens, og at eg er villig til å ta bilete for dei no og då. Veit ikkje om det får noko utfall, men då har eg iallefall prøvd.

Lenke til kommentar

Da er jeg godt plassert i sofaen med ankelen i gips. Dette blir noen lange uker. Kanskje jeg får tid til å gå gjennom hundervis av bilder fra juni og juli som jeg ikke har tid til å sett på enda.

Auda. Hva har du klart å gjøre denne gangen, da.

 

Fikset et leddbånd som jeg rev av for et år siden.... så det var ventet.

Lenke til kommentar

Da er jeg godt plassert i sofaen med ankelen i gips. Dette blir noen lange uker. Kanskje jeg får tid til å gå gjennom hundervis av bilder fra juni og juli som jeg ikke har tid til å sett på enda.

Auda. Hva har du klart å gjøre denne gangen, da.

 

Fikset et leddbånd som jeg rev av for et år siden.... så det var ventet.

 

www.Nationalgeographic.com har eit fint arkiv på sida si, men mykje flotte artiklar. Greit å ha når det er lite turistar og hjelpa på jobb. ;)

Lenke til kommentar

Hvordan får dere bildene deres i trykk?

 

I dette tilfellet så var det kinosjefen som ringte meg, vi har en felles bekjent som tipset om at jeg tar bilder. Dagen etter ringte en fra lokalavisa som hadde pratet med kinosjefen om at jeg hadde bilder fra eventen.

 

Spendt på hva som skjer med bildet som Ibanez har fått tilsendt og hvordan de kommer til å bruke det.

Lenke til kommentar

Finnes er 640Gb Lacie disk som forsynes via USB. Mulig det finnes fra andre fabrikater og.

 

Uansett så er i hvert fall 500Gb grensa brutt.

Ettersom en av produsentene (husker ikke hvilken) har begynt å lage 1TB 2.5" disker, så er det nok ikke lenge før det kommer en USB enhet basert på den. Disken er desverre 12.5mm høy istedet for de vanlige 9.5mm, så den passer ikke inn i de fleste laptopper ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...